iltaa!
mukavaa, ollaan saatu lisää masuja mukaan!
työnimistä ootte jutellu, täällä semmonen tarina että poikaa kutsuttiin pökäleeksi (joo tiedän, ei kovin hellyyttävää, mutta sopii meidän huumoriin
) joten tää on sitten pipana. Tosin käytetään sitä vaan keskenämme, yleensä tulokas on vaan vauva.
Täällä eräs lastenvaatekauppa lopettaa ja kaikki tuotteet puoleen hintaan!touhotin sinne vaunujen kanssa niin eikös pieni kauppa ollut tupaten täynnä joten ostelusta ei tullut oikein mitään kun vaunut ei mahtunut liikkumaan lähes ollenkaan!mukaan tarttui silti vauvalle syksyksi haalari ja yöpuku.Pojalle mennään mun äidin kanssa katteleen huomenna kun se lupas tulla rahoittamaan ja mies lupas kattoo poikaa sen aikaa.
Juu, ja arvatkaa tykkäskö 1v 11kk kun jouduttiin jonottaan puol tuntia!voin vihjasta että tilanteeseen liitty huutamista ja kiukkua :kieh:
rastinalle kyseli äitiyslomalle jäämisestä, veinkin juuri kelan paperit ja "loma" alkaa sen 30 päivää ennen. toisaalta kiva kun saa lapset lyhyellä ikäerolla niin saan vielä saman äitiyspäivärahan kun pojastakin, muuten olisin saanut minimin, kun en "kunnon" töissä oo ollut kun viime kesän.
tsemppiä
ail turvotusten kanssa!eräällä ystävälläni vika kuukausi mennossa ennen LA ja sillä kans kaameet turvotukset, koitahan jaksella!
tsemppiä kaikille supistelijoillekin!
ai juu, ja lähetettiin synnytyssairaalaan esitietolomake ja päästiin vihdoin sopuun tulevista nimistäkin!näillä näkymin tulokkaalle tulossa harvinainen nimi , alle 10 kaimaa B)
eipä kyllä pojallakaan montaa kaimaa ole, alle 100 ainakin.
Mites muut, ootteko jo miettinyt vakavissaan nimiä?
Mä halusin lähettää ton lapun nyt jo kun on tätä muuttohässäkkää niin ei ainakaan lappu sit huku mihinkään.
Joku muukin muuten täällä puhu että laskee viikkoja siihen koska vauva voisi jo selvitä vaikka syntyisi, netistä löysin ihanan selviytymistarinan rv 24 syntyneestä pojasta. Rv 25 on mulla ollut se "tavote" jonka jälkeen muka voin antaa itelleni luvan huokaista ja uskoa että meille oikeesti tulee vauva!
Löysin muuten käytettynä juuri sellaiset tuplat kun halusinkin (Happy baby spider swing) ja ens lauantaina haetaan ne kotiin!jee, mitä rahanmenoa, tähän muuton lisäksi
nyt en kyllä muistakaan enää mitä muuta piti kommentoida...noo, lisää myöhemmin!
Daydreams ja pipana 23+3