>>> Syyskuun solakoitujat <<<

  • Viestiketjun aloittaja Tönt
  • Ensimmäinen viesti
IhanaValo
Hienoja tiputuksia!

Mie huomasin taas miks ei kannattais käydä joka päivä vaa'alla..miks se ei vaan mee perille asti. Pöh, aamupaino oli taas korkeampi ku eilen.

Mitenhän iltasyömisen sais kuriin, siinä miul yks iso ongelma. Ku vaikkei ois niin nälkäkään niin tulee puputettua liikaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;24617424:
no siinä tapauksessa olet jo kuluttanut ne ylimääräiset energiat.
Toivotaan. :p Aamupalaleivätkin olen tosiaan vaihtanut tuollaiseen Dietmix-pirtelöön, jonka teen osittain veteen ja osittain maitoon. Siitä saa ihan kivan satsin proteiinia ja kuituja, ja pitääpä muuten nälän poissa.
 
Tönt
Hienoja tiputuksia!

Mie huomasin taas miks ei kannattais käydä joka päivä vaa'alla..miks se ei vaan mee perille asti. Pöh, aamupaino oli taas korkeampi ku eilen.

Mitenhän iltasyömisen sais kuriin, siinä miul yks iso ongelma. Ku vaikkei ois niin nälkäkään niin tulee puputettua liikaa :(
mä juon vihreetä teetä. ja lisää teetä. jos on nälkä syön hedelmiä tai kirsikkatomaatteja.
 
IhanaValo Syö vaikka porkkanaa iltaisin, tai sitten korvaa syöminen juomisella, juo vaikka kivennäisvettä.

Tönt Huhuh, melkoisen osan olet laihduttanut itsestäsi! Hurjalta kuulostaa. Suurimmassa pudottajassa luvut taisi olla parhaillaan yli 50%, mutta onhan ne isompiakin. Tavoitteeseen ei enää niin kamalan pitkä matka ole. Mulla on 3,8 kg, mutta taidan laihduttaa vielä kuusi kiloa. :xmas:
 
Tönt
IhanaValo Syö vaikka porkkanaa iltaisin, tai sitten korvaa syöminen juomisella, juo vaikka kivennäisvettä.

Tönt Huhuh, melkoisen osan olet laihduttanut itsestäsi! Hurjalta kuulostaa. Suurimmassa pudottajassa luvut taisi olla parhaillaan yli 50%, mutta onhan ne isompiakin. Tavoitteeseen ei enää niin kamalan pitkä matka ole. Mulla on 3,8 kg, mutta taidan laihduttaa vielä kuusi kiloa. :xmas:
vau! tuntuu varmaan hyvältä kun se eka tavoite on jo niin lähellä. niinhän siinä usein käy että nälkä kasvaa syödessä ja kun motivaatiotakin on niin miksei!! hyvin paljon oot saanut aikaseks suht lyhyessä ajassa. :flower:
 
Pudostusta luvassa
Hei, täällä ois kans yks pudottaja. :) Mitat 166 cm, 74 kg, ry 96, vy 78 ja ly 104.
Ois tarkotus saaha jouluksi pudotettua paino normaaliin, mikä on mulla 68. Vaikka ei tietenkää haittais vaik menis 65 asti... :)
Lokakuun alussa viimestään tahtoisin painaa sen 70 kg.
 
ihanavalo mulla kans toi iltasyöminen varsinkin vkl.on tuskaa.....ja oonkin nyt tosiaan korvannut sen juomisella light juomaa,tai vettä
mä en ikinä oo ollut mikään veden rakastaja,mut nyt oon alkanut täytteleen tota juomapulloa vedellä (o.5l) mikä on jumpillakin ja tulee sit aina juotua vähintään se 1 litra,vaikka nykyään suositushan on varmaan 2l?

todella hienoja tuloksia!!!

mä oon syönyt nyt aamusin ihan kaurapuuroa,maidolla ja hillon nökäre,ja ai että on hyvväää!! en oo vuosiin syönyt kaurapuuroa,pitää nälän.
 
