Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

Nytkö tää muistin pätkiminen jo alkaa kun unohdin taas monta asiaa viestistä :kieh:

Tervetuloa myös kaikille uusille! :wave:

Ja seksi on nyt ollu vähän niin ja näin kun mieli kyllä tekis mut en oo plussan jälkeen uskaltanu ollenkaan kun kakkosesta alkoi supistukset joka kerta seksin jälkeen rv8 alkaen : / mut kaipa se tästä kun on muutenkin vielä vähän hukassa kun tosiaan yllätyksenä tuli koko raskaus :heart:

jokohan mä nyt muistin kaikki? luultavasti en mut jatkan sit myöhemmin ku muistan mitä unohdin :D

noppispoppis ja 5+0 :heart:
 
Ja omaa napaa...
Soitin juuri varmaan puolen tunnin puhelun neuvolaan. Oma terkkari oli kipeenä just tänään, mutta kysyin sitten toiselta terveydenhoitajalta mielipidettä.
Hän ei nähnyt järkeväksi ottaa hcg-näytteitä, koska arvo ei kuulemma välttämättä laske heti. Lupasi kuitenkin että voisi järjestää minulle ajan 12.1 lääkärille joka katsoisi ultralla tilanteen.

Noh, eli siis odottelua, odottelua...

Taidanpa käydä osatmassa digitestin ja katsoa onko siihen tullut viikkoja lisää
 
Koiksa, voi itku, :hug: mutta toivotaan että vuoto olisi kuitenkin vaaratonta. Jaksamista :flower: Mutta varmasti pelottaa, mua ainakin pelottaisi!

Noopu, mulla on ollut kanssa sitä pahaa makua suussa, alkoi jo melkein viikko ennen kuin kuukautiset oli myöhässä! Nyt tuntuu että se on vähän laantunut tai sitten olen vaan jo tottunut siihen...

Tervetuloa kaikille uusille :heart:

Seksihimoihin: välillä tekee vähän mieli, mutta harrasteltiin viimeksi ekana plussapäivänä (joulupäivänä) jonka jälkeen tuli vähän verituhruilua. Se on ollut mulle muutenkin ihan tyypillistä joten en pelästynyt siitä kauheasti, mutta sen verran kuitenkin että nyt on jäänyt suosiolla väliin. Pitää vaan olla varovainen, sillä ei tässä voi yhdeksää kuukautta täysin kuivaa kauttakaan elellä... :D

Mitä tuli tehtyä -pohdintoihin: olen mäkin vähän miettinyt miten pärjätään, kun meillä tulee putkiremontti juuri lasketun ajan jälkeen ja siitä melkein 50 000 lisää lainaa, keittiöremontti olisi tarkoitus tehdä ja mies on jäämässä osin pois työelämästä opiskelemaan... Ja asunto ei ole mikään lapsiperheen ideaalikämppä, kerrostalon ylimmässä kerroksessa ilman hissiä. Mutta varaa ei ole muuhun ja tykkään muuten meidän asunnosta joten näillä mennään ainakin alkuun. On tää muutenkin tosi iso muutos ja välillä hirvittää, mutta useimmiten tuntuu kyllä ihanalta!

Muuten oireet on pysyneet aika samana, paitsi tissit ja etenkin nännit on kipeytyneet ja turvonneet viime päivinä ihan huomattavasti. Muutenkin iltaisin on ihan j ä r k y t t ä v ä ä turvotusta mahassa. Näytän oikeasti siltä kuin olisin puolessavälissä raskautta, ja maha myös tuntuu ahdistavalta pinkeältä pallolta. Meinasin ottaa kuviakin mutta en oikeasti kehtaa! Olen aika normaalipainoinen, bmi n. 24 tai vähän alle joten mahan koko on ollut aika järkytys... :O Lievää etovaa oloa on ollut pari päivää, mutta saa nähdä yltyykö se tästä kun päivät etenee. Tänään siis pääsin uusille viikkolukemille, 5+0 menossa. Neuvolan meinasin varata tänään mutta ajattelin että ehtii sen vielä, ei sinne varmaan oteta ennen yhdeksättä viikkoa kuitenkaan. Haluaisin oikeastaan ennen neuvolaa käydä siellä ar-ultrassa tarkistamassa onko kaikki hyvin, ja sehän mulla on rv 8+2 (26.1.).
 
