Haudihou!!!Täällä ilmoittautuisi uusi kirjoittelija seuraanne,jos sopii :wave:
Lunea ,Minttumi,Huldasharks,Koiksa-79,innoM,Sandemar,Leo81 on ainakis jo tuttuja tuolta vauvakuume puolelta=) Kiva päästä teidän kans vaihtaan kuulumisia,kuten myös kaikkien teidän uusien tuttavuuksien!
Elikkäs minulle
2.lapsi,miehelleni 1. Esikoiseni on reilu 4-vuotta ja nyt hän toivottavasti saa kaipaamansta pikkusiskon tai-veljen =) Erittäin Onnessaan ja iloisia olemme,yritystä ollut takana kesäkuusta asti jolloin lopetin e-pillerit.Yhdessä olemme olleet 1,5vuotta.
Keskiviikkona sain haamujenhaamun
predictor testistä ja sitä sai kyl kunnolla tihrustaa,pe aamuna tein apteekin oman ja selvät 2viivaa tuli ja vielä ostin la aamuksi digitestin,jossa luki ihanat sanat
raskaana 1-2viikkoa :heart:
Ja tiedän tuosta tuloksesta että sen on pakko olla minim. ton 2vk,koska edellinen pupuilu oli tuolloin, minulla oli antibiootit sillo ja siitä tuli hiivatulehus niin seksit oli 1,5 vk jäässä
Joten
Laskettu aika oviksesta laskettuna 9.9.2011 eli nyt olisi
4+2.Synnytyssairaala mihin asti toivottavasti pääsemme tulee olemaan
LKS.
Oireet:
- päänsärky
- vihlonnat alavatsalla
- tunteiden vuoristorata (itkin pe ku mies oli unohtanu ostaa mulle maitoa reissuun)
- 1-2h vessahätä
- kylmä/kuuma
- ilmavaivat
Esikoista odottaessa kärsin todella kivuliaista selkäsäryistä,minulla on yliliikkuvat nivelet ja lievä skolioosi,joten pelkään jo nyt että joudunko taas kärsimään niistä.
Ensimmäiset sairaslomat esikoisen aikaan oli jo
rv12 ja sen jälkeen en paljoa töissä pystynyt edes olemaan! Selkä ollut nyt pari kk muutenki huonona taas että pelolla odotan miten käy ku nyt jo tässä kunnossa...
GALLUP: Viikon aikana olen syöny aurajuustoa paketillisen,raakana,mut en enää ku plussavarmuus tuli,
sehän oli muistaakseni pahasta?? Seksihimot on nyt jotenki hukassa,johtunee varmaankin tästä mielialojen vuoristoradasta!!
Dijanalle halusin toivottaa vielä
Voimia!!! toivottavasti vielä onnistutte ja saatte pienen käärön syliinne!!!Todella kurjaa tuollainen että ensin ollaan maailman onnellisimpia ja sit tavallaan vedetään matto jalkojen alta pois.
Kaikkea hyvää sinulle ja miehellesi!:heart: