Uskaltaisinkohan viimein ilmottautua mukaan... Positiivisen testin tein jo 13.1 ja siitä saakka olen seurannut palstaa.
27.1 alkoi kuitenkin niukka ruskea vuoto ja ultrassa 28.1 ei lääkäri nähnyt varmaa sikiökaikua, ruskuaispussista mitattuna viikkoja oli 4+5, kuukautistista laskettuna 6+4.
Seuraavalla viikolla neuvolssa terkkari yritti ultrata vatsan päältä, mutta eihän sieltä mitään näkynyt. Sovittiin uusi aika 2 viikon päähän. Olin jo aivan varma että kesken tämä menee, kun juuri minkäänlaisia raskausoireitakaan ei ole.
Viime su. 7.2 tuli sitten hieman kirkkaanpunaista vuotoa ja nousi kuume. Aamulla soitin terveyskeskukseen johon pääsinkin heti. Olin hieman yllättynyt kun lääkäri sanoin kohdun vastaavan viikkoja ja että kaikki vaikuttaa lupaavalta. Laittoi kuitenkin vielä sairaalaan ultrattavavksi.
Melkein 2vko olen ollut ihan varma ettei vatsassa asu kukaan ja itkenyt illat menetettyä vauvaa, mutta ihan heti kun ultrakuva ilmesti ruudulle, huomasin ettei se näytä ollenkaan samalta kuin viimeksi. Siellä oli n.rv7+0 kokoinen asukki jonka sydän löi hurjasti.
Meinasin pakahtua onnesta! Olin niin yllättynyt uutisista etten tajunnut kysyä lääkäriltä, että mitkä mahdollisuudet raskaudella on jatkua kun syke löytyi, mutta vuotoa on. Toivottavaasti osaisivat neuvolasta vastata perjantaina kun on 1. virallinen neuvola!
orvokki: ensimmäinen lapsi, inssien välinen "luomuihme", 36v, la 27.8.
vivi: toinen (poika 05), 34v, pirkanmaa, la 4.9.
Tiiko: Ensimmäiset lapset, clomivauvat, 27v, satakunta, la 6.9
Helinä: Ensimmäinen lapsi, luomu, 23, Kuopio, la 10.9
Martsu84: Ensimmäinen lapsi,hoidot clomifen+metforem,26v,Oulun seutu,la 12.9.
Jenni83: Toinen (tyttö 05) , 26v, pirkanmaa, la 12.9.
Syysmasu: Kolmas lapsi (tytöt, -03, -05), Keski-Pohjanmaa, la 15.9
Piuku: Toinen (poika -09), Pohjois-Suomi, la 15.9
Varpu: Toinen tuplana, clomit+pregnyl (poika-06), 32v., Keski-Suomi, la 19.9.
Jenna: Ensimmäinen lapsi, luomuvauva, 22v , Turku, la 19.9
Inga: Ensimmäinen lapsi, luomu, 35v, pk-seutu, la 20.9.
Sari:ensimmäinen lapsi ,luomu,33v,helsinki, la21.9
Mai*82: Toinen (tyttö 09), luomu, 27v, itä-uusimaa, la 24.9.
Nea: Ensimmäinen lapsi, luomuvauva, 28v, Etelä-Karjala, La 26.9.
Syysmiss: Toinen (poika 07), 30v, pk-seutu, la 26.9.
tintitys:toinen(poika 09),etelä-savolaista luomua,25v,la 26.9
Annikki27: Ensimmäinen lapsi, luomu, 27v, ulkomaat, la 27.9.
Nanna2010/Ensimmäinen lapsi/luomu/25 v/Itä-Uusimaa/la 27.9.
Angsteri: Toinen (tyttö 08), luomu, 31v, la 28.9
Onsku: Toinen (poika 04), luomu, 25v Keski-Suomi la.2?.9