Heippa kaikille syysmasuille! :wave:

Saisinkohan liittyä mukaan? Uudenvuodenaattona 31.12 plussasin ekan kerran ja eilen vielä varmistukseksi toisen kerran ja kyllä, vahvasti sitä ollaan raskaana! :heart: Tuolla päiväuniaan tällä hetkellä vetelee eilen puoli vuotta täyttänyt pikku rinsessa, esikoistyttömme. Pikkukakkosta on siis lähdetty odottelenmaan! =)

Mulla alkaa aina pari päivää ennen vuodon alkua menkkakivut. 28.12 olis menkat pitäny alkaa ja 30. päivä sitten havahduin siihen, ettei oo kivutkaan alkanu saati sitten kuukautiset! Aika varma siis olin jo tuosta plussasta. Mullakun ei oikeastaan koskaan oo menkat myöhässä. Piti nyt sitten kuitenkin testata, jotta tuntisin itseni taas täysjärkiseksi epäilyksieni kanssa :D
Toinen ilmennyt raskausoire on herkkyys. Oon nyt pari kertaa alkanu itkeä tosi helposti. Ekan kerran purskahdin itkuun kun sain niin kauniin uudenvuodentoivotus-viestin ystävältä! Lisäksi varsinkin iltaisin oon tosi väsynyt. Alkaa pikkuhiljaa nää raskausajan ihanuudet muistua mieleen! :D Muuten olo on mitä mainion! =)

Sitten vähän faktoja:
La olis 6.9, toista siis odotellaan ja synnytyssairaala tulee olemaan PHKS =) Ja vahva tyttöolo! Saa nähdä mitä tuleman pitää :D

Lauraelina ja syystähti 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Memelisa, kannattaa soittaa tosta Voltarenista teratologiseen tietopalveluun (tosin ei enää tänään taida olla auki)! Mutta näin maallikkona sanoisin että älä syö (jos sulla on pillereinä) - mä olin pari kuukautta sitten leikkauksessa jonka jälkeen sain Voltarenia vastaavaa särkylääkettä (vaikuttava aine sama). Ohjeissa sanottiin että ei saa käyttää raskauden kahtena ekana kolmanneksena eikä suositella raskautta yrittäville.
 
Springrose, tervetuloa joukkoon! :) Ja toki saa hehkuttaa. Keskenmenojen takia olen tosi rauhallisella mielellä täällä, mutta päivä kerrallaan. En enää halua sitä, että tipun korkeelta ja kovaa, kuten elokuussa rv 8, kun ei sykettä enää löytynyt.

(.) Tein ruokaa, syötiin ja syönti jäi kesken, kun tulikin ylös. Koko päivän ollut todella huono olo! Nytkin puren hampaita yhteen, ettei tarvis mennä kumartamaan pönttöä. Jääkaapissa on nakkeja pari pakettia. Jos niitä yrittäis popsia myöhemmin :)

Täytyy kyllä myöntää, että en ole (vielä) pahemmin murehtinut rahasta tai muusta. Nyt on iso asunto (tosin muutto saattaa tulla) ja rahaakin ihan ok tähän asti ollut. Eiköhän me kuitenkin pärjätä :)

Lauraelina, tottakai saa. Tervetuloa! :) Nyt meitä taitaa olla kolme PHKS ja LA noin 5-6.9 :)
 
Viimeksi muokattu:
Päivää SydänMasut! :)

Memelisa: mulle sanottiin kun ilmottauduin neuvolaan, että vain Panadolia ja Paratabsia saa syödä, ei muuta.

Kuka se oli kun mietti aikaisemmassa pinossa sitä jodia? Huldasharks? Mun neuvola antoi ruoka-aine listan kesällä ja siinä kerrotaan näin merilevävalmisteiden kohdalla: "ei suositella lainkaan ellei jodi-pitoisuus ole tiedossa" ja perustelut: "Jodin liikasaanti on haitallista kilpirauhasen toiminnalle ja sikiön kasvulle." Voi kihveli ku oon kateellinen sulle tosta neuvolapalvelusta, mäkin haluaisin raskauden keston määritykseen ja ultraan!

