Ensinnäkin, Juhlamokka, Fleur ja Sazu, pahoittelut :hug:
En ole juurikaan ehtinyt kirjoitella, on ollut töissä ja elämässä muuten kiirettä. Yritämme saada asuntoa myytyä, muutto uuteen on edessä toukokuussa ja takaraivossa jyskyttää jatkuvasti roikkuva gradu.. Töissäkin on ollut paljon tekemistä, joskin työmotivaatio on ollut ajoittain hukassa... Toisaalta olen myös yrittänyt pitää vielä hiukan matalaa profiilia, koska np-ultra on vasta perjantaina. En tiedä muistatteko, mutta mähän kävin ultrassa jo kerran, kun neuvolassa sitkeästi laskivat viikot menkoista, vaikka sanoin, ettei se pidä paikkaansa. Silloinhan ultrassa epäiltiin ensin tuulimunaa.. kunnes pienokainen lopulta löytyi. Sen vuoksi, ja täältä luettujen lukuisten huonojen uutisten vuoksi, perjantainen ultra jännittää ihan älyttömästi.
Onko teillä paino noussut? Mulla on ylipainoa ennestään n. 10 kg, jota en sitten saamattomuuttani saanut ennen raskautta pois. Ajatuksena on ollut syödä ja liikkua nyt sillä tavalla järkevästi, että vauvalla ja itsellä olisi kaikki hyvin, mutta paino nousisi mahdollisimman vähän. Järkytys olikin valtava, kun kävin aamulla vaa'assa - paino on noussut jo kaksi kiloa! Ja viikkoja siis 11+1. Maha ei erotu vielä vauvamahaksi, vaan on se ihan oma läskilöllykkä.. Mutta jotkut vaatteet kyllä tuntuvat jo epämukaville. Nyt mulla onkin onglelma, koska lähden ensi viikolla työmatkalle, jonne tarvisi siistit vaatteet. Yksi iltatilaisuus ja päivä kansainvälisillä messuilla. Uudet vaatteet pitäisi ostaa, vanhat ei ole tarpeeksi siistejä, mutta mitä ihmettä nyt kannattaa ostaa? Kävisiköhän iltatilaisuuteen mustat suorat housut ja joku juhlavampi tunikatyyppinen paita? Messupäiväksi täytyy kai laittaa jakku päälle. Mulla on kyllä myös yksi mustapohjainen mekko, jonka ehkä voisi laittaa iltatilaisuuteen. Se on sen mallinen, että saattaisin vielä mahtua siihen.... Mutta ei oikein nyt huvittaisi ostaa esim. housuja, koska joutuu luultavasti jo ostamaan hiukka isommat, jotka on kohta pienet... ja toivottavasti taas aikanaan liian isot. Mulla on kyllä viime kerralta yhdet mustat mammahousut, mutta ne on varmaan vielä isot. Täytyy kokeilla illalla.
Jokos teillä on pahoinvointi helpottanut? Mulla ei sitä ole ollutkaan, muutaman ohikiitävän hetken pieni kuvottava olo, mutta ei muuta. Välillä olen ihan unohtanut olevani raskaana!