Katjuskalle kiitos lohdutuksen sanoista.... Tuli vaan eilen ajateltua vähän huonolta kantilta noita asioita. Siis sydämmen syke näky ja kohtu oli kasvanu viikkoihin 7 nähden normaalisti. Olin vaan niin pettyny ku viikkoja oliki niin "vähän", mutta kuten kirjottelin niin esikoiselta oli sama juttu. Eivät vaan sillon siirtäneet sitä laskettua aikaa mihinkään ja rakenne ultrassa koko vastasiki jo aika lähelle viikkoja. Jotenki lääkäri tätistä jäi sellanen olo et kaikki ei ole kunnossa, vaikka mitään siihen viittavaa ei sanonu...
La vaikuttaa varmasti se, että olen nyt tullut raskaaksi heti pilleireiden lopettamisen jälkeen, kuten esikoiselta.... tartte ku nähä miehen kalsarit niin on jo raskaana =)
Ehkäpä ne on ne hormoonit mitkä pistää pään pyörälle
Eipä siitä sen enempää 2 viikon päästä ollaan taas viisaampia.
Ja Coralle ONNEA ultrakuulumisista
Meillä puhuttiin esikoisen aikaan ihan vaan vauvasta, vauvan tavaroita sai vasta viikkojen 25 jälkeen ostaa tai hankkia meille. Mun äiti oli ostanu salaa jotain bodeja ja toi ne sitte vasta sairaalaan. Sängyn kerkee pedata ku tulee laitokselta Jos jotain sattuu meneen pieleen niin eipähän ainakaan tavarat "kummittele". Mä taidan olla aika pessimistinen raskauksieni suhteen. :/ Pitäs oppia olemaan realistisempi...
Viikonlopuksi lähetään pojan kans mökille, joten sunnuntaina oon sitte varmaan täällä seuraavan kerran...
Hyviä vointeja kaikille!!!
R iikka
La vaikuttaa varmasti se, että olen nyt tullut raskaaksi heti pilleireiden lopettamisen jälkeen, kuten esikoiselta.... tartte ku nähä miehen kalsarit niin on jo raskaana =)
Ehkäpä ne on ne hormoonit mitkä pistää pään pyörälle
Eipä siitä sen enempää 2 viikon päästä ollaan taas viisaampia.
Ja Coralle ONNEA ultrakuulumisista
Meillä puhuttiin esikoisen aikaan ihan vaan vauvasta, vauvan tavaroita sai vasta viikkojen 25 jälkeen ostaa tai hankkia meille. Mun äiti oli ostanu salaa jotain bodeja ja toi ne sitte vasta sairaalaan. Sängyn kerkee pedata ku tulee laitokselta Jos jotain sattuu meneen pieleen niin eipähän ainakaan tavarat "kummittele". Mä taidan olla aika pessimistinen raskauksieni suhteen. :/ Pitäs oppia olemaan realistisempi...
Viikonlopuksi lähetään pojan kans mökille, joten sunnuntaina oon sitte varmaan täällä seuraavan kerran...
Hyviä vointeja kaikille!!!
R iikka