Streptokokkia ei multa ole koskaan näiden kolmen raskauden/synnytyksen aikana katottu. Eipä taida tapana Helsingissä olla...?
Neuvola tihentyy täälläkin (siis mullakin) loppuajasta
Kolme käyntiä siis takana, seuraava on kahden viikon päästä rv33, siitä seuraava on lääkäri rv 36 ja siitä sitten viikottain. En kyllä ennenkään ole pahemmin tosta viikottaiseta päässyt nauttimaan kun jo synnärille lähetty...
Mahan ympärys oli viime mittauksella 115cm luokkaa, täyttypi kaivaa mittanauha...
Ja mittaustulos antoi saman 115cm ja navan kohdalta mitattu (mun mahahan sijoittuu enimmäkseen tuohon napaan ja sen alapuolelle).
Veikkauksia ei kamalasti syntymäajasta ole. Esikoinen syntyi 37+4 ja oli 3320g, 50cm, kakkonen 38+5, 3970g ja 51cm, joten eiköhän tämäkin ennen LA tule ja ole tuollainen nelikiloinen ja 50senttinen
Tänään on sitten iltapäivällä se istukan paikan tarkistus ultra (en tiedä onko noista mitkä yhteen ja mitkä erikeen niin laitoin kaikki erikseen). Ihana pikkuveljeni tyttöystävä/avopuoliso lupasi tulla meille lapsia katsomaan niin mieskin pääsee mukaan
Lisäki anoppi ottaa lapset mukaansa mökille, vapaa viikonloppu siis tiedossa
Mä en vaan tiedä mitä haluisin tehdä...
Vau' kirjan isäosiossa tällä viikolla 31+ käskettiin siää suostetutella äitiä pakkaamaan sairaalakassi, äitien puolella siitä ei kuitenkaan puhuttu mitään... Aloin miettiä pitäisikö se tosiaan jo pakata
Siispä
Kuinka moni on pakannut sairaalakassinsa?
Mulla on vielä kaikki vauvan vaatteet pesemättä, joten en sitä ihan vielä voi pakata..
Jos vaikka söis aamupalan ja kattois lasten mökkikamat läpi
Ai niin!!!! Tänään poksuu
31+0 ja rv 32 alkoi
-S ja M-M