Oireita: ei okseta, janottaa vain. Syön kaikkea normaalia, kahvia ei vaan tee mieli oikeestaan yhtään :O Normaalisti mun päivä EI ala ennenkuin saan kahvia ja jos jää väliin niin kärsin kauheista päänsäryistä, nyt ei mitään vierotusoireita :O Pelottavia painajaisia olen nähnyt, heräsin yöllä sellasesta ja sydän hakkas ihan hulluna, kesti hetken ennenku rauhottu. Viime raskaudessa näin seksiunia koko ajan, ja silloin heräsin siihen, että mahaan sattui, kun alkoi supistelemaan. Sama juttu seksin jälkeen, kivuliaita supistuksia, joten mä tietenkin yhdistän ne keskenmenoon... :( enkä uskalla vielä kokeilla seksiä... :( ( Sillon kesällä kyselin noista seksin jälkeisistä supistuksista/kouristuksista muilta odottajilta, ja eräs sitten "vitsaili" että eikös orgasmiin kuulu sellaset kouristukset... heh joo, emättimen ja kohdun kouristukset taitaa olla pikkasen eri asia, en mä nyt niin tyhmä oo :kieh: )

Kyllä mulle iskee useinkin sellanen apua-olo. Meille kun on tulossa eka niin pelottaa, kun ollaan oltu "kahdestaan" niin kauan ja kun ei tiedä mistään mitään. Mä en oo ikinä ees hoitanu vauvoja :O Eilen tästä puhuttiin miehen kanssa niin se sano, että hän kyllä hoitaa sitten vauvan ja mutkin :) :) :heart: :heart:

Nyt lähden suihkuun, tuli hiki lumitöitä tehdessä! mutta sainpas liikuntaakin :)

Tervetuloa uusille! Onnellista odotusta teillekin! :flower:

tömpsis ja super 4+6 (7+2)
 
tömpsis kyllä kohtukin supistelee orgasmin aikana vaikka ei paljoa. kuuluu siis asiaan mut käsittääkseni kuvuliaat supparit seksin jälkeen ei oo normaaleja eli sillon saattaa paukahtaa seksikielto.

jessi ja pikkuj 16+2 kesäkuisista
 
Terve :wave: Minä voisin nyt pikkuhiljaa sitten tänne siirtyä, jos mahtuu =) Tänään tehty r-testi näytti: RASKAANA 2-3 VK , ja laskettuaika nettilaskurin mukaan olisi 13.9. Lapsia on nuo v. 2005 (poika) ja v. 2006 (tyttö). Mitään oloa ei vielä ole pienokaisen sukupuolesta.. Synnytys olisi sitten Jorvissa. Olikohan muuta?! Eipä kai tällä erää :)
Onnesta soikeena täällä myhäilen :heart:
 
Jessi: Ai kohtukin kouristelee, en tiennykään. Mutta se oli lähinnä se orgasmin aikana ja (seksin) jälkeen se ero niissä kouristuksissa, ja kyllähän mä tiesin mimmoset ne orgasmin kouristukset on :p voi että otti päähän sillon se kommentti :D Ja näköjään jääny vaivaamaan ku yhä siitä puhun :D :D Mistäköhän ne kivuliaat supparit sit vois johtua? Neuvolassa ne väitti että ihan normaalia joo joo, no lääkäriltä en niitä enää päässy kyselemään kun sitä ennen todettiin jo km... Kiitos kommentista ja Voi hyvin siellä kesäkuisissa! :) :) :)

Oireista: uusi oire löydetty: nännit on pirun kipeet, au! Oli vaikee olla suihkussa. Ja mun lempishampoo haisi niin pahalta, et alko yököttämään... Harmi, joudun ostamaan jotain muuta shampoota siis.

innoM: toivottavasti pärjäät pahoinvoinnin kanssa. :hug:
 
