Pätkiikö muilla nää sivut? Vai onko meidän koneessa taas jotain vikaa. En ole päässyt aiemmin tänään näille sivuille ollenkaan :kieh: Meinasi jo pahat vieroitusoireet tulla
Umayya:Pukamat tuli lisälahjana esikoisen synnytyksessä ja vielä ne on mukana pysyneet. Ei vaivaa juuri ollenkaan, mutta ei niitä poiskaan saa millään.
imetysliiveistä:Kannattaa hankkia aluksi jotkut halvemmat, joita voi käyttää heti synnärillä jo. Sen jälkeen tissit paisuu yleensä niin kamalasti, että ne jo valmiiksi ostetut liivit jää auttamatta pieniksi. Itse ostin esikoisen aikana aluksi hennesiltä halvat liivit, jotka oli mukana synnärillä. Sitten kun imettäminen oli lähtenyt hyvin käyntiin, niin kävin ostaan kunnon liivit äitiysliikkeestä. Ne oli kyllä kalliit, mutta todella hyvät, käytin niitä lähes kokoajan (pesujen välissä muita).
Bepanthensalvaon hyvää aroille nänneille, eikä sitä tarvii pestä pois, vaikka imettää. Mulla ainakin auttoi, ei tullut kertaakaan rikkeymiä yms. imetyksen aikana.
Maarja:Ei sitä imetystä kannata turhaan etukäteen panikoida. Nykyään imetystä tuetaan niin hyvin ja apua on saatavilla, jos vaan haluaa. Ei mullakaan esikoisen raskauaikana tullut mitää maitoa, mutta imetin poikaa silti 10kk. Kannattaa rauhassa harjoitella imetystä, eikä luovuttaa, jos vastoinkäymisiä tulee. Jos imetys ei onnistu, niin onneksi on keksitty tuttipullot ja korvikkeet.
nökö-81:Täällä kans odotellaan innolla, että Bigbrother alkaa.mies ei ymmärrä yhtää, miten jaksan sellaista "teini"ohjelmaa niin fanaattisesti katsella. Jokainen jakso täytyy nähdä, eikä mitään taustahälyä saa olla sillä hetkellä.
perlos:Vauvan kiinnittymisestä mulle sanoi terkkari viime käynnillä, että uudelleen synnyttäjillä vauva voi kiinnittyä vasta synnytyksen käynnistyttyä, mutta ensi synnyttäjistä en sitten tiedä, miten tuon kiinnittymisen kanssa on.
minttu-82:Viihteelle/terassille täälläkin tekee mieli. Just tuossa muutama päivä sitten sanoin miehelle, että olis ihanaa lähtä aamusta viihteelle ja tulla vasta seuraavana aamuna takaisin. En kyllä ymmärrä, mistä moinen villitys, kun en ole ennenkään harrastanut päivän mittaisia viihdeputkia. Kai sitä haluais irtautua kaikista velvoitteista ja "elää" 1 päivä vain itselle.
Aku: :hug: , toivotaan, että vauvalla on kaikki hyvin. Koitahan olla ressaamatta.
Hyvät yöt kaikille :hug:
T:Nanna ja Alvar 32+4