Näin ihanaa unta...painoin 61 kg :D

Töntillä ihan mielettömät pudotukset...en voi muuta, kuin nostaa hattua :)

Iltasyöppö minäkin, tai oikeastaan entinen sellainen. Nykyään vedän illalla kuplavettä tai limpparia ja se riittää :)

Oma paino lähti laskuun, kuten oletinkin sen tekevän ja nyt saan taas hehkuttaa sitä kadonnutta kymppiä, jota jo hehkutin muutama päivä sitten :D 4 päivää aikaa punnitukseen ja viimeviikkoiseen verrattuna tilanne on 200g plussalla. Mutta se kyllä katoaa ilman mitään ihmeellisyyksiä, sillä kalorit ovat aivan takuuvarmana menneet joka päivä alle kulutuksen. Tosin mulla on kalorit jopa niin matalalla, että se saattaa tehdä jumin. Olen koittanut aina välillä pitää kaloririkkaamman päivän, mutta koska en kirjaa syömisiäni (tai kaloreita) ylös, niin en osaa arvioida onko kaloreita tullut niinä päivinä siltikin liian vähän.

Ajattelin nyt googlata vähän netin ihmeellistä maailmaa, josko mulle löytyisi joku näppärä kalorilaskuri.



 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas tulosten kera.

Toukokuussa tipahti: 7,2 kg
Kesäkuussa keveni: 3,8 kg
Heinäkuussa hupeni: 2,6kg
Elokuussa tippunut: 1,3 kg
Syyskuun solakoituminen: 2,2 kg
Kokonaispudotus: 17,1 kg

Vähän kyllä hämmentää. Viidessä päivässä melkein kaksi kiloa miinusta. :O Nytkö se elokuun jumitus on poistunut? Ei muuten ole mahdollista, koska syömiset ja liikunnat on sellaiset, että se kilo korkeintaan lähtee viikossa.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Tönt
Täällä taas tulosten kera.

Toukokuussa tipahti: 7,2 kg
Kesäkuussa keveni: 3,8 kg
Heinäkuussa hupeni: 2,6kg
Elokuussa tippunut: 1,3 kg
Syyskuun solakoituminen: 2,2 kg
Kokonaispudotus: 17,1 kg

Vähän kyllä hämmentää. Viidessä päivässä melkein kaksi kiloa miinusta. :O Nytkö se elokuun jumitus on poistunut? Ei muuten ole mahdollista, koska syömiset ja liikunnat on sellaiset, että se kilo korkeintaan lähtee viikossa.
hyvää tulosta tulee kokoajan sieltäpäin!! loistavaa! :flower:

mä heräsin tänään aamulla erittäin kevyeeseen oloon. auttaa kovasti tää kun ei syö illalla mitään niin on heti aamusta kevyt ja motivoitunut olo. nautin tästä kovasti! :p tänään olisi tiedossa kolmosluokkalaisen vanhempainilta. siihen menee koko ilta taas. ja jääkiekon sm-liigakin alkaa. jeeee!! :popcorn:
 
Tönt
niin ja tänään tapahtuu myös jotain todella mukavaa...pitää mennä sovituskoppiin. sekin on nykyään ihan kivaa kun ei ahista katella itteensä sadasta eri peilistä. pitää ostaa vaatteita tulevan kummipojan ristiäisiin. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Empuuu
Kyllä tämä viikko näyttää nyt ihan hevletin pahalta. Vaakalukema pyörii siinä ihan samassa koko ajan, eikä näemmä laske millään helkutillakaan. 74,8-75,1 kg välissä se lukema pyörii, eikä tosiaan ole selkeästi laskussa, vaan pomppaa matalasta takaisin ylös. Oiskohan nyt sitten meikäläisellä ensimmäinen jumi tiedossa?!?

