Superheppuli (tai Tarze nykyään..)
Voithan sinä vielä kokeilla muuttaa tuota nickiäsi Superheppuliksi. Kun tuli vaan mieleen, että jos se ei ollut eilen ns. kerennyt päivittää tuota Superheppuli nimeä pois tästä järjestelmästä ja siksi herjasi, että se on jo käytössä. Kun luulen, että tuskin kukaan on sillä välin kerennyt sitä itselleen nappaamaan.
Tämä mamma kävi eilen siellä äippäpolilla. (meinattiin eksyä miehen kanssa Kysille ihan totaallisesti..
) Oli siis aika varattuna mahdolliseen kääntöön, mutta eipä sitä sitten tarvinnutkaan, kun pieni oli kiltisi RT:ssä..
Oli kuunnellu minua ja isäänsä, että käännyhän oikeinpäin.
Pieni ei kuitenkaan ole vielä laskeutunut eikä varsinkaan kiinnittynyt, vaan hyvin sai päätään pyöriteltyä (hyvin näkyi ultrassa.)
Painoarviokin saatiin ja tulos oli 3200g
Minkalainenhan jötkylä mahtaa olla tulossa, jos menee laskettuun aikaan tai jopa ylikin! APUVA! Kun ite oon tämmönen pieni tirppana (155cm), niin ei hirveesti tekis mieli synnyttää mitään lähemmäs nelikiloista tai ylikin.
Kohdunsuu oli peräti lyhentynyt 2 senttiin, mutta oli vielä kiinteä ja kiinni.. Ei siis odotettavissa synnyttämään lähtöä lähiaikoina.. :kieh:
Ja voi vitja, että tuntui ilkeältä, kun lääkäri sisäkautta kokeili lantion, että mahtuuko syntymään. Tuntui, että yrittää vähintään läpi tulla jostain. Yritin olla neurtaalina, mutta väkisin ilme meni aika tuskaiseksi, niin lääkäri pyysi anteeksi kun tiesi, että se ei tunnu kivalta.
Mutta sanoi vaan sitten että hyvä lantio on.
Tuon reissun jälkeen kivisti mahaa jonkun pari tuntia. Ja saattoipa kivistykseen olla syynä sekin, kun tuli sitten kaupungilla käveltyä ihan jonkun verran. Ostin parin imetysrintsikat.. Nyt ois sitten kaikki tavarat valmiina sairaalakassiin.
Pitäis varmaan mennä vielä nukkumaan pienet tirsat. Olin viime yön kaverin luona, kun mies lähti toiselle paikkakunnalle ambulanssiin töihin, niin oli joku "vahti" minulla JOS olisi sattunut synnytys käynnistymään (toiveajattelua).. Tuli valvottua jonkun verran, kun sai taas vessassa rampata ja sitten kuuntelin kun kaverin hamsteri piti omaa elämäänsä häkissään. Ihan pöhkö eläin, kun kiipesi häkin kattoon ja sitten siitä rumautti tipauttaa itsensä ruokakuppiinsa..
Minulta ISO voimahalaus :hug: kaikille, jotka ovat sen tarpeessa! Ei ole enää pitkä aika, niin saadaan tästä yhdeksän kuukauden kärvistelystä se paras mahdollinen palkinto. :heart: :heart:
Mut nyt pienet tirsat.. Zzzzz....
-Bluedrama ja röllykän asukki 37+2 :heart: