Miirikki samoin täällä viihdytään oikella puolen masua
ja musta tuntuu et pää alaspäin ,potkuja satelee jo kylkiluihin,lähinnä istuessa...
Suonenvetoja ei ole
ONNEKSI VIELÄ ainakaa tullu,muistan kyllä esikoisen aikaan ne yölliset suonenvedot ku sai itkeä ja voivotella ja ku se kipu jäi viel sen vedon loputtuaki,joten saisivat kyl ihan pysyä poissa!pelolla odotan..magnesium,tukisukat,yöksi lämpimät sukat vois helpottaa...
Marja mikään ei ole niin varmaa ku epävarma...hirveetä säätöö siellä!ja tietty monta eri lekuria??nyt sitä pakkolepoa sitte ettet joudu sitä menee sairaalaan harrastaan,kallista ja tylsää lystiä.
huhuuu,Mites
Huldis voi nyt ku päässy kotiin?selviskö mitää..??
Zophie mun mielestä ei ainakaa tuossa sun tilanteessa vaikuta palkkaan.Ei ainakaa mulla,kaupanala,eli työnantaja maksoi sen 60pv ja sit kelan sairaspvrahoilla ja normipalkan sain noilta 60pvltä.ja äitiyspvrahat ym lasketaan joko
vuoden 2009 verotuksen mukaan tai 6kktulojen,jos sulla tuo 6kk tulojen niin sinähän saat sen täyden palkan työnantajalta(hän saa kelalta sit sairaspvrahat...)oliko tarpeeksi sekavasti?
ja ei todellakaan kannata poten huonoa omaatuntoa siitä että mikä on parhaaksi sinulle ja vauvalle ja täm on kuite niin lyhyt ja kallisarvoinen ajanjakso elämässä....itsehän olen jääny tälle saikulle,öööö ootas pitää ihan jo miettiä huhtikuussa???
G:vauvan ruumiinosien tuntemisesta;no siis juuri noin tunnen et tuntuu jotain terävää ja ku laittaa sormen siihen niin tökkää,eli sillo kyseessä joko jalka tai käsi aika varmasti
ja kyllä mulla nyt on tuntunu et pylly on ylhäällä ku on niin ison kokoinen ruumiinosa xD
Miten muute,
alkaako teillä vihlomaan jos kävelee vauhdikkaampaa,liikkuu nopeempaa?siis mulla vihloo yleensä aina oikealle alavatsaan jos hiemankaan nopempaan kävelee,samoten seksin harrastamisessa tuo vihloo
onko kyse vaan huonosta kunnosta xD
(.) Sirkuksessa käyty ja oli kyl hyvä,kyl ne silmänilo pojat oli taitavimpia ;D mutta kyllä oli tuskaa istua,se ilmanvaihto oli ihan perseestä,huimas ja huono olo+päätä jomotti.aamulla oli myös tuota huiomausta ja huonoo oloo,soitin neuvolaan et voisinko ihan vaan aloittaa raudan ku tuntuu et olis laskenu mut meinas et pitäis käydä kattoo(ja neuvolaaika on ens vklla)arvo ja sit ja et hällä ei ainakaa tälle pvlle aikoja,ja meinas et johtuu mun verenpaineista.viimeksi siis katottu 4-5vk sitte(viime normineuvolas ei katottu..).
Kelalle ja palkanlaskijalle soitellu tänään että laittasivat niitä tietoja kelalle ku ne ei saa papereita eteenpäin sieltä..huh onneksi mulla on se oma piirretty elokuulle,nimittäin jos loma olisi ollut heinäkuussa,sairaspvrahaa kyseiseltä kuulta en olisi saanut!sairaspvrahaa ja lomarahaa ei voi saada päällekäin...ja mie tipuin kelan rahoille jo viime kuun lopussa =/
Nyt vois yrittää unille menoa ku viime yönä nukkunu kokonaiset 4tuntia...mutta ajattelin jäädä kyl ihan tuohon sohvalle marttyyrimäisesti;ukko meni eilenki nukkuun aikaisemmin ku mie(ku 5töihin meno..)ja ku mie menin,nukkui niin leveästi,tai no se helkatin kyynärpää mun tyynyl,siis mie leikkaan sen käen viel joku yö,yks vk oli niin et mie en saanu öitä nukuttua ku se tökki sillä kyynärpäällä,tiättäkö siis nukkuu sillee kämmenet pään alla selällään,voi kiesus:kieh: niin ja no toinen(pääsyy)miksi ei nyt huvita mennä makariin,se kävi päiväolusilla ku hyvä ilma ja huone ei tuoksu mitenkää houkuttelevalle,varsinkaa ku päätä viel hieman jomottaa..joten taidan uhrautua!
tästähän kehkeyty kunnon romaani taas,hyvät yöt ja muistakaa kuunnella kroppaanne ja nauttikaa PALJON nesteitä näin hellekautena!!!!!!!
Jiimii&poju 27+2