Eilen söin kaloririkkaammin, sillä mulla tosiaan on kalorit senvertaa matalalla, että kroppaa pitää välillä vähän herätellä. Josko siitä saisi vähän apua. Lauantaille se ei varmaankaan ehdi tehoamaan, mutta josko ensi viikkoon?

Kymppi näemmä lähti oikein vauhdilla, mutta nyt sitten ollaan ja ihmetellään, että mites jatkossa...kaikenlisäksi vaaka tekee jotain omia temppujaan. Se näyttää eri painoa, jos pidän punnituksessa 10 min tauon, jonka aikana en syö, juo, käy vessassa, tai muuta vaatetusta. Melko värikästä :D

Onneksi olen punnannut itseni päivittäin, jottei lauantain tulos tule puuntakaata, eikä ala vatuttamaan. Tai tokihan tämä jo nyt vähän harmittaa, mutta kun sen jo valmiiksi tietää, niin sen osaa ottaa vähän rennommin :) Viikko on loppuelämästäni hyvin lyhyt aika, joten jos en nyt sitten saa tulosta aikaan, niin so what...kyllä mä ennemmin tai myöhemmin saan miinusta taas kehiin, kun vaan jatkan painonhallintaa, eli mieli on kyllä edelleen korkealla :)
 
Tönt
kyllä se siitä lähtee laskuun. mulla jumi täysin samassa lukemassa kolme viikkoa. sitten lähti ryminällä alas. en tiiä mistä johtuu mutta voiko olla että kroppa on tottunut siihen samaan määrään energiaa ja siihen samaan liikuntaan. sit kroppa tajuaa että hetko...tää energiamäärähän ei riitä ja lähtee taas läskiä sulamaan. mä vaan jatkoin sitä samaa ku ennenkin.
 
Saakos hypätä mukaan näin kesken kuukauden?
Mulla on nyt mitat 173,5 cm paino 99,6 kg. Pudotettavaa on vielä sellaiset 25 kg. Motivaatio on nyt niin kohdallaan kun vaan voi olla...

Lähtöpaino oli 105,8 kg, -6,2 kg / 3 viikkoa. Olin mukana GOFATGO haasteessa.
 
Tönt
voisin muuten kertoa että olen mennyt sairaallollisesta ylipainosta lievään ylipainoon 9kk:ssa. . :saint: lievä ylipaino..oikeesti..minä? :eek: alan pikkuhiljaa itsekin tajuamaan tätä hommaa..oon alusta asti ollu sitä mieltä että se on järkevää ettei kaikki tapahdu heti koska pää ei ehi mukaan..eikä laihduttaminen kuulu olla helppoa tai kivaa..tai onhan se nyt kivaa mutta alussa ehkä ei. nyt nautin jokaisesta grammastakin mitä lähtee. luulen että kun saa juttu otsassakin taistella himojansa ja kilojensa kanssa, niin ne ei tuu takas..mä oon oppinut niin paljon tän 9kk aikana ja opin koko ajan lisää. nyt vasta olen tajunnut kuinka vähän mä oikeesti haluan niitä herkkuja. emmä saa mitään iloa mässäilystä. herkuttelu on asia erikseen mutta arkinen mässäily..ei kiitos enää!
 
  • Tykkää
Reactions: Empuuu
Huomenna mun puntaripäivä, mutta mittasin tänään niin senttejä mulla ei ole lähtenyt ku muutama :( vaikka ravintoterapeutti sillon väitti että -1kg niin -1cm, ei ainakaa ole pitäny mulla paikkaansa. Nyt tuota 9kg kohden lähtenyt 3cm :( Mikä nyt hieman masensi. Vaikka siis kyllä jo housujen vyötäröt tuntuu löysemmiltä, niin silti.

Olen vaan kyllä nyt viime aikoina lenkkeillyt 5-10km päivä, eli sinne uimaa ja salille pitäs ilmeisesti raahautua tai sit jotain jumppaa koton, niin saisko nuita senttejä sitten enemmän pois.
 

Yhteistyössä