Ja meillä painoarvio reilu viikko sitten ultrassa rv 28+0 oli 1300g, ja sen mukaan arvioitu syntymäpaino (siis jos syntyy laskettuna aikana) suunnilleen 4200g... Että jonkinlainen möhkäle kasva meikäläisenkin masussa. Samassa ultrassa tsekattiin istukan paikka, ja lääkäri tokaisi iloisesti että ei ole kohdunsuun päällä, joten hyvin voin synnyttää normaalisti alateitse... Toivottavasti ei hirmuisesti mene lasketun ajan yli!Alkuperäinen kirjoittaja seawind:Jonspe, meidän vauvan painoarvio tänään rv 29+4 oli 1480g. Tuli vähän ressi, että mikä möhkäle tästä vielä kasvaa, kun sulla oli samoilla viikoilla noin paljon hentoisempi .
En ole minäkään jaksanut pariin viikkoon kirjoitella tänne, lukemassa olen käynyt kuitenkin lähes päivittäin. Olin reilun viikon sairaslomalla supistelujen ja kamalien liitoskipujen takia, nyt taas töissä. Reilut pari viikkoa pitäis vielä jaksaa... Nyt olo on ollut ihan kohtuullisen hyvä, supistelee kuitenkin edelleen myös levossa, mutta kai ne vaan kuuluu asiaan tässä vaiheessa. Kohdunkaulaa oli vielä hyvin jäljellä, joten ei kai tässä auta kuin kuunnella kroppaa ja ottaa lekuriin yhteyttä jos supistelut tihenee tai muuttuu kipeiksi.
Onkohan täällä ollu jo keskustelua imetysliiveistä? Joko ootte hankkinu, millasia suosittelette? Mulla on yhdet lindexin halpisliivit, ja nyt tilasin brittiläisestä nettikaupasta Bravadon imetysliivit, kun niitä on niin kovasti kehuttu. Nuo maksaa Suomessa n. 50e, briteistä tilaamalla säästi sunnilleen 20e. Tänään ovat lähteneet postiin, eli loppuviikosta voin kertoilla kokemuksia.
Endotar & poitsu 29+1