Syysmiss ..
Ihana vapaus!! Äitiyshousut hankittu ja helpotti heti! Kiristi niin inhottavasti kaikki housut iltapäivästä. Nyt saa turvottaa ihan rauhassa. Yhden isomman neuleen löysin alennusmyynnistä, sillä pärjää nämä loput pakkaset. Ensi viikon loppupuolelle on vissiin jo lupailtu lauhtuvaa. Jospa sitten olis nämä kauhu-pakkaset ohi, ainakin täältä etelä-suomesta. Oli vähän hassua kierrellä kaupoissa, kun kaikkialla oli jo niin keväisiä vaatteita myynnissä! En vielä sortunut yhteenkään. Toiset housut löytyi Vero Modasta, ja toiset H&M:stä. Olin tosi yllättynyt, että H&Mstä löytyi tarpeeksi isoja kokoja. H&M:n housut ei oo oikein istunu mulle enää, kun levisi tuo lantio kohtalaisesti ekan raskauden jälkeen.
Kutsu np-ultraan tuli perjantaina, sain ajan 11.3. Rakenneultra oli jonnekin toukokuun puoleenväliin. Eli reilu kaksi viikkoa vielä odottelua, ennen kuin pääsee kurkkimaan. Seuraava neuvolakäynti onkin siitä viikon päästä, silloin varmaan jo yritetään kuulla sydänääniä. <3
Onneks nää viikot on menny kohtuu nopeesti. Pahoinvointi on hellittänyt, väsymys vaan vaivaa. Päätä särkee ajoittain, Panadolia olen silloin ottanut. Vettä täytyy muistaa juoda runsaasti, muuten alkaa päänsärky.
Vielä en ole töissä kertonut, luulen kyllä että jotkun jo arvailevat. Jos vielä pari viikkoa saisin salassa pidettyä..
Kutsu np-ultraan tuli perjantaina, sain ajan 11.3. Rakenneultra oli jonnekin toukokuun puoleenväliin. Eli reilu kaksi viikkoa vielä odottelua, ennen kuin pääsee kurkkimaan. Seuraava neuvolakäynti onkin siitä viikon päästä, silloin varmaan jo yritetään kuulla sydänääniä. <3
Onneks nää viikot on menny kohtuu nopeesti. Pahoinvointi on hellittänyt, väsymys vaan vaivaa. Päätä särkee ajoittain, Panadolia olen silloin ottanut. Vettä täytyy muistaa juoda runsaasti, muuten alkaa päänsärky.
Vielä en ole töissä kertonut, luulen kyllä että jotkun jo arvailevat. Jos vielä pari viikkoa saisin salassa pidettyä..