Voi Ei Noopu, sano että tää on harmitonta, en halua enää ketään siirtää listalta pois
Voimia :hug: ja toivotaan et tää ois väärä hälytys
4d: täällä varmaan tullaan käymään ku saadaan vielä niin hyvät alennukset työpaikan kautta et ei jää maksettavaa ku 100e verran. Pitää vielä keskustella miehen kanssa, mutta oishan tuo aivan ihana muisto
Harmi vaan ku niihin ei saa niitä selostuksia nauhotettua mitä lääkäri kertoo samalla kun nauhottaa.
Hiusten värjäys: Mä niin harvoin värjään hiuksiani et tuskin on tarvetta väriä lähtee hakemaan. Leikkuuttamassa kyllä pitäs käyä, jotain uutta kivaa ois kiva saada tähän tukkaan, toisaalta ei haluais leikata ku mennään naimisiin 1,5v päästä ja haluan oikein pitkän tukan sitä varten :heart:
Mielialat: täällä ollaan niin normaalilla olotilalla et välillä ei oikein usko edes et raskaana ois... joten aika vähäsiä ovat. Välillä on tullu miehelle sanottua aika ilkeesti, mutta onneksi osataan asiat sopia :heart:
Meikkaus: täällä meikkaus jatkuu normaalisti, oon muuten aivan liian kalpean näkönen, tarviin jotain väriä naamaani et ees ilmeet näyttää normaalilta. Aika kevyt mun meikki on, pohjavoide, puuteri ripsari & kulmaväri.
ON: täällä ollaan tosiaan niin oireettomia, et välillä itkettää et onkohan ketään kyydissä. Pientä toivoa antaa kuitenkin netistä luetut jutut et on ekat oireet tullu tosi myöhään ja jotku huomannu raskauden vasta 3-5 kuukaudella :O Ajattelin jo tilata alkuraskauden ultran mutta tulin sit miehen kanssa toisiin ajatuksiin, jännätään nyt sinne raskausviikolle 10... miten mä jaksan oottaa vielä 4 viikkoo????? No ei auta ku koittaa vähentää netissä pyörimistä ja koittaa elää normaalia elämää.
Mut tää lähtee nyt töihin ja ajaa illalla Tampereelle ja sieltä huomenna ihanalle kurssille Pohjois-pohjanmaalle
Aivan ihana viikonloppu taas tiedossa aivan ihanassa seurassa :heart:
Seuraava päivitys siis maanantai-iltana
Memelisa & Masuasukki 5+1