Koiksa voi ei toivottavasti ei ole mitään vaarallista ja pikkuinen pitäisi kiinni!!!!
Memelisa Ai sullaki selkäonkelmia?mietin just ite et voiko oikeesti näin aikaisin selkäsäryt,mulla kyl ollu nyt pari kk huonossa kunnossa taas ,viime vklla meinas jalat taas lähtee alta töissä...Ei auta ku toivoa et tää raskaus ei olisi niin tuskainen selän kannalta ku esikoisen aikaan!!!
Sandemar Tuo nyt on varmaan ihan normaalia mitä ajattelet,ei sun mihkää tarvii täältä lähtee :D Ihan varmasti meillä kaikilla jossakin vaiheessa on tuon suuntaiset ajatukset tai pelot miten pärjätään jne.....
Katie8, springrose,kerran vielä ja lauraelina tervetuloo ja onnittelut plussasta =)
Täälläkin on tänään aamulla ehditty itukut vääntää,joten herkkyys on niin pinnassa!!Asuntolaina-ajat sain tänään soitettua ja huomenna alkaa neuvottelut mistä lainaa saisimme/parhaan tarjouksen ja toivottavasti se asuntokin tässä löytyisi =) Tän vuokrakämpän vuokra-aika loppuu 1.3 ja epäilen että vuokraemäntä haluaa taas vuoden sopimuksen mitä en halua koska tälläkin 800 saisimme hyvin lyhennettyä lainaa....
JA ensimmäinen neuvola-aika varattu,ystävänpäivänä eli sillo olis 10+2 :heart:
Mut nyt ruoan laittoon ku ei ole syöny ku aamupäivästä:O
 
Tervetuloa uusille!

Täällä oli ensimmäinen aamu, kun joutui oikein harkiten ja tunnustellen syömään leipää, kun ei ihan ollu varma maistuuko vai ei... muutenki töissä tuntu, että oli tosi ahdistavan kuuma ja otinki pitkähihasen pois ni ei ollu sellasta heikotusoloa sit koko aamua. Lounas jo kyllä maistuki ihan hyvin.

Oon tässä itsekseni mietiskelly, missähän vaiheessa sitä kävis vähän lastenvaateosastolla kiertelemässä? Meille kun on ensimmäinen tulossa niin ei ole mitään valmiina. Miehen siskokin on tainnu jo viedä kirppikselle kaikki niiden vanhat vaatteet ja tavarat. Jos sitä nyt kuitenki malttais siihen ultraan asti ja sit sen jälkeen päästäis itsensä valloilleen :LOL: Meinasin jo ennen joulua kyllä ostaa sellasen Tutan valkosen nallefleecehaalari -tyyppisen, mutta siinä oli niin hassut koot enää jäljellä, etten sit viitsiny ostaa kuitenkaan.

Himoista: Tuoremehulla on saatava päivä alkamaan, sitä tekee tosi paljon mieli. Ja sit kaikki suolanen ruoka, jogurtteja söin ennen tosi paljon, nyt ei tee mieli ollenkaan. Ja hedelmät on ollu hyvinä välipaloina.
Niin ja seksiä ei kauheasti tee mieli, mutta välillä nekin mielihalut saattaa yllättää... ;)


Voi kun menis aika nopeesti niin pääsis siihen ultraan...

heinäneito 5+5
 
Moikka taas :) Roikun vielä tuolla vauvakuumeen puolella joten ei tule paljon tänne kirjoiteltua. Mutta nyt mulla onkin uutisia =)

Soitin neuvolaan ja kappas kummaa, sain kuin sainkin alkuraskauden ultran ihan kunnalliselta puolelta :O En tiedä onko tuo yleinen käytäntö vai antoiko neuvolantäti mulle sen ajan siksi kun panikoin toispuoleisista repäisykivuista enkä halua enää menettää toistakin munatorvea KU:n takia :/ Siksi haluan tietää mahd. pian, onko möykky oikeassa kohdassa (ja tietty sykekin olisi ihana nähdä). Sain sen ajan 19. päiväksi vaikka yritin kertoa ettei mulla voi olla viikkoja niin paljoa kasassa kuin kiekko väittää. Mulla on pitkä kierto ja tiedän milloin mulla oli ovulaatio, joten tekayn kalenteri kertoo mun mielestä realistisemmat viikot. Kuitenkin tuon ultran aikaan olisin 6+6 ja syke voisi ihan hyvin näkyäkin.

Tervetuloa uusille odottajille ja toivon ettei kukaan joudu pelkäämään vuotoja tai muuta :)

Yökkäyksistä kärsivä Ruutinen ja Morri 4+4 (p.s. mulla on ehkä vähän poikaolo kuitenkin, esikoistytön odotuksessa kun ei ollut pahoinvointia tai muutakaan oiretta)
 
R-M
Omanapailen nyt vaan: Säikähdin äsken pahemmin kuin koskaan! Vessassa käydessäni huomasin hieman vuotoa. :O Tärisen vieläkin.. Voihan tuo olla ihan vaaratonta, mutta väistämättä sitä tulee kaikista pahimmat asiat mieleen... :'( Huoh, täytyy vaan toivoa parasta.

