Tuo huuli juttu on muuten aika jännä.Tyttöä kun ootin(eka lapsi) ja kävin yhessä kaupassa,siellä lihatiskin takana oli kaupan omistaja nainen.Juteltiin siinä että vauvan pitäis syntyä ihan milloin vaan kun oli jo yli mennyt reippaasti,se katto mun huulia ja sanoi että ens yönä/vuorokauden sisään syntyy että lehmilläkin menee saman näköisiksi ennen synnytystä huulet,olin ihan että
Nauroin naiselle että vertaatko mua lehemään??
Vitsillä sanoin tietysti enkä kuvitellutkaan että se ketään lehmäksi rupeais haukkuun
Tosi mukava nainen oli ja mikä jännintä,se synnytys juttu piti paikkansa ja niin seuraavana aamuyönä irtosi limatulppa ja supistukset alkoi ja tyttö syntyi klo 10.38
Noista vihlaisuista,on joo ollut niitä ja tosi pirullisen tuntosta!Niinku alapää venyis jotenkin ja vihlasee :$ Supistuksiakin on ollut kivasti,mutta rauhottuu sit ajan kans
Niin ja nuo kuukautiskivun tapaiset"kivut" eli alamahaa painaa inhasti.. Vauva on rauhottunut aika kivasti mahassa ja alkanut yöllä painamaan enempi rakkoa.Jännittää vähän mennä ens keskiviikkona käymään lääkärissä että mitäs siellä sanotaan
Eilen laitoin vauvan sängyn kuntoon eli petasin sen,vielä pitäis joku söpö lelu saaha sinne "koristeeksi".Pehmolelu siis ja meillähän noita riittää mutta pitäis alkaa ettimään joku =) Tuosta synnytyksestä,ite en oikein jaksais uskoa siihen että tämäkään vauva tulis ennen 40 rv:tä ulos,vaikka ois miten oireita
Ja saattasin olla aika shokissa jos vaikka tänään käynnistys synnytys
Ku ei osais oottaa yhtään.Ja jännä nähä sitten miten tämä synnytys käynnistyy ku aikasemmat on alkanu samallalailla.
Sunnuntaina ois kaverilla ristiäisetkin,en oo varma tuleeko musta sylikummi vai miten mutta jos tulee niin mitenhän tämä mamma jaksaa pitää vauvelia sylissä ku se on kasvanut niin paljon ja mun maha myös,pystynköhän enää mahan päällä pitämään
Eiköhän se sinnillä mene
Ei mulla taas ihmeempiä,saattoi jäähä miljoona asiaa taas kommentoimatta,mutta ku ei muista niin ei muista.. :headwall: :headwall:
Ai niin,Hantalle onnea jos tulee synnytykseen lähtö!Toivotaan että kaikki menee hyvin ja suhteellisen kivuttomasti! =) Ja jos vaikka Pippurimamma pääsis