>>> Syyskuun solakoitujat <<<

  • Viestiketjun aloittaja Tönt
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pallero";24718181]pitäisiköhän minunkin liittyä tähän porukkaan siiten lokakuussa.. no voinhan mä jo nyt tässä aloitelle laihdutusta vaikka syysjuu alkaakin olla lopuillaan.. pittuus on 154 ja painoni ällä hetkellä 46 ja tarkoitus olisi laihtua lokakuun loppuun mennessä 3kg. eli tavoitepaino on 43kg =)[/QUOTE]

Sinähän olet hoikka jo valmiiksi! :O Mutta kyllähän tänne mukaan mahtuu, tervetuloa. :)
 
IhanaValo
Tervetuloa uusille!

Kaipa nuo mandariinit ois terveellisempi vaihtis, vaikka saa kai sitä välillä limppaakin juoda. Meillä on muuten tosi harvoin limpparia, yritän lapsia opettaa veden juontiin kun aina pitäs mehua tms. sit olla..tai siis jos joskus on, niin mitään muuta eivät jois.

Tänä aamuna oli ihan nälkä, sitä tunnetta harvoin tuntee ees aamulla kai kun yleensä illalla on kiskonut niin paljon iltapalaa.
Vielä kun tajuis päiväruualla ettei sitä ruokaa oo pakko syödä niin paljoa että mahaan sattuu :ashamed:
Tänään meil on varmaan makkarakeittoa ruuaks, kevyemmästä lenkistä. :)
 
oih,joo pitääkin muistaa ostaa tnä mandariineja,ne on kyl hyviä,mä oon nyt hedelmistä syönyt vaan nektariineja,mut ne alkaa kohta tökkiin.

mä en ole uskaltanut mennä vaa alle olleskaan,tasan 2 vkoa sitten kävin vaa alla ja lähtöpaino oli 86,mikä oli jo siis aikasemminkin tän kuun alussa...mut sit menin sillon pe ja paino oli NOUSSUT 2kg,eli 88!!!!!!

ja tuon jälk.en ole uskaltanut käydä vaa alla,tänään jos menisin kun menen show dance jumpalle. eilen olin muokkauksessa,ja voi että on perse ja reidet kipeet!! ahh niin ihanaa
 
Ei v*ttu. Mä en enää tiedä itkeäkkö vaiko nauraakko, mutta nauruun purskahdin. Vaaka antoi lukemaksi 75 kg. Jotta tällasta tänne. Kymppi tosiaan lähti helposti, mutta siihen jäi.

Pitänee alkaa pitämään ihan tarkkaa kirjaa ruutupaperi-menttaliteetillä syömisistä. Koska pakkohan sen vian on kuitenkin siinä syömisessä olla. Olen lähdössä nyt reissuun, mutta sunnuntaista alkaen aloitan tiukan linjan ja ruokailujen ylösmerkkaamisen.

Karkkia tms. en ole sortunut mässäilemään tässä 10 viikon aikana kuin vain kerran, enkä mtään pulliakaan ole pupellellut. Mutta näemmä sitten kuitenkin saan liikää kaloreja...ja liian vähän vettä. Siinäkin pitää ryhdistäytyä. Sunnuntaita kohden pitää jo parantaa, mutta sunnuntaina sitten viimeistään alkaa taas tiukka linja :)
 
Tänään oon kuntoillut kävin 40min salilla, 40min uimassa ja viel 6km lenkillä :)
Mun kaveri sai mut ylipuhuttu ostaa nuita easy diettejä (korvaan niillä lähinnä lounaan) kehu että ovat hyviä yms ja hyi olen nyt maistanut suolaista sekä makeaa ja molemmat maistu jauhoille. Nälän kyllä pitivät todella hyvin pois, mutta maku oli ihan hirvee.
 
Ööööh nyt on kyllä kamala olo, fyysisesti ja henkisesti. Nimpparikahvit ukolle, vanhempainiltakahvit ja vielä sitten kotona lättyjä... Yöh. Ei tee hyvää. Ja koko päivänä ei ole ehtinyt olemaan ollenkaan, pyörähtänyt vaan kotona ja touhunnut koko ajan.

Jospa sitä huomenna vetäisi vähän terveellisempää linjaa ja lepäisi myös.
 
IhanaValo
Noh, tänä aamuna 85,2kg. Eli oisko se sit viimeks mitattuun -400g...kuun alkuun -200g. Huima tulos, miulle ois saavutus päästä ees 84 kiloon asti :) Tai siis :(
Pistää kyl jo huvittamaan tää onneton räpistely.
 
Muumiomamma
Huomenia!

Onnea Poignant hyvästä tuloksesta! :)

Pääsin lähes tavoitteeseeni. Oli tarkoitus laihtua 3 kg ja jäin vain 100 gramman päähän! Tuo on niin vähän ettei edes harmita yhtään, ja varmaan minun t-paitakin painaa sen verran joka mulla oli päällä. :D

Eli Syyskuussa pudotusta -3 kg
 
Toukokuussa tipahti: 7,2 kg
Kesäkuussa keveni: 3,8 kg
Heinäkuussa hupeni: 2,6kg
Elokuussa putosi: 1,3 kg
Syyskuussa solakoitui: 2,3 kg
Kokonaispudotus: 17,2 kg

En edes muista tavoitettani, mutta tuo on ihan ok tulos, terveelliseen tahtiin tippuu. Mulla näytti jo kaksi viikkoa sitten 2,2kg pudotusta tälle kuulle. Melkein kilo humpsahti jostain takaisin, mutta onneksi se lähti myös poiskin.

