Fleur05 :hug: Toivottavasti seuraava asukki pysyy matkassa!
Täällä huono olo senkun jatkuu.. Odotan kuin kuuta nousevaa maagista viikkoa 12. Jostain olen kuullut, että sitten pitäisi pahoinvointien loppua, mutta pelkään pahoin :ashamed: Toisaalta ystäväni sanoi, että niin kauan kun on paha olo, voi olla ainakin varma että kaikki on mahassa hyvin.
Meillä ollaan alusta saakka kutsuttu uutta tulokasta Alluksi.
Allu on siis meidän masuasukin nimi
On jo niin vakiintunut ettei mieskään kysy enää vauvasta mitään, ainoastaan, että onko Allulla kaikki hyvin
Tämä on meidän ensimmäinen lapsemme, joten joudumme hankkimaan ihan kaiken. Tosin äitini on säilyttänyt kaikki lastenvaatteet, joten ne varmaan käydään kesällä läpi ja katsotaan käyttökelpoiset. Saa Allu ainakin retroja potkupukuja suoraan 70- ja 80-luvulta B)
Kotonani on myös erittäin vanha pinnasänky, oma isoisäni sen varmasti entisöi sitten Allun käyttöön. Ja omistan myös kehdon, jonka kummisetäni on minulle tehnyt kun olin itse vauvaikäinen. Se tulee varmasti alkuaikana käyttöön, on kätevä sängynvierellä. Voih, en osaa kuvitellakaan vielä sitä aikaa kun Allu on maailmassa :heart: vielä 7 kuukautta pitäisi odotella =) Tulee pitkät seitsemän kuukautta, jos alan nyt jo laskemaan päiviä
Odotusajan vaatteita tilasin hennesin postimyynnistä. Olen ollut tosiaan niin huonovointinen etten ole päässyt itse shoppailemaan kauppoihin. Pitäisi tulla paketti ensi viikolla postissa - katsotaan sitten saako laittaa housut takaisin hennesille... Äitini myös lupasi muokata muutamista matalavyötäröisistä housuistani minulle raskauspöksyt eli ommellaan sellainen resori vyötäröön ja muokkaillaan hieman housuja mahanalustasta ettei ala painamaan. Onpahan projektia tähän alkuraskauteen
Hyvää lauantaita kaikille odottajille ja vaaveille! :wave:
Adette & Allu 8+3