SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

tai päivähän nyt jo alkaa olemaan. Päivitin tuota listaa, toivottavasti ei mennyt sekaisin koko systeemi :/

rakkaudesta äiti :flower:

Sadie Siirtelen sut oikeaan paikkaan, kun laskettuaika selviää =)

Poni06 Oi ja Voi :LOL: siinä sinulla onkin kestämistä, kun mies "raskaana". Omani meni sekaisin esikoisesta, myötäeli niin,että tuli 10kg vyötärölle, ja "desinfioi" kylpyammeen keitetyllä vedellä, ettei vain kaupan pöpöjä tulee vauvaan.

ennie Päivä kerrallaan :hug:

Viettäkää kaikki oikein rauhallista viikonloppua, ja nauttikaa pienestä ihmeestä

:heart:

Mamma 1976 & Iltatähti (tänään 6+5)

Koodi:
[url=http://www.glitter-graphics.com][img]http://dl8.glitter-graphics.net/pub/1040/1040078pjtfxwjzwi.gif[/img][/url]
 
Moumoulle paljon halauksia ja voimia!

Hei vaan pitkästä aikaa! Eli eilen kävin ekassa neuvolassa ja puolitoista tuntia siellä mukavan tädin kanssa jutusteltiin :) Tosi ihanaa, kun sattui niin kiva neuvolatäti. Hänen laskujen mukaan, olisin nyt rv 7+2. Tänään soitan ja varaan ultran.

Raskausoireista sen verran, että joka toinen päivä niitä on ja joka toinen ei, vilu on ainoa, joka toistuu päivittäin, ja nyt on alkanut olee unia. Viime yönä näin unta, että synnytin kolmoset, huh, huh,.. oli siinä miettimistä kenelle annan tissiä, ja mihin sijoitan sängyt ;) :LOL:

Eli minut voi lisätä listaan:

31.8...........Tähdenlento1............toinen..............28v..........?

Omien laskujen mukaan la olis 1.9, mutta hän sai tuon.

Paljon voimia ja halauksia myös niille, jotka taistelee omissa liitoissaan. Meillä oli eka aviovuosi pelkkää taistelua, ja montaa kertaa meinattiin luovuttaa. Onneksi ei luovutettu, sillä kaikki on tällä hetkellä todella hyvin, ja meillä on ihana perhe, ja kohta tulee vielä lisäystäkin siihen :)
 
Hei! Kurkistelen jo varovasti tänne syyskuisiin.. =)
Tänä aamuna tein testin ja kaks viivaa siihen tuli :heart: Pitää vielä pari varmistustestiä tehä kuitenki ku ne on ostettu :)
Jos kaikki menee hyvin, tää on meidän kolmas lapsi.. Vanhin täyttää 8 ens viikolla ja nuorempi on 5,5.
Ikää mulla on 30 v ja hääpäiviä meillä tulee miehen kans maaliskuussa jo 11.
Toivottavasti tähän pinoon saa jäädä ettei tarvi palailla kuumeilupuolelle...
 
Heippa taas. Soitin just ja kyselin verikokeiden tuloksia. Hcg:t on laskeneet eilisestä, joten kesken menee parhaillaan. Sitä se vuoto siis on...kipuja ei edelleenkään ole minkäänmoisia ja vuoto on niukkaa, mutta tulokset puhuu puolestaan. Minut voi poistaa listasta.

Jos jotain positiivista haetaan niin tiedänpähän nyt ainakin, että jotain toimintaa kuitenkin tuolla alhaalla on, ku alkoi jo tuntumaan vuoden yrittämisen jälkeen, että on jotain vialla.

Hirmupaljon halauksia ja onnentoivotuksia teille kaikille muille!! Toivottavasti pienet pysyy matkassa ja parisuhdesotkut selviää. :heart:
 
Moikka!

ennie Oo huoletta noiden vatsakipujen vuoksi. Mulla ekassa raskaudessa oli aivan KAMALAT vatsakivut. Kivut oli yhtä voimakkaita kun ihan oikeat supistuskset!!! Ne tais kestää rv 5-10 muistaakseni. Joka yö heräsin aivan hirveisiin kipuihin, ne kesti just kans about 10min. Niitä saattoi tulla päivän aikana n.5. Se oli mun mielestä merkillistä, että joka yö ne tuli täysin samaan kellonaikaan! Lämmitin aina kaurapussin ja pidin vatsalla. Se helpotti pikkasen. Olin aivan varma, ettei kaikki ollut kunnossa. Soitin muutaman kerran neuvolaan ja ne siellä meinasi, että on aivan vaaratonta jos ei tule vuotoa. Olin itse niin huolesta sekaisin, että varasin ajan varhaisultraan, jossa selvisi, että kaikki on ihan kunnossa. Lääkäri tuumasi, että täysin normaalia tuollaiset kivut. Loppuraskaus menikin mulla sitten ihan hyvin, ei tullut enää samanlaisia kipuja paitsi sitten synnytyksessä =D. Toivottavasti tää mun tarina helpotti ees vähän sun mieltäsi!