Mikään pakkohan ei olisi enää laihduttaa, olo on hyvä näinkin, mutta laihdutetaan nyt sitten kerta vautiin päästiin. Ja onhan tässä bmi 23:ssa vielä varaa karsia läskiä, tavoitteeseen onkin viitisen kiloa. Vaatteet vaan käy kaikki liian suuriksi. :D

Huhuh, uusi kuukausi taas edessä. Mä taidan joutua jatkaa vielä kaksi kuukautta ainakin, jos tätä tahtia paino tippuu. Kamalan nopeasti tämä aika kuluu, eikö vaan? :eek:

:flower: tiputuksista kaikille!
 
Kurjenkello harmaana
Höh, aina mä unohdan nämä... :(

No, joka tapauksessa, aloitin maanantaina pätkäpaaston, ihan ohjeiden mukaan en tätä ekaa viikkoa mene, jotan kai se pinokin tippuu vaan kohtuullisesti, vaan ensi viikosta täysin ohjeiden mukaan. Rasvan pitäisi palaa tehokkaammin kuin kalorirajoitteisessa laihdutuksessa, eli siis lihasmassaa pitäis lähteä vähemmän.

Ihan hyvät fiilikset on ollut, kun syyskuu meni tähän asti vaan "lomaillessa". Tai kun siis kilojen tippuminen ei enää käynytkään liki huomaamatta. Pakko siis oli aloittaa aktiivinen laihdutus.

Maanataista nyt lähtenyt 1,2 kg, josta tosin osa nestettä, oon varma. Mutta aika näyttää, mitä tahtia tää jatkuu...

Tavoitteeseen matkaa 5 kg, ne on muutenkin nää viimeiset kilot ne sitkeimmät! ;)
 
Tönt
mun loppukuunpunnitus on huomenna. mulla on vuosituhannen menkat ja turvotus sen mukaan että en viitti edes vilkaista vaa'alle. :kieh: en kyllä muista mun tavoitettakaan mutta kai se löytyy tosta etusivusta tai vanhasta pinosta. tsemppiä meille ens kuuhun!! :heart:
 
"Vaaka"
Vaihdoin nimimerkkiä, olen siin ex- Minäkin laihdutan. Vaaka on horoskooppimerkkini ja erittäin osuva nikki tähän ketjuun ;)

Pitää taas onnitella hienoista tuloksista; Poignantilla hieno saldo syyskuulle, samoin Emppuuu on rutistanut hyvin. Tänne opn tullut niin palkon uusia viestejä että pitää hetken päästä lukea pari sivua taaksepäinkin.

Kyllä tämä vertaistuki vaan on kullan arvoista. Olin jo lyömässä hanskat naulaan, kun luin niitä ajatuksia ajna kulumisesta, siis että aika kuluu joka tapauksessa ja itse voi vaikuttaa siihen mitä sillä ajalla tekee. Antaako viikkojen valua hukkaan vai tsemppaako kohti tavoitetta. Päätin että minähän en prkl luovuta!

Kovaa makeanhimoa vastan olen taistellut ja kyllä olen sortunutkin. Joka tapauksessa olen sinnikkäästi treenannut ja sitä kautta yrittänyt pitää jotain rotia yllä. Minulla on kohta synttärit ja alunperin meinasin että synttärilahjaksi itselleni painan siihen mennessä korkeintaan 49 kg. No, siihen en nyt päässyt mutta en luovuta. En!

Aurinkoista viikonloppua! Ainakin kelit suosii ulkoilua :)
 
Noh, tänä aamuna 85,2kg. Eli oisko se sit viimeks mitattuun -400g...kuun alkuun -200g. Huima tulos, miulle ois saavutus päästä ees 84 kiloon asti :) Tai siis :(
Pistää kyl jo huvittamaan tää onneton räpistely.
Sinulta piti kysyä semmoistakin, että oletko kokeillut ateriankorvikkeita? Niitähän on monenlaisia... Mulla oli Dietmixiä (pirtelöjauhe), ja se oli tosi hyvä! Ihan hyvänmakuista (suklaa) ja kun sekoitti maitoon, niin vielä parempaa. Se piti nälän todella hyvin poissa, sisältää paljon mm. proteiinia. Taitaa kulkea nimellä laihdutus-/palautumisjuoma, eli urheiluravinnehyllystä löytyy ainakin täällä, ei sieltä missä on Nutrilettit ja muut. Aamupalaksi join tuota, muuta en sitten syönytkään, joskus myös korvasin iltapalan sillä, etenkin urheilun jälkeen. :)
 
