>>> Syyskuun solakoitujat <<<

  • Viestiketjun aloittaja Tönt
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vaaka";24733062]Ok kiitos :) Kyllähän se kovasti keventää, jos tuollaisella 130 kcal annoksella korvaa aterian (300-400 kcal...)[/QUOTE]

No kyllä! Mun pitää käydä ostamassa uusi pussi tuota, nimittäin nyt kun sitä ei ole ollut, tulee syötyä aamulla ja lounaalla ruisleipää kaikilla lisukkeilla. :ashamed: Ihan selkeästi paremmin tuli syötyä, kun aloitti aamun proteiinipitoisella ja nestemäisellä ravinnolla. :) Jos oikein katson, niin yhdessä annoksessa on proteiinia yli 20g! Kuituakin hienot 5g. Mun pitäisi saada vuoden ilmaiset Dietmixit tästä mainostamisesta. :saint:

Tässä linkkiäkin :D DIETMIX
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;24736795:
höh mä innostuin tuosta dietmixistä,mut sitäkö ei ole täällä myynnissä??:O
ei lukenut ainakaan myyntipiste kohdassa...outoa...
Ei kun kyllä sitä on ihan tavallisissa kaupoissa, tuo myyntipisteet on joku muu juttu.
 
"Vaaka"
No kyllä! Mun pitää käydä ostamassa uusi pussi tuota, nimittäin nyt kun sitä ei ole ollut, tulee syötyä aamulla ja lounaalla ruisleipää kaikilla lisukkeilla. :ashamed: Ihan selkeästi paremmin tuli syötyä, kun aloitti aamun proteiinipitoisella ja nestemäisellä ravinnolla. :) Jos oikein katson, niin yhdessä annoksessa on proteiinia yli 20g! Kuituakin hienot 5g. Mun pitäisi saada vuoden ilmaiset Dietmixit tästä mainostamisesta. :saint:

Tässä linkkiäkin :D DIETMIX
Kiitos. Nyt kyllä minäkin innostuin tosissani. Heti huomenna kauppaan ostamaan tuota ja painonpudotukselle uutta puhtia :D
 
[QUOTE="Vaaka";24736939]Kiitos. Nyt kyllä minäkin innostuin tosissani. Heti huomenna kauppaan ostamaan tuota ja painonpudotukselle uutta puhtia :D[/QUOTE]

Älä sitten mua syytä, jos et tykkääkään siitä, tai jos et huomaa samoja vaikutuksia kuin minä. :D
 
[QUOTE="Vaaka";24737370]Kumpikos maku niistö olikaan sinun mielestä parempi, suklaa vai mansikka?[/QUOTE]

Tänä aamuna maistelin ekan kerran mansikkaa, ja en mä oikein osaa sanoa, molemmat hyviä, ei ollenkaan semmoisia ällön makuisia. Mut ehkä mä suklaata ostaisin seuraavaksi. :)
 
IhanaValo
Hmm..pitäisköhän miunkin noita kokeilla? :)

Oon vaan miettinyt että pitäs muuttaa elämäntapojaan muutenkin, ei vaan dieetin ajaks..pelkään että jos tommosilla pusseilla laihtuiskin niin sit kun ne lopettaa niin kilot tuleekin takas. Ku eihän noita voi loppuikäänsä syödä..

Vai saisiko niiden pudotettujen kilojen avulla sit sitä lisämotivaatiota millä pitää ne kilot poissa?

En tiiä, kun en oo ikinä onnistunu painoa puottamaan..lisäämään vaan :( Mut kertokaas te.
 
IhanaValo Ihan varmasti motivaatio nousee, kun kiloja karisee. :) Mä en ainakaan lähtisi korvaamaan kaikkia aterioita tuolla Dietmixillä, mutta just esim. aamupala ja miksi ei iltapalakin, sillä on jo suuri merkitys.

Se on kyllä totta, elämäntapojen on muututtava lopullisesti. Mä olen mielestäni ihan hyvin ruokailujen ja liikunnan suhteen siinä onnistunutkin. Olen sanonut aiemminkin, että aion jatkaa Kiloklubin käyttö laihdutuksen loputtua, oppii syömään dieetin jälkeen riittävästi omille tarpeilleen.
 

Yhteistyössä