jospa minäkin taas välillä tulisin päivittelemään tilannetta..Eli mulla eka neuvola takana! Yksi etappi saavutettu.Mutta silti tuntuu, että eihän tässä mikään ole varmaa. Miten sitä voikin olla näin skeptinen ? No, neuvolantäti oli sama ku viimeks ja onneks tosi mukava ja muistaa vielä hyvin meidät kun ei siitä kovin kauan olekaan ku viimeks ollaan samas tilantees oltu. No, ei vielä mitään sydänääniäkään kuunneltu, jutusteltiin vaan. Ja musta tuntu että mulla oli ihan kauheesti kysyttävää, paljon enempi ku ekassa.. Mutta eipähän täs onneks oo kun pari kolme viikkoo ku pääsee ulrtaan. Sitä mie jännitän jo kauheesti. Voi kun pikkusel ois kaikki hyvin. No, pahoinvoinnista päätellen siellä joku on.Mutta pidetään peukut pystyssä. Mun on näköjään pakko ruveta vissiin syömään viel ennen nukkumaanmenookin.Eilen mul oli kauhee nälkä just ku piti ruveta nukkumaan ja aattelin, että enhän mä nyt tähän aikaan viitti syödä niin se sitten heti kostautui kyllä sellasella kakomisella ja oksentelulla heti ku sängystä pääsin.
Felessa kyseli hiivatulehduksista. Musta tuntuu, että mulla on jo se kierre alkanut. Viimeks oli jatkuvasti raskaana ollessa. Nytkin olen jo yhen "kuurin" käyttänyt. se on tosi inhottava vaiva.
Väsymys on rantautunut sellaisena, että huusholli, varsinki keittiö ku pommin jäljiltä! Oikein hävettää itteekin, mutta jotenkin en saa itestäni niskasta kiinni.No, niitä pesänrakennusviettejä odotellessa.
primrose 9+0
Felessa kyseli hiivatulehduksista. Musta tuntuu, että mulla on jo se kierre alkanut. Viimeks oli jatkuvasti raskaana ollessa. Nytkin olen jo yhen "kuurin" käyttänyt. se on tosi inhottava vaiva.
Väsymys on rantautunut sellaisena, että huusholli, varsinki keittiö ku pommin jäljiltä! Oikein hävettää itteekin, mutta jotenkin en saa itestäni niskasta kiinni.No, niitä pesänrakennusviettejä odotellessa.
primrose 9+0