IhanaValo
Sinulta piti kysyä semmoistakin, että oletko kokeillut ateriankorvikkeita? Niitähän on monenlaisia... Mulla oli Dietmixiä (pirtelöjauhe), ja se oli tosi hyvä! Ihan hyvänmakuista (suklaa) ja kun sekoitti maitoon, niin vielä parempaa. Se piti nälän todella hyvin poissa, sisältää paljon mm. proteiinia. Taitaa kulkea nimellä laihdutus-/palautumisjuoma, eli urheiluravinnehyllystä löytyy ainakin täällä, ei sieltä missä on Nutrilettit ja muut. Aamupalaksi join tuota, muuta en sitten syönytkään, joskus myös korvasin iltapalan sillä, etenkin urheilun jälkeen. :)
Miulla on muutama pussi Nutriletin suklaajauhetta..vai millä nimellä ne kulkeekaan. Äitini antoi ne, kun ei ite pystynytkään juomaan.
Joskus oon semmoisenkin ottanut, en tosin nyt viime aikoina.
 
"Vaaka"
Sinulta piti kysyä semmoistakin, että oletko kokeillut ateriankorvikkeita? Niitähän on monenlaisia... Mulla oli Dietmixiä (pirtelöjauhe), ja se oli tosi hyvä! Ihan hyvänmakuista (suklaa) ja kun sekoitti maitoon, niin vielä parempaa. Se piti nälän todella hyvin poissa, sisältää paljon mm. proteiinia. Taitaa kulkea nimellä laihdutus-/palautumisjuoma, eli urheiluravinnehyllystä löytyy ainakin täällä, ei sieltä missä on Nutrilettit ja muut. Aamupalaksi join tuota, muuta en sitten syönytkään, joskus myös korvasin iltapalan sillä, etenkin urheilun jälkeen. :)
Olinkin juuri tulossa kysymään, mistä noita Dietemix-valmisteita saa.
Paljonko yhdessä annoksessa on kaloreita?
 
[QUOTE="Vaaka";24731733]Olinkin juuri tulossa kysymään, mistä noita Dietemix-valmisteita saa.
Paljonko yhdessä annoksessa on kaloreita?[/QUOTE]

Ihan marketeista, oon nähnyt niin S-marketissa, Prismassa kuin Cittarissakin. Yhdessä annoksessa jauhetta (1dl) on 130 kcal. (Pussi maksaa paikasta riippuen 24-27e. Omani kun ostin, siinä oli +15% samaan hintaan ja taisi riittää noin 30 annokseen.) Mielestäni paljon parempaa kuin esim. Nutrilettin suklaapirtelö, siis ei pelkästään maun takia. :)
 
No höh ja pöh. Ei tämä kuu nyt ihan putkeen mennyt, mutta eipä tässä nyt enää ininät auta, kun on kuun viiminen päivä. Enää ei voi tehdä mitään :) Tulos viime perjantaista +200g...mutta jos edes jotakin positiivista, niin eilisesti sitten taas sen - 200g. Tismalleen saman lukeman painoin 3 viikkoa sitten, joten ihan pelkkää edestakaista jojoilua on viimeiset viikot näemmä olleet. Toisaalta sekin pitää nähdä positiivisena asiana, sillä vaikka paino ei ole juuri laskenut, niin eipä se ole juuri noussutkaan. Ja se on mulle henk. koht. hyvin iso asia :)

Syyskuun pudotus oli 1,8 kg. Ei sitten niin misään määrin riittävä, hyvä, tms. mutta kun se nyt kuitenkin on miinusta, niin en mä kyllä siihen järettömän tyytymätönkään osaa olla :)

Omalla tavoitelistallani näkyy seuraavaksi lukema 73,5 kg. Sitä lukemaa en ole painanut neljään vuoteen, joten se on seuraava tavoitteeni. Koen sen kuitenkin lokakuun tavoitetta silmällä pitäen liian pieneksi pudotukseksi, joten lokakuun tavoitteeni on 2,8 kg, jolloin vaaka näyttäisi 72 kg :)
 
huh kuu tosiaan lähenee loppuaan,ja mulla tuli se +2kg tosiaan lisää,uskon et se tuli ihan siitä kun yhtäkkiä aloin kauheesti liikkum aan,ja muuttanut aika lailla kuiteskin syömisiäni,eli ei mitn.herkkuja viikolla ja vettä oon alkanut juomaan,sitäkään ei päivittäin tullut juotua yhtään..mutta nyt menee..joten mä en aio käydeä vaa alla ennenkuin ensiviikon loppupuolella.
 
"Vaaka"
Ihan marketeista, oon nähnyt niin S-marketissa, Prismassa kuin Cittarissakin. Yhdessä annoksessa jauhetta (1dl) on 130 kcal. (Pussi maksaa paikasta riippuen 24-27e. Omani kun ostin, siinä oli +15% samaan hintaan ja taisi riittää noin 30 annokseen.) Mielestäni paljon parempaa kuin esim. Nutrilettin suklaapirtelö, siis ei pelkästään maun takia. :)
Ok kiitos :) Kyllähän se kovasti keventää, jos tuollaisella 130 kcal annoksella korvaa aterian (300-400 kcal...)
 

Yhteistyössä