Pitkä litania tekstiä katosi taas taivaan tuuliin... |O Nyt uutta yritystä...
Käytiin tänään äippäpolilla ultrassa vauvan tarjontaa tarkistelemassa. Aikamoinen shokki tuli tästä käynnistä! Vauva olikin täysin perätilassa! Samantien ruvettiin kääntöä järjestämään. Sain siirtyä gynepolilta synnärin puolelle, jossa makasin käyrässä tunnin verran ja odottelin lääkäreitä kääntöyritykseen. Sain kans sellasen kohdun lihaksia rentouttavan piikin josta tuli tosi outo 'horkka-olo' :x
Lääkärit saapui ja ultrasivat vielä kerran ja kappas vain pikkusella olikin napanuora kaulan ympärillä, siispä kääntöä ei voitukaan tehdä! |O
Akupunktioneulat laitettiin hetkeksi aikaa antamaan vauvalle vauhtia, jos tuo pääsisi vielä itsekseen kääntymään... Hyvinhän tuo on myllännyt koko päivän, mutta tuskin mitään kuperkeikkaa kuitenkaan on tehnyt...
Rv 38 sain kontrolliajan, jollonka sitten tehdään päätös synnytystavasta. Eli jos edelleen perätilassa, niin sektio on sitten ainoa vaihtoehto! ( sen napanuoran takia ) Mua harmittaa ihan kauheesti! Mä en halua sektioon!! Mitään synnytyspelkoja mulla ei oo ikinä ollut, mut jostain kummasta tuo sektiopelko on hiipinyt ajatuksiin tässä raskaudessa...
Vinkkejä kääntymisen helpottamiseksi otetaan siis ilomielin vastaan! :wave:
Ihan hirmuset määrät ootte täällä kirjotelleet tänään! Jää tuo kommentoiminen, kun en enää muista kelle piti mitäkin sanoa...
Tsempit kaikille jotka lähtötunnelmissa kärvistelee! =)
Möörwa ja papu 36+2