Aamulla soitin neuvolaan, ajan sain 31.päiväks. Varhaisultrankin yritin varata yhdelle yksityiselle, mutta loppukuulle ei vielä pystynyt aikaa varata. Käski soitella ens viikolla uudelleen ja aikoja on varmasti runsaasti. Voisihan tuota muuallekin mennä, mutta kyseistä paikkaa mulle kehuttiin niin jospa minäkin sinne sitten menisin.. Paitsi saa nyt nähdä miten tämän vuodon kanssa nyt käy, että tarviiko neuvolaan tai muuallekaan mennä.. :(
 
Kiitos tsempistä!
Vuoto jatkuu edelleen ja kävin naistentautien polilla päivystyksessä. Ultrattiin ja mitään ei löytynyt, ketään ei näkynyt.. Eli näin kävi ja jotenki epäilen, et jos en edes ollutkaan raskaana, oli vaan kierto sekaisin.. Mut kuitenki kolme testiä.:(
Tai jos se oli sit se kemiallinen, kierto ois ollu sekasin ja nyt sit tuli vaan ulos.
Ottivat verikokeen ja keskiviikkona pitää käydä kontrollissa. Huomenna vasta saan tämän päiväisen tuloksen, löytyikö raskaushormooneja. Todella masentavaa, etten jopa sanoisi. Palaan tuonne kuume puolelle ja haahuilen siellä jonnekin hamaan tulevaisuuteen.

Kaikkea hyvää teille ja onnellista odotusta!:wave:
 
Kerran vielä, no tulithan sinä sieltä! :) Tervetuloa vaan :)

tömpsis, enköhän mä pärjää. Verigreippiä ajattelin syödä kohta. En mä kyllä mitään rannekkeita meinaa hankkia. Kyllä mä kestän :D

JiiMii82, onnea asunnon metsästykseen! :) Meillä saattaa olla myös muutto edessä, jos/kun tämä asunto myydään ja ostaja haluaa muuttaa tähän. Tottakai jäisimme jos mahdollista, mutta aika näyttää.

heinäneito, eiköhän noita ehdi ostelemaan :D Innostuin edellisessä raskaudessa (km) jo hankkimaan melkein heti plussattuani paketin bodyja ja arvaa miltä tuntui nähdä ne keskenmenon jälkeen? :( Nyt aionkin odotella varmaan rakenneultraan ja varmaan pidemmällekkin, ennen isompia hankintoja. Ei meilläkään mitään ole, kun esikoinen tässä olisi tulossa. Jotain pientä saattaa tulla matkan varrella hankittua, mutta ei vielä moneen viikkoon.

Ruutinen, tosi kiva juttu, että sait kunnalliselta puolelta ajan! :) Kyllä se syke näkyy 6+6 ihan varmasti :)

Selkäkivuista kärsivät = Millaisia kivut ovat?? Alaselkä nyt toista päivää aika jumissa. Ei mitenkään kyllä kipuile, mutta istuminen kyllä ei tee hyvää. Tosin on tätä ollut ennenkin. Liian pehmeä sänky, kenties? :D

(.) Kunnon juilimiset heti päiväunien jälkeen ja alaselkä juntturassa. Kohta kävelemään, että jos se siitä helpottuisi.
 
Täällä taas soitettu tänään neuvolaan vuorostaan. Mun alaselkä huutaa hoosiannaa ja kyselin vähän tuota kohdun ulkoisesta taas. Oli kuitenkin sitä mieltä, että pitäis tuntua myös mahan puolella nuo säryt jos kohdunulkoinen olis. Mulla on ollu pakara ja alaselkä ihan jumissa ja vaikuttaakin enemmän tuollaiselta hermosäryltä. istuminen kaikkein hankalinta. masu elää mun mielestä ihan omaa elämää. kummallakin puolella tänäänkin tuntunut tuttuja jomotuksia. :heart:

Onnittelut kaikille uusille plussanneille!!! ihanaa, porukka kasvaa!!! :heart:

sori taas tää omanapaisuus. On ollu taas sellainen paniikkipäivä aina näin illasta helpottaa kun vaivat (lukekaa huono olo ja kolotukset) vähenee.
 
