Onnittelut jeenille myös täältä
Mäkin ihmettelin mikä tätä palstaa vaivaa, kun ylläri ylläri olin jo puol neljä yläällä ( nukahin yhentoista pintaan ) ja oisin kaivannu aamuun jotain tekemistä. Mutta tehny kyllä ennenkin samaa... Onneks aika nopeesti tuntuu vika korjaantuvan.
Eilen tuli täällä ekat braxton hicksit, kokemusta rikkaampana siis.
Libero
Pyörällä käytiin isännän kanssa lähisiwassa, nousin kotipihassa pyörän selästä niin tuli eka. Myöhemmin kun nousin sängystä vessaan tuli toinen.
Huomiseksi sain peruutusajan hierojalle. Liikkeessä tää selkä kyllä notkistuu, kyljellään kun nukkuu niin selkä on jotenkin notkolla, puol neljä heräsin siis vessahätään ja siihen että selkä taas jukelissa. Ei ole noidannuoli. Hierojalle kun soitin, epäili vahvasti oireiden perusteella, että vauva on niin "takana" että painaa issias hermoa. Katsotaan huomenna.... Kolme neljä päivää nyt tätä ihmetelly, ja miehelle sanoin, että koko kuukauden pitusta mammalomaa ennen kun pikkunen syntyy en kyllä meinaa samaa rataa jatkaa, jos vaan joku voi tuoda tilanteeseen muutoksen. Hintaa hieronnalle kertyy vaan 25 euroa ja hieroo niskat samalla, jos ei auta, niin turha valittaa
Sit mä vaan kävelen 24/7 vissiin tai jotain....
Tänään käytin miehekkeen äitiä mikkelissä,
imetysliivit ostin samalla. Ja ei niitä tosiaan tämmönen ekakertalainen imetysliivi kaupoilla oleva kyllä nopeasti vilkastuna osaa imetysliiveiks kattoa. Sirun liivisopista ostin. 50 euroa hintaa, merkki on Abecita. Koko E80. Suositteli tota, nyt mulla on D80. Noissa on vielä siis kasvuvaraa. Nyt kirraa tissejen alapuolelta, mutta myyjä oli hyvinkin sitä mieltä, että kyllä se siitä helpottaa
Toiset kehotti vielä ostamaan myöhemmin, että joutaa nuo pesemäänkin. Mutta siis siellä seinällä roikkuessa ihan normi liiveiltä näytti
Kaaritukia ei suositellu, nytkin ne painaa istuessa ikävästi.
Laura ja iivar 34+5