Ranskins, Smindie ja Helmihelmiina :hug: en läydä sanoja :'( Jaksamista, tästä valtavasta menetyksestä selviämiseen. :flower:
Nämä oli sitten oikeasti viimeiset huonot uutiset!:$
Ultrakuulumisia monella, aika ihanaa! Mulla on ensiviikon perjantaina neuvolan ultra ja silloin pääsee kurkkaamaan kuka on kotona.
Omaanapaa, oksentelu jatkuu. Ei nyt enää ehkä niin voimakaana. Mutta ei tässä edelleenkään syödä mitään. Saati juoda, se on välitön reaktio kun juo. Kaikki ulos! Onneksi Sain tänään tehtyä lumitöitä, tosin ei täältä olis pois päässytkään jos ei olis urheillut lapion kanssa. Suuren ponnistelun takana on perheen ruuan valmistus. Tein lasten lempparia lasangea, ja koetin jos pienen lusikallisen saan alas. Eipä mee, pakko oli sylkästä roskiin. Viinirypäileitä n. rasiallinen/pvä, siitä koostuu päivän ateriat. Paino on tippunut -7kg :O Neuvolassa kävin tänään ja käski seurata nyt oikeen kunnolla, jos yhtään tulee oloon muutosta ja heikkoa oloa heti soitto neuvolaan. Ensi pe kun on lääkäri saa nähdä passittaako johonkin? Eli väsynyttä ja ruokahalutonta meininkiä. Mutta ehkä tää tästä. Positiivista se että saan edes ne viinirypäleet alas menemään.
Muuten neuvolakeikka sujui ihan kivasti, äidin puolelta on 2tyypin diabetestä ja sokerirasitukseen sen vuoksi joudun. Tulee hauskaa
Sikiö seulontoihin osallistutaan, sitä en ole miettinyt jos jotain löytyy mitäs sitten. Siitä lähtökohdasta lähden että tässä odotetaan ihan tervettä lasta. Hb oli yllättävän "korkea", 100 yleensä mulla on vieläkin alhaisempi.
Hankinnoista, mä olen jotain pienen pieniä vaatteita ostanut. Mulla on niin
tyttöolo että on siinä muutama vaalenpunainenkin vaatekappale eksynyt mukaan
hoitopöytää etsiskelen, sinne sais jo alkaa kasaamaan vaatetta. Meillä ei ole jemmassa mitään ja SAA ostaa kaiken!
Kaukaloita ja vaunuja olen jo kattellut myös, mutta tilaa ei ole varastoida ylipuoltavuotta niin ei ehkä ihan vielä.
Ja sitten vielä sellainen, tästä väsyneestä olosta huolimatta, seksihalut. Voi luoja!
nään yöllä niin hävyttömiä unia että aamuisin oikeen hävettää. Saakelin mies kun on reissussa!!
Tälläistä tänään! Hyviä vointeja :heart:
Myssypingviini rv. 8+6