Ihan kivaa, kun on vaihteeks vähän lämpöisempää, mutta mun turvotus, jota siis ollut jo viimesen kuukauden, niin vain kyllä yltyy helteistä, eli oma olo alkaa olla aika tukalaa =) .
Mä olen tota turvotusta miettinyt ja musta hassua, kun kirjoista ja netistä luen, että jos turvotus ei laske levossa, niin pitää mennä lääkäriin jne. No mulla ollut kuukauden jatkuvaa turvotusta, johon ei vaikuta lepo mitenkään. No onneksi verenpaineet ok, eikä ole valkuaista pissassa, niin silloin kuulemma ei ole mitään hätää. Mulla ei vain nesteet liiku kehossa jostakin syystä
Saapa nähä, kuka meistä poksahtaa seuraavaksi! Onneksi kuitenkin melkein kaikki olemme päässeet näin pitkälle, osanottoni MargeSimpsonille! Kohta varmasti alkaa jo vauveleita syntyyn. Mä teenkin veikkauksen, jollekin syntyy vauva tästä meidän porukasta 20.8 mennessä, katsotaan, osunko oikeaan
Mulla olis kans kova halu uudistaa itseäni jollakin tapaa, parturiin pitäis päästä, mut vaatteita en ennen osta, kun olen masusta eroon päässyt ja muutaman kilon tiputtanutkin pois.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!!
Jokos SuperHeppuli miehesi kotiutui? Noi miesten reissut on kyllä ärsyttäviä! Oma miehenikin, harvoin kylläkin, mut kuiteskin parisen kertaa vuodessa niitä harrastaa lähinnä työporukan kanssa ja aina olen jotenkin sydänkurkussa sen aikaa, vaikka aina onkin kotiutunut reissustaan
. No kohta sitä voi taas itsekkin päästä.. mä vaan olen aina sellainen, että klo 2-3 olen viimeistään takaisin kotona, eli ei mua tarvi aamutunneille asti odotella..
MamMam ja pikkanen rv 34+5