R-M, toivottavasti vuoto on harmitonta! Ihan varmasti tulee pahimmat asiat nyt mieleen. Tiedän tunteen tasan tarkkaan! Nyt vaan et voi asialle mitään muuta, kuin ottaa iisisti!! :hug: Myös vessassa ravaaminen ja paperin tutkiskelu ei vuotoa vähennä. Nimim. kokemusta on :(

koiksa-79, eikä!! :( Voimia sinne todella paljon. Kemialliselta kyllä kuulostaa :(
 
Monni: ihanaa, joku muukin selkävaivainen. No ei nyt. Mutta mä epäilen tuota meidän perhepetiä (pojat kuumeessa ja ovat olleet vieressä joko kumpikin tai erikseen, joten vntturassa ja huonosti nukuttu. ) Mulla on vain sellainen tunne, että mun lonkka vetää kohta ihan jumiin.
 
tömpsis: Itse terveydenhoitaja tuota ultraa ehdotti, kun viimeksi laskettua aikaa muutettiin kahdesti. Ensin melkein kuukaudella eteenpäin ja siitä kaksi viikkoa taaksepäin. Kun on pitkä kierto. Samalla saa selvitettyä, että johtuuko tuo mun toispuolinen kipu (muniksen kohdalla) ihan vaan keltarauhasesta vai onko alkio väärässä paikassa.

Tervetuloa uusille! :flower:

Koiksalle iso :hug: tulehan pian takasin tälle puolelle!
 
koiksalle pahoittelut! :hug: Toivottavasti pääset pikaiseen takaisin tälle puolelle!

Selkäkipuilusta: Täällä kanssa vähän jännittää miten käy selän kanssa myöhemmin, kun on muutenkin usein vaivannu. Nyt ei ole onneksi vielä kipuillut. Täytyy sellainen tukivyö hankkia, jos alkaa pahalta tuntua.

R-M Toivotaan että on harmitonta! :hug: Tsemppiä!!

ON: Aika oireetonta ollut tänään ja laittaa heti huolestumaan. Pissahätä ja paineentunne alavatsalla on kyllä kokoajan. Äh täytyy koittaa olla miettimättä liikaa.

äh en koskaan kun alan kirjoittaa niin muista enään mitä piti kirjottaa. :D
Mutta uusille tulijoille ONNEA!! :heart:
 
Kiitos kaikille lämpimästä vastaanotosta :flower:
Ja Koiksalle vielä tätäkin kauttaa suuret pahoittelut.. :'(

Vauvanvaatteista; en kyllä vielä uskalla varmaan useempaan kuukauteen lähteä ostoksille.. Kaikki tarvikkeet ja vaatteet on edellisten jäljiltä jo myyty/lahjoitettu eteenpäin tilanpuutteen vuoksi, ja siitä samasta syystä en vielä mene niitä ostamaankaan, kun ei ole mitään missä säilyttää.
Pitäs myydä tää kämppä ja etsii suurempi, mutta tältä alueelta ei taida suurempaa olla myynnissä ainakaan tällä hetkellä joka olis meidän lompakolle sopiva :D
Eli tässä nyt mennään vielä ainakin jonkin aikaa.. Asuinaluetta ei haluttais muuttaa kun vanhemmat lapset on jo kaveripiiriä täältä kerännyt ja laittavat hanakasti vastaan.. Tosin muutenkin viihdytään täällä mainiosti =) Mä en osaa laskea millä viikolla oon... ?! En enää muista miten ne laskettiin :ashamed: Mutta laskettu aika olis sen nettilaskurin mukaan tosian 13.9. Se varmaan riittänee tuonne etusivulle.. Täytyy käydä googlettaa miten noi viikot laskettiinkaan... :D
 
Kerran vielä, olet 3+6, eli rv 4. En ite noihin usko ennen varhaisultraa, kun viimeks heitti tosiaan kahdella viikolla noi viikot alaspäin. Nyt neuvolan mukaan olisin 7+0, mutta veikkaan, että olen jotain 5+0.
 

Yhteistyössä