voi vitsi, pitäsköhän mun kuitenkin tulla tänne..? mä tuolla vauvakuume -puolella kyllä sanoin, että lopetan palstailut tähän, mutta kun tuntuu niin mukavalta ketjulta tämä..
eli terve vaan kaikille, mä oon raphaella! :wave:
plussasin tossa 30.12., toinen lapsonen olisi tulossa, laskettu aika näillä näkymin 9.9.2011, ikää mulla on nyt 28, synnytyssairaala tulee olemaan KOKS. tahkottiin aika kauan tätä vauvaa, elokuussa -09 annettiin lupa tulla ja tasan vuosi sitten alettiin ihan kunnolla yrittämään. syyskuussa menin vähän kyselemään yksityiseltä lääkäriltä, jotta mikä mättää, ja se löysikin multa kohdusta repeämän. kuukausi meni, että pääsin jatkotutkimuksiin ja päättivät sitten että otetaan magneettikuvat, joihin odotin taas kuukauden. nooooh, niistä kuvista sitten paljastukin, että ei mua mikään vaivaa, kaikki on kunnossa. ja sitten mä raskauduinkin saman tien.
taukoa siis pidettiin tuossa juuri ennen plussaa pari kiertoa. esikoinen sai siis alkunsa heti kun vaan annettiin lupa.
oireita mulla nyt on ollu erilaiset nippailut, etova olo, pari kertaa oon päässyt jopa puklailemaan, tissit on kipiät ja sit tietty itkettää ja väsyttää. esikoisesta ei oikein ollu mitään oireita, ja hän on poika, joten nyt on sitten aateltu, josko tämä olisi tyttö. ainakin niin mä toivoisin. vaikka saa sieltä tulla ihan minkä merkkinen tahansa!!
dopplerin isäntä osti mulle raskautumislahjaksi, ihanaa!! en malta odottaa että pääsee kuuntelemaan pikkuisen sydäntä, ja on se isoveikallekin kiva, että pääsee kuuntelemaan mahaa. neuvolaan häntä kuitenkaan tuskin tulee koskaan otettua mukaan.
tammikuun viimeisellä viikolla mulla on varhaisultraan varattuna aika ja myöskin neuvolaan. varhaisultraa jännittää kovasti, voi kun kaikki olisi hyvin!!!
onnea siis kaikille tasapuolisesti ja nautitaan tästä elämämme parhaasta ajasta!!!
raphaella 5+2