Huomenta.. ylhäällä ollaan ihana yläkerran naapurin ansiosta.
No onneks meen töihin, et joka tapaukses kohta ois joutunu herää.
Eli mä tein äsken kun heräsin CLEAR BLUE vkonäytöllä testin, koska kiertoni oli viimeks niin outo, että en voinut niitä edes menkoiksi kunnolla laskea.. Täällä joku minulle vastasikin jo, että raskauslaskurilla saan tietää millä viikolla meen, ja sen kyllä olen kattonutkin jo aiemmin, mutta kun viimeks kun piti alkaa menkat, ensinnäki ne alko kp21 ja se ei ollu mitään verta vaan ruskeaa vuotoa, jota tuli niin niukasti et en tiiä voiko niitä menkoiksi sanoa. Koskaan aiemmin ei ole niin ollut. Olen kuitenkin jo 27v.
Mä testasin sillo ekan kerran 31.12 sen takia, että voinko lähteä juhlimaan, koska minulla oli semmonen "jännäolo", no nega tuli. Ja nyt kaks viikkoa sen jälkeen testasin uusiks, ja positiiv. tuli eli viime ke. No sen ruskean vuodon alkamispäivän mukaan olisin 3+5 tänään. Eli 1,5 viikkoa (4.1) olisi hedelmöitys tapahtunut. Mutta epäilykseni pidemmllä olosta sai tänään vahvistuksen, koska clear bluen viikkonäyttö sanoi, että raskaana 2-3, eli hedelmöitys on tapahtunut jo aiemmin (2-3viikkoa sitten)
Miten mä saan nyt tietää monennella oon? Voiko esim. terveyskeskuksessa otetusta verinäytteestä arvioida monnennella on? Jos maanantaina soitan sinne? Onks kellään tietoa tai jotain vastaavaa kokemusta?
Sit oon viime syksynä joutunu tekee raskauden keskeytyksen (lääkkeellisen), (en aio syytä nyt eritellä, koska asia oli ja on vieläkin kipeä enkä halua puhua siitä tän enempää. Niin tiedän että se on iso syy miksi kierto meni sekasin.. nyt mua pelottaa kaikki mahdollinen.. tarkotan, että jos se onki kohdun ulkopuolinen raskaus tms..ku kait abortin jälkeen on suurempi riski?
Onks kellään muulla tällasta oireitta: kohtuun tai alavatsaan aristaa, kun esim. alavatsaa jännittää? Tai kun käy esim. isolla hädällä niin pinnistäessä myös aristaa.. :snotty:
Sanokaa mulle jotain lohduttavaa, ettei pää hajoo..
ja et mitä mun kandee tehä. Oon yks maailman kovimmista stressaajista.
Mukavaa lauantaita kaikille.. mä lähen suihkun kautta puuron keittoon! :wave:
Ja viel semmonen juttu, että mulla tehti tulla yhden menkat siinä välissä. ja ne oli joulukuun alussa.