Heipparallaa taas kaikille.
Aivan mahtavaa että täällä porukka kovaa vauhtia lisääntyy ku sienet sateella
Tervetuloa Springrose, lauraelina, kerran vielä, raisu, pakkastyttö, miimi10, eijukeiju ja piipura tarkistattehan et merkkasin teille tietonne oikein
Noppispoppis, korjasin lasketun aikasi
Voltarenista: soitin TK:hon ku en muuta paikkaa keksiny. Sieltä sanovat ettei ehottomasti saa mitään muuta itsehoitotuotetta käyttää kuin panadolia. Sillä onneks lähti pahin särkyily pois vaikka vieläkin se jaksaa muistuttaa olemassaolostaan... tunnostas vähän iskiasoireilta, vaikka suuremmin epäilisin tuota meiän huonoa sänkyä.
Kerran vielä: No tulithan sinä sieltä, olinkin jo aika varma et tänne tupsahdat. Tervetuloa!
Selkäkivuista: Mun selkäkipu oli sellasta et muuten ei oikein ees tienny kivusta, mutta tuolilla ei voinu selkäsuorassa istua ja selällään makoillessa paras asento oli jalat vähän koukussa. Kai tää pitää alkaa uskoo et tä on tähän raskauteen liittyvää eikä vaan sattumaa... Kuten
Leo81 kuvailee niin mullakin oli oikea pakaraa kiristää, ihan ku tosiaan ois se hermo jumssa.
Vauvanvaatteista: täytyy tunnustaa mä kävin shoppailee mun kaverin lastevaatevarastossa siltä joutavia vaatteita... kyllä noi on NIIN söpöjä
Varsinaista kaupasta ostelua koitan kyllä välttää, katotaan vaan et miten kauan
Äitiyspakkauksesta: mä en oo vielä päättäny et otetaanko rahana vai tavarana. Varmaan riippuu vähän sen sisällöstä... ku aika paljon saan noita vaatteita haalittua ympäriisä niin en oikein koe tällä hetkellä et sitä niin tartteisin. Katellaan ny onhan tässä aikaa
Ruutinen: ai sitäkö ne mun masukivut aina nauramisen jälkeen onki ollu, repäisykipuja. Oon vaan ihmetelly et mikäs nauramisessa nyt masuun noin sattuu
R-M: Aivan loistavaa ettei vuoto ole jatkunut, joskus näitä tulee ihan harmittomasti
Sukupuolesta: mä oon vielä niin kahden vaiheilla. Toisaalta ois kiva pitää yllätyksenä loppuun asti, mutta toisaalta haluaisin tietää etukäteen. Luulen et kallistutaan siihen et tullaan kysymään asia, helpottaa sit vaatteiden yms hankintoja varsinki ku niitä tästä lähiympäristöstä saadaan aika hyvin. Mut en mä sit tiiä et kerrotaanko me sitä muille. En osaa vielä niin tarkkaa sanoa.
MiiMii10: Paljos tuo kustansi? Haaveilen täällä et jos miehen kanssa mentäs käymään alkuraskauden ultrassa. Ois ihan kiva tietää vähän hinta-arviota.
Tömpsis: täällä ihan sama juttu. Eilen olin tosi huolissani ku ei ollu mitään oireita. Onneks repimiskivut vähän toi asiaan taas varmistusta, mutta nukkumaan mennessä tuli tovinen valvottua et voi ei jos äitin kulta ei ookkaan enää paikalla
ON: Täällä ollaan aika oireetonna, toivois ees jotain pientä et tietäs et tää menee eteenpäin, mut ei mitään pahimpia kiitos. Eilen mies kiinnitti huomiota mun rintoihin, ne on kuulema eri malliset ku ennen, ite en oo asiaan kiinnittäny huomiota. Mut nännit näytti eilen tosi hassuilta. Ennen mulla on ollu pienet, kiinteät ja aika törröttävät ni nyt ne näytti ihan imettäjän nänneiltä, pyöreiltä ja pehmeiltä ja huomattavasti suuremmilta. Muuten kaikki on täällä kuten normaalistikkin.
Mä oon kyllä vähän katkera teille kaikille jotka pääsette neuvolaan jo näin varhasilla viikoilla. Mulle sanottiin et tuo on hyvä tulla sitte ku viikkoja on se 10 kasassa... nyyh... mäki tahon aikasemmin neuvolaan ihmettelemään!!! :/
Memelisa & masuasukki 4+6
Jee huomenna POKS 5+0 ja alkaa 6rv