>>> Syyskuun solakoitujat <<<

  • Viestiketjun aloittaja Tönt
  • Ensimmäinen viesti
Toss Foo
No olettepa TAAS olleet ahkeria kirjoittelijoita! Kovasti tsemppiä kaikille, myös muussa elämässä eikä vain painonpudotuksen kanssa. Hyvää vointia kaikille toivottelee

kovin kiireinen mutta toivottavasti lukemaan edelleen ennättävä
(ja viikon päästä painoaan ilmoittava)
Toss Foo.
 
Toss Foo
Luulen, että lentsu, tulossaoleva sellainen :(
ja liian vähän päällä... villasukat, missä ootte?
Kuuma kaakao, missä oooooooottt?

Hmph. Mmmnnnnnhhhh. Hrrrrr.
Potutus ei kyllä vielä helpottanut, ehkä se kaakao auttaa.
Toivoopi tuttavallisesti hän.
 
Heips! 45 minuutin JUOKSUlenkki takana ja tuntuu hyvältä. :D Oli tarkoitus mennä ihan vaan kävellen normilenkki, mutta nyt kävi näin. Voisi ottaa tavaksi, alussa vaikka kerran tai kaksi viikossa juosten, muina kertoina kävellen. Kunhan laihdutus loppuu, niin sitten vaikka kerran tai kaksi kertaa viikossa juosten ja kerran tai kaksi kävellen. Huhheijaa, jalat on aika vetkulat, täytyy muistaa venytellä kunnolla. :) Joskus kuusi vuotta sitten viimeksi tullut tehtyä juoksulenkki, oli siis jo aikakin!

Muutenkin menee laihdutus hyvin (kuten myös muu elämä), mitä nyt tuossa oltiin pe-la miehen vanhempien kanssa asuntoautoilemassa ja siellä tuli syötyä aika paljon sipsiä ja suklaata. Käyn vaa'alla vaikka loppuviikosta. :whistle:
 
Muumiomamma
Heips! 45 minuutin JUOKSUlenkki takana ja tuntuu hyvältä. :D Oli tarkoitus mennä ihan vaan kävellen normilenkki, mutta nyt kävi näin. Voisi ottaa tavaksi, alussa vaikka kerran tai kaksi viikossa juosten, muina kertoina kävellen. Kunhan laihdutus loppuu, niin sitten vaikka kerran tai kaksi kertaa viikossa juosten ja kerran tai kaksi kävellen. Huhheijaa, jalat on aika vetkulat, täytyy muistaa venytellä kunnolla. :) Joskus kuusi vuotta sitten viimeksi tullut tehtyä juoksulenkki, oli siis jo aikakin!

Muutenkin menee laihdutus hyvin (kuten myös muu elämä), mitä nyt tuossa oltiin pe-la miehen vanhempien kanssa asuntoautoilemassa ja siellä tuli syötyä aika paljon sipsiä ja suklaata. Käyn vaa'alla vaikka loppuviikosta. :whistle:
Mahtavaa! 45 min on jo hyvä aika. :) Itellä kans kävelylenkki muuntui juoksulenkiksi ja juoksin 25 min. Ei ees tuntunu niin pahalta kuin ajattelin.:) Kohta minä juoksen tuon 6 kilometriä tuosta vaan ajattelematta.

V-loppuna olin baarissa, ja painoa tuli 2 kiloa lisää. :eek: Nyt pitää tsempata.
 
Mahtavaa! 45 min on jo hyvä aika. :) Itellä kans kävelylenkki muuntui juoksulenkiksi ja juoksin 25 min. Ei ees tuntunu niin pahalta kuin ajattelin.:) Kohta minä juoksen tuon 6 kilometriä tuosta vaan ajattelematta.

V-loppuna olin baarissa, ja painoa tuli 2 kiloa lisää. :eek: Nyt pitää tsempata.
Sopivaa vauhtia kun menee, niin kyllähän sitä pystyy juosta. :) Tuo 2kg on varmastikin vain hetkellinen nousu, eiköhän se siitä taas tipu. Nyt venyttelemään vielä, en muuten kävele huomenna. :D
 
Tönt
mun viikonloppu oli ihan perseestä syömisen suhteen. join siiderii yhen illan ja seuraavana päivänä söin pizzaa. itetehty mutta turhaa se oli kuitenkin. en oo vielä edes uskaltanut mennä vaa'alle. pakko sinne kai on mentävä!! :kieh:
 
Mullakin meni lauantai juoden irish coffeeta ja sit söin tietty seuraavana päivänä pizzaa, onneksi vain puolikkaan mutta kuitenkin.
Viime viikolla kävin lenkillä 6 päivänä ja 40km tuli saldoksi, eli olen tyytyväinen. Tälle viikolle tavoite on sama, mutta siihen päälle viel pitää käydä kaksi kertaa salilla ja kerran uimassa.
 
