Täällä alkaa pikkuhiljaa olo tökkimään, ei niinkään raskausolo vaan tää flunssa! Nenä koko ajan tukossa, yskittää ihan hillittömästi koko ajan ja räkä valuu valtoimenaan, on tosi hehkee olo
Esikko meni ekan kerran tänään yksin tai no kaverin kanssa kouluun. Ovat kyllä tulleet melki joka päivä kaksin kotiin, mut jotenkin kun ei noista kahdesta ikinä tiedä, mitä matkalla tapahtuu, millon näkyy joku ötökkä tms ja sitä jäädään tutkimaan... No, hyvin olivat menneet ja jopa kerenneet! Aamusta lähdettiin tuon kakkosen kanssa leikkipuistoon, tästä on matkaa varmaan noin 600-700m ja tassuttelin kuin mikäkin vanhus, ja kun kotiin päästiin takasin, niin supisteli pari tuntia, vasta äskön rauhoittui, kun torkuin vähän aikaa, mieli tekis ottaa pikkupäikkärit, mut katotaan nyt mitä pojat keksii...
mielitekoja mulle ei varsinaisesti oo tullu mielitekoja, mut voisin koko ajan syödä jotain, ihan sama onko makeaa, suolaista tai mitä tahansa... Viikonloppuna käytiin "paikallisessa" syömässä koko perheen kanssa, ja pihvi minkä söin oli kyllä niin tulinen, et huoh!!!
metuva toivottavasti olosi alkaa kohenemaan!
suhvelilla on ollu tarkkaa "työtä"
Mun yhdellä ystävällä ja hänen lapsosillaan on kaikilla syntpäivät peräkkäisinä päivinä, hauska sattuma!
huns täällä kans odotetaan kauhulla "jättiläistä" syntyväksi... Mulla sf-mitta viime pe (rv 34+3) oli 34cm... Pojistakaan ei oo noin isoja ollu, vaikka molemmat herrat olleet sen n 4kg (eka alle, toka yli...) Mä kyl pyysin pääsyä painoarvioon, kun molemmat olleet ton kokosia, ja terkka laittaa sit vissiin joko tällä viikolla (ke on neuvolalääkäri) tai sit ens viikolla...
Mut mä niiiiiin toivoisin et alkais pikkuhiljaa tää väsymys antamaan periksi... Mä voisin edelleen vaan nukkua!!! Tätä tää on ollu koko raskausajan, ja tuskin tulee helpottamaan vauvan synnyttyä!
Viikonlopun aikana saatiin esikoiselle siirrettyä koulupöytä meidän makkarista (ollu siellä tietsikkapöytänä, mut sitä tietsikkaa ei olla käytetty kuin ehkä 4-5kertaa tän vajaan 4vuoden aikana, mitä tässä ollaan asuttu) ja näin saatiin tilaa hoitopöydälle... Sit pitäs viel saada hyllykkö siirrettyy, niin saadaan tila pinnikselle. Mies käy tänään kattomassa hyllyjä vaatekaappiin, niin saatais vauvan vaatteillekin tilaa, pikkuhiljaa alkaa olemaan paikat kunnossa...
tiggeri ja typy 34+6