Onnittelit kaikille vauvautuneille:flower:
Isyyslomaa ei minunkaan mieheni voi pitää. Hän on onneksi saanut tehdä sisään muutaman päivän. Minäkin siis toivon viikonloppu synnytystä (en tosin vielä tänä viikonloppuna!), koska sitten hänen ei tarvitsisi käyttää näitä päiviä sairaalassa olo aikaamme. Esikoisen hoito kun ei arkisin järjesty muuten mieheni työaikojen vuoksi.
Nimi asiasta, meillä oli tavallaan jo päätetty nimet jo ennen kun aloitimme yrityksen. MUTTA nyt kun niitä raskaana ollessa jahkaili, niin molempien nimet vaihtuivat ja nyt emme ole noista nimiasioista edes keskustelleet pariin kuukauteen. Mutta eipä sillä kai hirveä kiire olekaan, me kun emme edes vietä kastajaisia tms., niin on rauhassa aikaa miettiä ennenkuin paperit postitetaan maistraattiin.
Sukupuoli veikkauksesta, meille rakenneultrassa sanottiin pitkän jahkailun jälkeen selvää poikaa, saatiin kuva värkeistäkin oikein
MUTTA, neuvolalääkärin ultratessa rv26+ ei enää näkynytkään mitään! Ja siellä nl: n mukaan on kyllä selvä tyttö. Onneksi ei tullut pahemmin noita poikien vaatteita osteltua, jos sieltä tosiaan tyttö tulee. Vaaleanpunaista meillä kyllä piisaa esikoisen jäljiltä. Meillä se on nyt sitten yllätys.
Rokotuksista sen verran, etten ollut kuullutkaan tällaisesta uudistuksesta. Meistä kukaan ei ole ottanut sikainf. rokotustakaan, eikä mitään muitakaan influenssa tms. rokotteita. En vain jostain syystä luota niihin. Hyvin on pärjätty ilmankin, esikoisella oli ensimmäinnen korvatulehduskin vasta 3- vuotiaana. Muutenkin on ollut kovin terve lapsi, tämän vuoden aikana 1pv kuumetta, ei muuta (koputan puuta
)
Lara ->Arvista, minulla ollut tässä ja edellisessä raskaudessa käytössä apteekista ostettava Locobase rasva, jossa on 70% rasvaa. Voisit ehkä kokeilla sitä, se on siis todella tuhtia tavaraa, saattaisi lievittää kutinaa. Itsellä ei kutinasta henk.koht, kokemuksia, mutta muuten olen havainnut ko. rasvan todella hyväksi ja tietääkseni juuri kutiseviin arpiin suositellaan rasvaista voidetta ja tuossa sitä rasvaa piisaa
Toivotaan että kutina helpottaisi.
Tänään käyty neuvolassa ja kaikki ihan ok. Paineet pysyneet alhaisena 99/69, sf-mitta 33, sama kuin reilu viikko sitten. Neuvolatäti sanoikin, että vauvan pää tuntui olevan alhaalla ja ettei se liikkuisikaan siellä enää, eli olisi sitten vihdoin kiinnittynyt.
Minusta tuntuu, että olen ollut tämän viikon niin täynnä energiaa liitos&nivuskivuista huolimatta. Olen käynyt 3krt kauppakeskuksissa ostoksilla (kaikkina kertoina vierähtänyt useita tunteja) ja jaksanut tehdä juttuja mitkä olisi pitänyt tehdä jo sata vuotta sitten
Minulla
ei myöskään ole kiire synnyttämään, enkä tosiaan toivokaan sitä ennen ens viikonloppua. Mutta minkäs teet, tulee jos on tullakseen. Täytyy sanoa etten hevillä tästä suloisesta masusta haluaisi luopua kun tietää millaisen säkin sitä saa tilalle synnytyksen jälkeen. Olen muuten ostanut kahdet (karseat) tukialushousut, josko auttaisivat yhtään nahan palautumista.
Tsemppiä taas kaikille tuleviin koitoksiin!
MC 38+1 (LA 16.9)