Onnea ja tervetuloa taas kaikille uusille raskautuneille :flower:

Ja voimia kaikille, joilla parisuhteessa ongelmia. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä. :hug:

Itseä pieni väsy vaivaa, pahoivointi/kuvotus yllättää jos ei ole muistanut syödä. Vatsassa ei ole minkäänlaisia tuntemuksia, mitä nyt iltaisin ihan järkyttävän turvoksissa. Eli melkein oireeton taidan olla. En kyllä valita. Luotan siihen, että kaikki on hyvin. Koittakaahan nyt muutkin ottaa vaan rennosti ja nauttia raskaudesta. Ei se raskaus yhtäkkiä mene kesken vaikkei oireita tuntisi muutamaan tuntiin ;)

Aplo ja pikkunen 4+2
 
Moikka!

Tosiaan, olen raskaana. :)
Tänään sain viimeisen kerran testattua ja kyllä se nyt on vaan niin. :)
Kuukautisista laskettuna olisin jo 6+4, mutta näin myöhäsen näkymisen perusteella ajattelen itse 4+4. En siis tiedä LA:ta tai muuta, mutta syyskuussa se tulee. :LOL:
Synnärti ilmeisesti KHKS. Voi että tää on ihanaa vihdoin olla varma.

Lara- ja pitkään piilossa lymynnyt 4+ :heart:
 
Voimia ja :hug: moumou. Voimia ja halauksia muillekin joille km on tullut.:(

Kiitos kaikille kannustuksesta, että nuo vatsakivut kuuluvat asiaan. Ehkä näin sitten on, kokemusta kun minulla ei tästä asiasta aiemmin ole. Saas nähdä koska ruoka alkaa minulle maistumaan, nyt kun se ajoittainen pahoinvointi vaivaa, niin jouluaatosta tähän päivään on paino tippunut kolme kiloa.

Ja
Laralle paljon onnea. :heart: Kauan on epätietoisuudessa oltukin.
 
Kiitos Roosamaria 69, kyllä kaikki onkin hienosti. Vielä kun uskaltais edes ajatella, mitä töissä sanotaan mutta murehdin sitä myöhemmin :)

moumou ja peppioliina, todella paljon jaksamista, ei voi muuta sanoa.

Sikarokote on hankala juttu, kieltäydyin jo siitä, kun oisin saanut sen työn kautta. Toisaalta pelottaa, että saa sikaflunssan ja vauvalle käy jotain mutta sitten pelottaa se, että ottaa rokotteen ja vauvalle käy jotain. En tiedä. Ehkä aika selventää.

Kertomisesta, oon kertonut äidille ja yhdelle ystävälle. Haluaisin kovasti kertoa muillekin mutta täytyy vielä odottaa ja toivoa vaan, että vauva pysyisi matkassa mukana.

Oma olo on aika kuvottava aina välillä, tuntuu vaihtelevan vähän päivän mukaan milloin. Tänään kuvotti ennen puolta päivää ja mietin jo, että oksennusko tässä tulee. Ei vielä tullut.

Mä vielä vähän oottelen, ennen ku laitan tietoja, jos vaikka joutuukin pois :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaybeSomeday:
Mua huolettaa lihominen. Olen jo nyt ylipainoinen, joten mitähän tästäkin tulee. Tekee mieli rasvaista ruokaa, makeaa ei tee mieli yhtään. Keskiviikkona söin hampurilaisaterian ja eilen aamupalaksi yövuoron jälkeen pyttipannua...Namskis :LOL: Ällöä oloa on joka päivä, välillä enemmän, välillä vähemmän.

Mulla on samat mietteet, lihon todella helpolla (kilpirauhasen vajaatoiminta) ja kaiken lisäksi rakastan syömistä.