Minäkin laihdutan
Sateista huomenta!
Saako mukaan hypätä uusi pudottelija? Normaalipainossa laihduttelen, hyväkarpaten. En laske makroja enkä kaloreita vaan MuTu-tuntumalla mennään. 5 päivässä on hävinnyt yli 2 kiloa, alkupaino 61,8, nyt 59,6. Lyhyyttä 159cm. Tarkoitus olisi päästä sinne oman ihannepainon kieppuroille, noin 54 kiloon. Tai ainakin näyttää sen painoiselta :). Karppaus kun on ennenkin tehnyt sen, että näytän pienemmälle kuin vaaásta voisi päätellä.

Terveisin, Tinttuli79
Tervetuloa mukaan :) Minäkin pudotan painoa normaalipainon sisällä ja aika lailla samalla taktiikalla kuin sinäkin eli turhat hiilarit pois ja paljon liikuntaa.

Mitä lähemmäs tavoitepainoa pääsee, sitä kituliaammaksi tämä homma käy...
 
moikka,mullakin ihan varmasti tyullut painoa lisää!! oltiin viihteellä la iltana,ja tuli juotua,ja sunnuntaina tuli mussutettua tuplaa,ja pizzaa:headwall::ashamed:

noh tänään taas kävin jumpalla,enkä ole kyllä maananin jälk.syönyt mitn.hyvää

en jaksa ottaa niin tiukkaa kuuria,ku sit repsahtelen,aattelen etten täs nyt mitn.laihduta kun katon vaan mitä suuhuni laitan! ja liikkuu enempi

tsemiä kaikille! mä uskaltaudun vaa alle vasta loppuviikosta
 
Tönt
mun supersyyskuu menee niin päin helvettiä. :headwall:
en tiiä mistä nyt tuulee kun monta kk mennyt hyvin ja nyt ei saa mitään otetta. aloitin eilen tupakkalakkoa ja voin kertoa että VIRHE!!! hermot kireellä, vatuttaa, napostelee..2kg enemmän näyttää kuin viikko sitten. mitä helvettiä mä nyt teen???
 
IhanaValo
Miulla junnaa edelleen. Ei vaan jotenkin oo jaksanu panostaa, on tullu syötyä jne.

Tönt; Jospa sitten kuhan nuo tupakanvierotusoireet helpottaa niin pystyt taas tsemppaamaan paremmin? Muistan ite kun lopetin (odotin tosin vauvaakin sillon) mut teki ihan hirveesti mieli sit napostella kaikkee kun ei muutakaan voinut..kyllä se siitä, mie uskon niin.

Ja muut, jotka viihteellä olleet ja paino noussu..eiköhän se poiskin lähe kuhan takasin arkeen pääsee.

Isot tsempitykset kaikille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24665849:
plussaa tuli 600g. tosi kivaa. :kieh:
No kuules, mulla näytti tänään +900g viime torstaiseen verrattuna. :D Silloin tosiaan tippui 2kg viidessä päivässä, minkä en uskonutkaan olevan pysyvä pudotus, kun eihän se ole mitenkään mahdollista. Mikä lie kuivuuskausi iski silloin. :O Viikonloppuna tuli parina päivänä syötyä enemmän, mutta muutoin mun kaloritavoite on pitänyt, eli ei mitenkään pitäisi olla noussut lähes kilo syömisten takia, korkeintaan 100-200g. No tässä on taas naistenvaivat tulossa, ja syön tuota yhtä lääkettäkin, mikä voi turvottaa plus että on lihakset aivan totaalijumissa juoksulenkin takia, ja seliseliseli. :whistle:
 
Mulla pyörii ihan samoissa...joka päivä vaaka antaa lukemaksi jotain 74,7 ja 75,1 kg väliltä.

