Alkuperäinen kirjoittaja Siiri S:BlackPanther ja muut tamperelaiset, mä olen kans miettinyt tuota alkuraskauden ultraa, eli jos joku tietää hintoja ja jos joku vielä kertoisi koska sinne kannattaa mennä niin olisin tosi iloinen. Mulla kyllä kans on viikot niin alussa, että ei sinne ekaan ultraankaan varmaan kannata ennen helmikuuta rynnätä.
Hyvää työviikonalkua kaikille!
-SiiriS
Moikka ja sori kun tunkeudun tälläin teidän pinoon. Tulin vaan uteliaisuudesta kurkkaan, kun tuntuu niin hassulta että syyskuisille on jo oma pino, kun tuntuu että vasta itse plussasin. =) Ja mulla la maaliskuussa.
Mutta olen siis tamperelainen ja kommentoisin noista utrien hinnoista sen verran, et me käytiin alkuraskuden ultrassa terveystalossa, ja ultra maksoi 149 ?!! Ja tuosta oli jo vähennetty kelan korvaukset. Oikea hinta oli n. 190 ?. Oon kuullut et väestöliiton klinikalla biokadulla olis suht edullista, mutta itse en ole siellä käynyt joten tarkemmin en osaa sanoa. Hämeenkadulla, tampereen gynekologikeskuksessa (onkohan se sen oikea nimi...) oon kans joskus käynyt ultrassa ja siellä hinta tais olla vähän päälle satasen.
Mutta mukavaa odotusta teille kaikille!
marza