Olen laihduttanut 10 kg viimevuonna ja painoa on vielä jokunen kilo ylimääräistä. Motivaatiota laihdutukseen ei ole enempää ollut ja olenkin koittanut nyt lähinnä huolehtia, ettei paino nouse.
Nyt pitäis jotenkin saada tämä kroppa yhteistyöhön, varsinaisesti en laihduta tietenkään, mutta koitan pitää painoa kurissa. :kieh: On vaan niin pirun vaikeaa kun olen vähän sellainen iltanapostelija. Koko päivän pystyn zemppaamaan ja syön terveellisesti, mutta ne illat.... Toisinsanoen vapaat kädet. Niinkauan kun on muuta puuhaa, niin safkat pysyy kaapissa, mutta se TV :n töllötys aika on se pahin....
 
moumou ja peppioliina :hug: Todella paljon voimia ja halauksia teille kummallekkin :heart: Voi että nuo keskenmenot kirpasee aina kun niistä lukeekin
Onnittelut kaikille uusille plussasta :heart:
ennie: toivotaan että mies tajuaa rakastavansa sua ja haluavansa jatkaa loppuelämän sun ja vauvan kanssa!!
Lara- : Tosi hienoa! Onnea :heart:
Mää oon ollut tänäänkin tosi väsynyt jonka takia ahdistaa suunnattomasti kun appivanhemmat on tulossa meille.Viime viikonloppu oli raskas ja tää viikko myös joten ois ihanaa saada levätä viikonloppu,mut ei niiden kans paljo lepäillä.Niiden äiti on niin kova häseltäjä et saan aina huonon omantunnon jos lepään.Se saattaa alkaa pestä ja viikata meidän pyykksejä ja siivota kaappeja ja jopa vaihtaa verhoja ja se mua ahistaa ku en halua et kukaan muu meillä siivoo kuin korkeentaan ruuan jälkeen keittiön.Sit ahistaa ku on niin sotkusta ja päätin et nyt en ota siitä viikonloppuna stressiä niin nythän se stressi jo alko.Niiden äiti on yhesti esim sanonut että meinattiin jo lähtä takas kotiin kun oli niin sotkusta.Tulivat meille ennenku mies tuli töistä ja mää olin sillonki raskaana ja yrjönny koko päivän.Ei paljo ollu voimia siivota niille mitään erikoisiivouksia.Lelut ja tiskit oli levällään,piste.Nyt oon niin alakuloisena ja surullisena ollu tän voinnin suhteen että ennustan mun räjähtävän niille jos tulee jotain arvostelua.Niin ja miestänihän en sais pyytää tekeen mitään,ku niiden äiti heti sanoo että sillä on ollu esim raskas päivä töissä ja tarjoutuu ite tekeen kaiken mitä mieheltä pyydän |O On aina hieman orja olo ku ne tulee ja sit niiden isä..aarght! Ku esim tykkään syödä pitkään ja nauttien ruuasta niin sitten saan kuulla että ennen vanhaan sua ei ois huolittu piiaksi taloon ku ne otti sellaset jotka söi vähän,nopeesti ja lähtevät talon töihin.LOUKKAUKSIA JA LOUKKAUKSIA eikä ne ite kai ees huomaa sitä.Voi ahistus.Ei mua normaalisti ihan näin paljoo ne ahista mut nyt kyllä ku olo ei todellakaan oo pirtee kodinhengetär olo.Ja raskaudesta ne ei vielä tiedä mut takuulla arvaa jos ovat pitkään ku oon alkanu yökkiin välillä ku on tosi paha olo.Yökin siis ääneen mut en oksenna :ashamed:
rakkaudesta äiti ja aarre 7+3
 
Ainiin ja mulla ei taas haluta mitään rasvasta.Päin vastoin kaikki rasvanen ällöttää.Esim jauhelihasta lähtevä rasvan lemu paistettaessa vie ruokahalun jos se ei sit oo naudanjauhelihaa joka ei silleen haise rasvalle.Kaikki raikas on ihanaa.Omenat,mehut,appelsiinit,viinirypäleet,kiivit,marjat,sopatkin jos niissä ei oo kovin paljoa sokeria.Myös porkkanaa,kurkkua ja tomaattia menee.Jugurtit on alkanu ällöttään super paljon ja niitä en oo enään pystyny syömään.Teetäkään ei haluta vaik yleensä oon juonu nyt varmaan parin vuoden ajan teekupin päivässä.Kahvia en juo ollenkaan.
 
Voi itku peppioliina ja moumou :hug: jaksamista. Onnea Lara plussasta!

