Hyviä uutisia lääkäristä :wave: Eli kohdunkaulan tilanne oli pysynyt ennallaan viikon takaiseen verrattuna. Kuulemma jos ois suuri riski ennenaikaisuuteen, niin se ois kypsyny vielä lisää. Mut koska lepokaan ei ole vienyt kunnolla pois supistuksia ja painon tunnetta alapäässä, niin pääsen ylimääräiseen ultraan, jossa kohdunkaulan tilanteen näkee paremmin. Lääkäri vaan vinkkas silmää, että siinä samalla näet sitten pikkutyypin kehitystä muutenkin =) Ihana lääkäri!
Tervetuloa Moonchaser! :wave: Mulla on paino noussut nyt 5,2 kg. Reiluun kolmeen viikkoon ei tossa välissä noussut yhtään, mut kappas kun piti liikkumista alkaa rajoittamaan, niin tuli viikossa 700 g
Nimistä, valmiina on. Se on kyllä sellainen, ettei mua haittais vaikka vielä vaihtuiskin... Mut me ollaan niin eri linjoilla tytön nimistä miehen kans, että johonkin kompromissiin piti päätyä. Ja nyt kun on ajatuksissaan alkanut lasta kutsumaan sillä nimellä, niin olen onneksi alkanut tykkäämään siitä ihan oikeastikin. Ja siitä saa sellaisen lempinimen, josta tykkään =) Etunimestä tulee aika tavallinen, mut toisesta taas harvinainen. Ei ollut tarkoitus mitään harvinaista nimeä antaa, mut törmäsin yhteen mielenkiintoiseen nimeen erääseen tenttiin lukiessani ja sit googletin nimen etymologiaa, ja ihastuin siihen aivan täysin! Olin ihan varma, että mies haraisi vastaan, mutta kaikeksi onneksi hän pitikin siitä =)
Aplo, hyvin on vauvalla vielä aikaa pyöriä. Viime viikolla lääkärissä (olin siis rv26+jotain) vauva oli masussa poikittain ja lääkäri totesi, että tässähän on vielä monta viikkoa vauvalla aikaa pyöriä miten tahtoo. Ja vastaukseksi siihen kysymykseesi, niin Onni-Ilona viihtyy enimmäkseen poikittain (miten se vielä mahtuu?!) pää vasemmalla kyljellä ja kutittelee varpaillaan oikeaa kylkeä. Mut välillä se vaihtaa asentoa ehkä kymmenen kertaa kahden minuutin aikana
Harvemmin kuitenkaan vielä pää alaspäin on pitkiä aikoja. Tai ei ainakaan monoa ole yllävatsaan usein tullut.
Pinnasänky ostettiin käytettynä ja saatiin mukaan patja ja petari (ja päiväpeitto ja peitto ja pinnasuojukset). Vaahtomuovipatja on. Koko paketille tuli hintaa 15e, ja olen kyllä oikein tyytyväinen, ettei uutena ostettu mitään. Tai no, toinen petari ostettiin uutena siltä varalta jos eka joutuu pesuun. Niin kuin todennäköisesti joutuu, koska ajateltiin muovitettu lakana pistää petarin ja patjan väliin ettei se hiosta vauvaa niin paljon.
Huppista, tulipas syötyä pussillinen karkkia samalla kun kirjoittelin... :ashamed: Ei se ihme, että paino on alkanut nousta, kun en tätä herkkujen kulutusta oo vähentänyt mihinkään
Mut jos ultrassa näyttää kohdunkaulan tilanne edelleen muuttumattomalta, niin saan taas lisätä vähän liikuntaa, jippii!
Shuri ja Onni-Ilona 27+3