Hmm, no sitä se kai sitten on ollut. Rakolle on tullut painetta ja vatsan pinta mennyt kovaksi. Useimmiten kyllä vaan alavatsa, ylhäältä ja ihan kylkien vierestä jää pehmeämmäksi. Mies jo kertaalleen vatsaa painaessa totesi että kyllä se vaan supistus on, ei voi poika ihan vielä isäänsä vahvempi olla. Jotenkin vaan tuntuu epätodelliselta että olisi ihan oikeita supistuksia (ai miten niin ei vieläkään ole ihan iskenyt tajuntaan tämä lapsen saaminen) ja mietin että se olisi jotain muuta. Jos ajattelee miten se lapsi punkisi vastaan -jos se sitä olisi- niin se varmaan olisi poikittain ja työntäisi käsillä ja jaloilla selästä vauhtia ja painaisi selkäänsä vatsaa vasten. Juu, kuulostaa hiukka höntille... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja nökö-81:Supistuksen huomaan oikeestaan siitä että yhtäkkiä alkaa kauhee paine virtsarakkoon ja sitte kun kokeilee mahaa niin aivan kova on.
Toi pitää osata nykyään ottaa kohteliaisuutena Mulla ainakin alkanu pukkaa jonkinmoista ikäkriisiä lapsen jälkeen..Alkuperäinen kirjoittaja PippuriMamma:Siellä sitten ollessani kävelin jonkun rouvan ohi joka oli tyttärensä kanssa( jolla muuten ranteet viilleltyinä ) siellä niin tokaisi, että MIKÄ TEINIÄITI TAAS!!
MULLA MEINAS ITKU TULLA!!! Olenhan mä ens kuun alussa jo lähempänä 30..... 26 siis tulee 6.9. mittariin.....
tup (ja ansu)!!Alkuperäinen kirjoittaja tup:Ja viikkoja on nyt vasta 34+2. Onko muilla ollut tällaisia mittoja näillä viikoilla? Osaksi johtuu varmaan siitä että olen lyhyt, yli 10 v sitten mitattu ja silloinkin 155 cm tietämillä. Olen neuvolassa useaan otteeseen sanonut, että haluaisin kokoarvioon/synnytystapa-arvioon, mutta tuntuu että viittaavat kintaalla. Aina tulee vastaus että "kyllä vauva ja äiti ovat useimmiten samaa maata." Ja sitten sanovat, että katsotaan myöhemmin tai kysy sitten lääkäriltä vikalla kerralla.. Tuttuni juuri sai viikko sitten vauvan yli 40 h ähellyksen jälkeen -sektiolla, kun ei mahtunut alakautta. Kun ei voitu tarkistaa kokoa missään vaiheessa.
Mä en ole ollut ultrassa sitten viikon 20 jälkeen eikä kukaan ole edes mahan päältä kyennyt mitään arvioimaan. Niin monella tuntuu olevan jonkinlainen arvio saatuna..
Tsemppiä etenkin teille, joilla jotain jo tapahtumassa. Ihme olikin, ettänäin pitkälle päästiin. Mulla jo 2 kaveria saaneet vauvelinsa syliin, joilla oli laskettu aika syyskussa.
No siinäpä kerrassaan pulmaaAlkuperäinen kirjoittaja janita:nyt on vähän ristiriitanen olo :/ kun on levossa niin kivut hellittää, sit taas liikkees voimistuu... joten ollako nyt paikallaan vai lepoa :/ siinäpä pulma toisaalta kun haluis tän vauvan jo syliin mut sit kun noita viikkoja vasta toi 36.....
Mä oon lapsenvahtina täällä ja kaveri "kielsi" lähtemästä synnyttämäänAlkuperäinen kirjoittaja janita:mä meinasin mennä suihkuun ja ehkä jos illemmalla pienen kävelylenkin mitäs itse meinasit? paljon sulla viikkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja janita:meillä toi esikko onneks lähtee mummolaan niin ei tarvitse miettii minne sen laittais jos lähtö tulee =) baby2003 ja muut ilmotelkaahan jos lähtö lähenee :hug: mä tääl jännitän kaikkien puolesta =)