Mulla ei edelleenkään sen kummempia tuntemuksia, maha vaan turvoksissa taas ruokailun jälkeen, ja sattuu niin pirusti. Mut ei kai niitä oireita tässä vaiheesssa tarvikaan olla :)

hupu ja pieni 4+5
 
Heips taas! Pahoinvointi on tosissaan saapunut. Tänään oksensin ekan kerran aamulla.. Inhottavaa, mutt pienellä kierolla tavalla olen hieman helpottunut. Jokin merkki,että joku siellä sittenkin olisi. Tossa puhuitte,että monella nemahan nippailut vähentyneet. Mä olen huomannut ihan saman itelläni.
Moumou ja Peppioliina paljon jaksuja teille!

Primrose ja pikkuinen 7+1
 
Vähän hirvittää taas ensi yö, kun ei tiedä yhtään millaiset vatsakivut on taas tulossa. :| Tänään ei ole oikeastaan ollut yhtään etovaa oloa, mutta ihan varmaan huomenna on sitten aivan kaamea olo...

Rakkaudesta äiti voimia sinulle tulevaan viikonloppuun, kurjaa jos appivanhemmat käyttäytyvät noin.

Minä en tiedä yhtään missä meillä kotona mennään. Tänään mies on käyttäytynyt taas aivan erilailla kuin parina aikaisempana päivänä. On tämäkin todella raastavaa, kun pitää epätietoisuudessa olla.

Olen muuten huomannut, että nyt raskauden myötä minusta on tullut paljon tyynempi. En hermostu ollenkaan niin helposti kun aiemmin. Aikaisemmin kun hermostuin hyvinkin helposti. Pinna katkesi minulla todella nopeasti, nyt tuntuu että se vain venyy ja venyy :D
 
Ennie Sama juttu! Tuntuu, että pinna venyy vaikka mihin.ihan kun ois rauhottavien alaisena..toivotaan tän kestävän.. :saint: Mut sitten toisaalta liikutun ihan kaikesta, siis onnellisesta ja surullisesta. Siis vielä enemmin kun ennen :D
 
Raitahippo, kiva kuulla että jollain muullakin pinna on pidentynyt. =)

Viikko sitten tuli telkkarista ohjelma yksinäisestä miekkavalaasta, joka sitten lopussa kuoli, niin ei voi muuta sanoa, kun että kyllä itketti. :'( Joten taitaa tuo itkukin olla täällä herkässä.
 
Voi pieni valas....minkäköhänlainen valas sitä muuten itsestä tulee, kun tuntuu että nyt on jo niin turvoksissa..Oon aina iltaisin kun kaasupallo. Tosi ihanaa :D Mulle tuli tänään neuvolapaperit..mun elämäni ensimmäiset pienet neuvolapaperit! Siitäkin piti liikuttua. Ja käydä tiukka keskustelu Rusinan kanssa, että siellä pitää pysyä! Kuinkahan hyvin tonne vatsanpeitteisiin kuulee? :)

Mutta on tää pimeetä; yhessä hetkessä on onnensa kukkuloilla ja toisessa pelkää kaikkea mahdollista..Onko muilla tällasta vuoristorataa päänsä sisällä?

Raitahippo ja Rusina 4 +1 (laskin eilen väärin 4+5...)
 
Täällä vielä viimeisiä syyskuuhun plussanneita pyytää päästä mukaan tähän pinoon. Tuolta kolmatta kuumeilevien pinosta singahdin. Mutta kolme päivää piti plussata, että uskoin. :)

Terve tutut PONI06 ja Unikeiju!

Näyttääkö muuten Hyväsetti tutulta? :LOL:
Nähään sitte synnärillä, paitsi minä tapaan tehdä lapset aina paria viikkoa etuajassa. Onko muuten pitkä matka vai oletko rollosta?

la 25.9 ..... Wandii....... kolmas ............ 30 v ............. LKS
 
Hei! Plussasin tiistaina ja ajattelin hypätä mukaan joukkoon iloiseen. :wave: Viikkoja ois kai nyt ruhtinaalliset 4+4 ja la joskus syyskuun 20. päivän tienoilla.:) :heart: Ennestään meillä on tyttö, joka täyttää ensi perjantaina vuoden. Synnytyssairaala tullee olemaan OYS joskus sitten hamassa tulevaisuudessa.:D Paljon onnea teille kaikille kanssaodottajille, toivottavasti kaikki menee hyvin!:)

Muoks. Ja ikää mulla on 23.
 

Yhteistyössä