Täälläkin ollaan yhessä kasassa vielä
Ei haittaa mitään,vielä on vauva sen verran pieni että saa pysyä mahassa =) Olo on ollut ihan hyvä,supistuksia tulee monta kertaa päivässä,en oo mitään aikoja katellu
Mattoja oon peseskellyt perjantaista asti,muutamia välipäiviä on ollut kuitenkin että ehtii entiset kuivua.Painepesurilla oon pessyt ne en varmaan jaksais enää peräsuoli pitkällä olla hinkkaamassa niitä
Pesujen jälkeen olokin on ollut sitten mitä on..Supistuksia,supistuksia ja supistuksia..Oon huomannu että mitä enempi päiviä menee sitä voimakkaampia ne alkaa olemaan,mutta ei liian kuitenkaan =) Yöt menee vähän silleen ja tälleen,hikoillessa ja kusella juoksemisessa.Aivan sama olkoon ulkona kuin kylmä vaan |O :kieh: Ja sitten ku en minä osaa/pysty nukkumaan ihan ilman peittoa!Että minä oon sitten hankala ihminen!
:xmas: Mutta nyt on ollut ihana ilma,raikkaampaa ja vettä satanut+pilvistä!vielä vähän valittamista.Eli kun yöllä ei saa nukutuksi niin tietysti se verottaa sitten päivällä.Mutta oon päässyt palaamaan takaisin mun lemppari harrastukseen!!Päikkärien ottoon!!
Laitan pojan aina tirsoille yhen aikaan ja ite hyppään punkanpohjalle kahen aikoihin(joskus aikasemminkin) ja Viivi pelaa sen aikaa muumi peliä tietokoneella ja sillä kuluu aika siinä niin tämä mamma saa vedellä tirsoja
Tänäänkin otin nokoset,on se vaan niin ihana olo kun on saanut levähtää =)
Sairaalakassia en oo vielä ees suunnitellut,katotaan sitten jossakin välissä.Enkä myöskään apteekista oo ostanut vielä mitään,bebanthenia löytyy kaapista ja septidiniä myös.Tuo bebanthen on hyvä rasva muutenkin vaikkei nännit meniskään rikki,se on semmonen joka paikan rasva,voi laittaa vauvan pyllyynkin jos näyttää että alkaa punottamaan ja auttaa melko nopeasti!Ja mulla pojalla tahtoi mennä usein korvantausta(se poimu)rikki niin sitä puhistelin keitetyllä vedellä/puhdistusaineella ja laitoin rasvaa siihen niin autto hyvin.Myös pottujauho oli hyvä sinne ja takapuoleen.Minusta oli ne nenätipat(keittosuolaliuos)oikein hyviä ja pehmitti sitä nenä karstaa oikein hyvin!Mutta vesi ajaa samanasian kyllä mutta hankalampi laittaa.Joskus piti siihen veteen turvautua ku pääsi tipat loppumaan,otin vaan vauvan kainaloon ja kastelin sormea vesihanan alla ja tiputin vähän nenään sitä(hätä keinot keksii).Rintakumit piti ostaa ku poika oli pieni mutta ei se osannut kovin niitten kans imeä tissiä,mutta pakosta joutui jonkin verran ku mulla oli nännit ihan tohjona(ihottumaa ja rikki),ei voinut rintsikoita pitää,oli pakko antaa ilmaa ku meinas tulehtuakkin niin siksi piti suojaksi laittaa ne kumit ettei mee mitään ylimääräistä vauvan suuhun :x Nyt joudun lopetteleen,tuun jatkaan lisää sitten kun jouvan ja jos tulee jotain vielä mieleen =)
Miimari ja vauveliini rv 36+2