Tervetuloa
Moonchaser :flower:
Voimia suruun
Endotar :hug:
Patjoista Meillä on esikoisella ollut pinniksessä vaahtomuovipatja, jonka päällä (saman päällisen sisällä kuitenkin) on kerros villaa, joka lisää patjan hengittävyyttä (oli sillä varmaan joku muukin funktio, jota en nyt muista...). Nyt esikoinen siirtyy jatkettavaan sänkyyn, johon teetettiin ihan tavallinen vaahtomuovipatja, paksuus 10cm. Petariksi laitan varmaan täkin, kun meillä on niitä niin paljon ylimääräisiä. Ja
Lara- kyseli patjojen standardikokoja. Sänkyjen koot vaihtelee aika paljon, joten ei kannata teettää/ostaa patjaa ennen, kun sänky on olemassa ja mitat tiedossa. Meidän pinnis on 120x60cm, mutta toiset on lyhyempiä. Tosi vanhat taas saattaa olla minkä kokoisia tahansa!
Nimistä oli keskustelua. Meillä on nimi päätetty, ellei tyttö näytä sitten ihan "väärältä", tai pikemminkin nimi väärältä tytölle
Pojan nimi päätettiin hätäkastepaperiin erittäin pikaisesti, eli jos tapahtuukin ihme ja tulokas onkin poika, joudutaan ehkä vielä keskustelemaan nimestä... Tyttö saa perussuomalaisen etunimen, joka sopii suht hyvin esikoisen nimen kanssa. Toiseksi nimeksi tulee mun toinen nimi.
Kaksi nimeä siis annetaan, niinkuin esikoisellakin on.
Kummit on ainakin osittain päätetty, mutta pyydetään vasta syntymän jälkeen. Mulla on vaan yksi sisarus, joka on jo esikoisen kummisetä, joten mun puolelta tulee mun pitkäaikaisin ystävä. Lisäksi tulee meidän yhteinen kaveripariskunta (tai kaksi, tämä on vielä vähän auki) ja jos mies haluaa, hänen siskonsa. Miehen veli on esikoisen kummi. Lisäksi esikoisen kummina on miehen yksi miespuolinen kaveri.
Nyt en muista mitä muuta piti kommentoida... Ulkona on ihana auringonpaiste, mutta kattomiehet on levittänyt teräviä peltejä pitkin pihaa, joten ei oikein pystytty olemaan pihassa, kun poju ei viihtynyt pelkällä hiekkalaatikolla. Ehkä mä menen sitten ottamaan vähän aurinkoa, kun poitsu menee päikkäreille B)
Aurinkoista päivää kaikille!
-dask ja typy