Heipähei, täälähän on jo iso poppoo möhömahoja. Me oltiin tossa vuodenvaihteessa Rukalla tuttavaperheen kanssa lomailemassa ja vaikeehan sitä oli peitellä kun lasillisen viiniä kaikki otti illalla lasten mentyä nukkumaan ja kun uutena vuotena kilisteltiin kuohuvaa ja ajattelin et jos nyt pari huikkaa ottaa ni ei epäillykset ala, mut paskanmarjat yrjö meinas tulla pelkästä hajusta, päiväunia vähänväliä...ei me sitä suoraan sanottu että raskaana ollaan vaan annettiin päätellä itse.
Jotenki vaikee uskoa et olis raskaana kun ei muuta todistetta ku pari testii....no onhan niitä oireitakin jo ihan riittävästi kuten: tissit on tosi kipeet ja turvonneet varsinki nännit, kun halaa jotain ihmisiä ni ihan oikeesti sattuu, suussa on kokoajan paha maku,väsyttttäääää kokoajan eikä mikään huvita, närästää ajoittain, pissalla ravaan ihan jatkuvsti no turvotustakin on reilusti,mikään ruoka ei maistu eikä mikään makee tunnu menevän alas vaikka normaalisti oon sellanen herkkuperse et kokoajan jotain mässyy ja niin on ollu myös kahdessa edellisessä odotuksessa et suklaata ihan sikana, mut nyt ku ottaa palan ni meinaa ykää...no mitäs vielä ihan kauheesti repäisykipuja ja kohdun suullekkin tulee sellasia puukoniskuja välillä (aina kauhee paniikki iskee) joo ja etova olo 24h eilen ja tänään oikeen erityisesti, verensokeri tuntuu laskevan hyvin herkästi, mulla mittari kotona ni siks tiedän. niin ja lonkat on tosi kipeet ihan ku joskus loppuraskaudesta ja vähän alaselkä...mut viikko sitte ei vielä ollu näin paljon.kyl se mahakin vähän jo pömpöttää,iltasella varsinkin, aamulla ei juurikaan. Mielitekoja oli eilen, mieli teki puolukoita...(ihan outo mielihalu)
Ei olla vielä päätetty mennäkkö ultraan ennakkoon mutta saa nyt nähdä.Neuvolaakaan en ole vielä varannu ku ei sielä ikinä vastata puhelimeen, huomena ajattelin pommittaa ihan urakalla. nyt sitten viikkoja 6 poks, huomena siis 6+1.
Ei olla kerrottu varsinaisesti kenellekkään eikä aiotakkaan ennen rv 12,ainut on mitä se tuttavaperhe ite päätteli.
Mutta tällasta täällä tälläerää... vielä oisin halunnu tietää että onko muilla noita lonkkakipuja?? tai häpyluussa kipuja,musta tuntuu välillä että se räjähtää (tai sit siel on kaksoset)
Oikein mukavaa odotusta kaikille!!!!!!!