Tänään ajattelin taas alkaa vetämään yltiötiukkaa linjaa, että saan taas joskus vaakaan miinustakin. Sodastreamin patruuna ehti loppumaan 4 viikossa, joten kävin hakemassa uuden...josko nyt taas vesikin maistuisi vähän paremmlata, kun siinä on kuplia :D
 
Toss Foo
No nyt selvisi syy potutuksellekin. Alkaa olla sitä aikaa kuusta, että paino nousi eilen 400g ja tänään siitä vielä 500g lisää, vaikka toiminnot & ruokailut entisellään (ja kiirettä & stressiä lisäkuluttajina mukana). Eli siis menkkoja odotellaan alkavaksi kolmen päivän sisään, ja jos vanhat merkit pitävät paikkansa, paino pysyy ylälukemissa kunnes vuoto loppuu. Voi siis olla, että tämän kuun saldo jää taas pienehköksi, mutta sitten heti ensi kuun alussa tapahtuu "ihmepudotus" kun hormonaalinen turvotus saa huutia.. Naiseus, ah & jeh!

No, ihan kiva tietää että voi laihtua kolme viikkoa kuusta ja sitten leijua sen yhden viikon (tai 9pv..) yli kiloa isommissa lukemissa.. Nyt sentään en (vielä) ole ylittänyt kuun vaihteen painoa, eli ehkä toivoa sittenkin on.

Vaan potuttaa se silti.

Ja voi äly kun on niin kiire yli 10h vuorokaudesta, ja tosi vähän nettiaikaa, tuntuu että jään ihan tämän ryhmän ulkopuolelle :( Mutta luovuttaa en aio, sitkeästi käyn täällä sekä lukemassa aina kun ehdin että kirjoittamassa, aina kun jaksan ehtimisen jälkeen.

Kiitos vertaistuesta, ihan jokaiselle! Yksin en näitä kilojani olisi pudottanut, se on varma se. KIITOS!
 
siis Mitä Vittua!!!! vaaka näytti eilen +2kg!!!!!!!!!!!!:headwall:|O

oon käynyt nyt täs 3 vk aikana jumpilla hyvinkin ahkerasti,ja kuluttanut sen 1500 kcal viikossa...mutta vaaka näytti +2kg!!!!:'(

voiko olla pelkkää lihasta? tiän et lihas painaa enemmän kuin läski...mutta kun mä vaan niiiiin luulin et se 2kg ois jo lähtenyt edes pois!!!

enkä oo pahemmin herkutellutkaan,mitä nyt viime vkl.meni viihteenpuolelle ja su söin pitsan,mut ei siitä noin kauheesti tuu kiloja!!

siis en oo viikolla enää syönyt herkkuja,niinkun ennen taas vedin niitä joka päivä.....

LOPETAN KOHTA KOKONAAN T'ÄN TOUHUN!!
 
PiTyTy Ei se kyllä lihasta ole. Onko menkat menossa/tulossa? Paino voi vaihdella paljonkin, vaikka ei oikeasti olisi lihonut. :) Ja vaa'alla kannattaa käydä aina suht. samaan aikaan, oikeimman tuloksen saa aamulla tyhjällä vatsalla ja vessassa käynnin jälkeen. Tsemppiä, kerta liikuntaa tulee riittävästi ja ruokavaliokin on ok, niin pitäisi sen painon tippua jossai vaiheessa. =)
 
no ei se kyllä mitenkään voi johtua tuosta ruoan syömisestä ainakaan...entiä sit miks on noin noussut..eipä ole menkatkaan alkamassa...kaveri mväitti kiven kovaan et se on lihasta,hällä sama juttu käynyt myös...

ja en ollu siis puoleentoista viikkoon käynyt vaa alla,tiän et voi heitellä kilollakin..mutta silti..ma en ymmärrä
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24688799:
no ei se kyllä mitenkään voi johtua tuosta ruoan syömisestä ainakaan...entiä sit miks on noin noussut..eipä ole menkatkaan alkamassa...kaveri mväitti kiven kovaan et se on lihasta,hällä sama juttu käynyt myös...

ja en ollu siis puoleentoista viikkoon käynyt vaa alla,tiän et voi heitellä kilollakin..mutta silti..ma en ymmärrä
Kyllä se valitettavasti nyt niin on, ettei se mitenkään voi olla lihasmassaa se 2 kg. Lihasmassa ei kasva noin nopeasti kahta kiloa.

Mutta ei sen tarvitse läskiäkään olla. Kyllähän se on tässä jo sataan kertaan nähty, että se vaaka pomppii ja hyppii itse kullakin, vaikka ei ns. pitäisi.
 
no kertokaa sit mistä voi johtua...menkat ei oo alkamassa..ja viikko sit kävin vaa alla(samalla) ja painoa oli sen 2kg vähemmän,mitä eilen oli...huoh...

tiedän joo et paino vaihtelee päivän aikana,mut luulin saavani edes 500g tai 1kg pois viikon aikana.mutta ei.

no eteenpäin sano mummo lumessa:kieh:
 

Yhteistyössä