Huh hellettä! Mä en tykkää sitten yhtään helteestä, muutenkaan, saati sitten tällä hetkellä! Toivottavasti kohta olis syksy, nyt on kaksi loistavaa syytä oottaa syksyä
Tuosta Panadol-aiheesta vielä... Mä yritän muutenkin "syödä" mahollisimman vähän lääkkeitä ja kun on tää lapsettomuustausta takana, niin tiedän etten antais IKINÄ anteeksi ittelleni, jos lääkkeiden takia pilaisin jotain
Mutta toiset saa mun puolesta ottaa/syödä, en ketään halua tuomita!
Kiaralalla on huimat tilanteet, toivotaan nyt että pieni vielä malttais pysyä kohdun suojassa muutaman viikon!
Täällä olis vielä neljä viikkoo töitä jäljellä, ja sit alkaa kesäloma ja perään sitten äippäloma, hui! Maanantaina olis neuvolakin, piiiiitkästä aikaa, viimeks oli rv16! Tosin täs välissä on ollu nuo kaksi ultraa, joten ihan hirveetä paniikkia en oo ittelleni saanu luotua
ja nyt jo tuntuu vauvan liikkeet ja potkut hyvin, joten pienellä kaikki hyvin. Äidillä ei niinkään, tän viikon supistellu enemmän ja vähemmän, joten senkin takia ootan neuvolaa... Toivottavasti mua vaan nyt sitten kuunnellaan! Ja maanantaina saan kelan paperitkin mukaani, joten pääsen niitäkin täyttämään, ja ennenkaikkea viemään ne pomolle/palkanlaskentaan, jos sitten saisin joskus sieltä kelastakin tiedon...
Mahan koosta, mullakin on jo hirmuinen masu ja eilen sanoinkin miehelle, et minkähän kokoinen oon sitten syksystä... hui! Nyt yritän saada otettua kuvan (ekan masukuvan!), jos osaan tänne lisätä... (mullahan oli tuota ylipainoa, että senkin takia tuo maha näyttää niiiiin isolta!
Tuntuu että siitä on jo niin pitkä aika, kun viimeks kommentoinut, ettei oikein osaa/muista mitä kirjoittaa...
Metkuttimelle tuplaonnittelut!
Plamsu, ei tännekään ruoka maistu, mut jäätelö senkin puolesta ja kaikki hedelmät ja makea, muttei rasvainen, maistuu kyllä!
Ihanasti ootte kyllä jaksaneet ostella pienokaiselle kaikenlaista, mä sain eilen ostettua ekat bodyt ja collegeasun (parit Me&I-vaatteet oon kyl kevään aikana tilannu) mut muuten on kaikki vielä hakusessa, vaunut ja sitteri taitaa olla isommat hankinnat, turvakaukalo on pojilta vielä tallessa, samoin kuin kaikki vaatteet, mut tietty täytyy jotain vaaleenpunasta/tyttömäistä ostaa
Niin ja toi auto... Aaargh! Se pitäs saada vaihettuu, mut ei olla oikein miehen kanssa päästy yhteisymmärrykseen hinnasta... Noh, ehkä se tulee tässä jossain vaiheessa selvitettyä, toivottavasti!
tiggeri ja typy 23+4 (IIIKS!)