T
tiiko
Vieras
Eipä ollut vielä ketjua. Itse olen niin huono alottelemaan tälläsiä, että odottelen liittyykö joku muu onnellinen seuraani 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä ollut vielä ketjua. Itse olen niin huono alottelemaan tälläsiä, että odottelen liittyykö joku muu onnellinen seuraani![]()
Syyspaketti - et ole ainut, joka on aika ihmeissään tämän asian kanssa... minä en ainakaan tiedä raskaudesta ym. juurikaan mitään. Nettiä on nyt tullut selattua ja katsottua kaikkea "aiheeseen" liittyvää... Jotenkin sitä ei jaksa vielä keskittyä mihinkään muuhun kuin siihen, että saa selville onko kohdussa oikeeta elämää vai tuulimuna.
Sida
Alkuperäinen kirjoittaja Helinä;10371979:Jos sallitte niin liityn remmiin.
Kolmen positiivisen testin jälkeen alkaa jo uskomaan et eiköhän tässä pieniin päin olla
Varsinaisesti ei yritystä ollut enemmänki tjottailua semmonen reilu kolme kuukautta.
Nomut nyt onki tosi kyseessä niin kysyisinki tosta varhaisultrasta et kannataako se ja millonka on sit kunnallisella eka ultra? En oo vielä soittanut neuvolaan, kun sulattelen vielä itse tietoa, mutta heti torstaina ajattelin soittaa. En ole vielä kertonut kun miehelleni ja yhdelle kaverilleni ja kovasti kyllä tekisi mieli kertoa perheelle, mut haluisi nähdä et siel oikeesti jotain tapahtuu ennenku kertoo. Mulla on nyt menkoista lasketun ajan mukaan edennyt raskaus 4 vko ja 4 päivää ni merkataanko se sitten rv 4+4 vai mitenkä?