Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

Syyskuu14, en tiedä mitä se kirvely/vihlonta sitten oli, ei ollut mitään tulehdusta kun kesti vain sen illan ja meni pois yön aikana.

Meillä toimii vaipparoskiksena 10l kannellinen sanko. Pitää hajut pois eikä maksanut paljon. Mietin kanssa esikoisen aikana sitä kallista vaipparoskista joka kapseloi kakkavaipat mutta en malttanut investoida sellaiseen =).

Eilen juhlittiin esikoisen 2v-synttäreitä. Menoa ja vilskettä piisasi ja kakut maistuivat vieraille, itsellä tulee kermavaahtoa jo korvistakin pihalle niin että ajatuskin jo yököttää. Ensi sunnuntaina olisi sitten vielä yhdet ristiäiset ja mielenkiinnosta otan ihan pikkupikkupikku palasen täyskäriä. Tutkailen aina muiden tekeleitä kun tykkään itse leipomisesta. Ja sen jälkeen sitten alkaa hyväskälakko joka ilmeisesti jatkuu laskettuun aikaan saakka, kyllä nyt on niin tullut herkuteltua. Tekee mieli vaan raikasta kylmää vettä ja tomaattia. Puolukoita. Yöllä tuli kuusi supistustakin että kyllä tiesi menneensä koko päivän ja ilman päiväunia.

Keltakukalla alkaa myös olemaan mielenkiintoista kun vauveli jo täysiaikainen. Tsemppiä loppurutistukseen =).

Torstaina olisi se odotettu lääkärineuvola, on varmaan pettymys, tuskin on kohdunsuulla mitään tapahtunut, no ehkä kaula vähän lyhentynyt, sormelle auki ja puolipehmeä on mun veikkaus =).

RauRau ja pikku-ukko 35+5
 
RauRau ei täällä mitkään loppurutistukset oo lähellä :D Veikkailisin, että tollaset neljä viikkoa vielä menee. Ei yhtään lohduttanut, kun mies tänään lausui ääneen, että "Mä veikkaan, että se mene yli taas." Jotenkin se kuulosti toisen sanomana paljon pahemmalta, ku itteä on jotenki onnistunut huijaamaan, että ehkä se ei tällä kertaa meniskään. No, aika näyttää! Veikkaan, että RauRau on ennen mua synnyttämässä. Täällä ei ole supistuksen supistusta vielä näkynyt.

Kävin tänään noukkimassa vadelmia muutaman rasian. Oli joteski kiva ajatella siinä pakastaessa, että näistä voidaan sitten talvella aloitella ruokaan tutustuminen vauvan kanssa :) Tietää ainakin mitä antaa, kun on ite noukkinu. Omppuja tarvii vielä soseuttaa jahka kypsyvät. Sitte onki pakkanen jo täynnä kaikenmoista marjaa. Ja selvyyden vuoksi lisättäköön, että meillä on tosi pieni pakastin :D

Keltakukka 37+1
 
No äläs nyt Keltakukka, yli meni mullakin edellinen joten samoissa fiiliksissä mennään.. Mutta ei neljä viikkoa ole pitkä aika kun miettii mistä on lähdetty =). Itse veikkaan siis myös että käynnistykseen mennään. Olishan se mahtavaa jännätä kun limatulppaa alkaa tulemaan tai muita lähestyvän synnytyksen oireita. Eikä mullakaan ole ollut niitä kipeähköjä supisteluja kuin nelisen kpl, loput vain niitä kivuttomia jotka ei tuola kyllä tee yhtään mitään.

Positiivista kirjoittelua näin tänään :LOL:.

RauRau ja pikku-ukko 35+6
 
  • Tykkää
Reactions: Keltakukka
Olipa hauska kuulla terveisiä, että syyskuisia on jo muutama syntynyt. :) Toivottavasti heillä kaikki hyvin! <3

Mulla on zen kaukana! Iski kamala stressi! Märkäruvesta! Meidän naapurissa se (esikoinen heillä vielä terve ja esikoisemme kanssa samalla luokalla) ja ovat nyt tän viikkoa "eristyksessä" (2 nuorempaa lasta ja vanhemmat, esikoinen toki koulussa)... Menin sitten lukemaan, että voi olla vastasyntyneelle hengenvaarallinen... arvatkaa vaan, pystynkö nyt yhtään iloitsemaan ajatuksesta, että vauva on tulossa... pelkään vain, kuinka vauvalle käy synnyttyään... :( Tämä oli kyllä kaikista anti-positiivisin viesti tänään... :( Nyyh. Toivottavasti pieni pysyy masussa, kunnes taas tämäkin hässäkkä ohi. Ihmeenä nimittäin pidän, jos ei meidän lapsiin iske.

Velmutar 37+0 (supisteluaamu)
 
Noh, ennemmin tai myöhemmin me molemmat RauRau vauvat saadaan syliin :D

Mutta velmuttarelle piti tulemani kirjoittamaan, että enpä tiennyt märkäruven olevan noin tarttuvaa ja vaarallista. Mulla oli lapsena itselläni siis märkärupea ja mut vietiin ihan normaalisti hoitoon! Joku voidepurkki mukana sinne vaan mentiin.
 
Meillä ollu kohta viikon noro virus eli kaiken niiden supistusten päälle ollaan oksennettu ja harjoitettu suolen tyhjennystä..tuntuu ettei mee ohi ollenkaan..murr..

Tässä lähinnä testaan onnistuuko lumialla kirjoittelu tänne nyt ku vaihoin asetuksia..jos onnistuu niin huomenna enempi..

c ja pieni 33+5
 
Crocukselle turbotsempit, sama oli tässä perheessä melkein vuosi sitten ja voi hyvää päivää että se oli hirveää. Aivan kauheaa. Ja se pyykin määrä...

Olihan taas jännä yö, supisteli niin paljon ja kipeästi, että pääsin testaamaan uutta supistuslaskuri-appsia. Oli muuten näppärä :) Tihentyivät kokoajan kunnes tunnin päästä laantuivat. Miksi, oi miksi aina yöllä. Oon ihan satavarma, että tämäkin synnytys käynnistyy oikeasti yöllä ja mies on silloin töissä, niinkuin on aina. Myös siitä olen varma, ettei tämä etukäteen meinaa ponkaista maailmaan, ihan niinkuin esikoinenkaan. Vaikka nyt vähän äitiään kiusaakin. Plää. Josko ensi yön saisi nukkua :)

Sain neuvolaan ylimääräisen ajan sf-mitan tarkastelua varten kun eivät mua sinne synnärille enää kasvukontrolleihin huolineet. Onneksi on ihana ja ymmärtäväinen terkka, saa olla kiitollinen kun on käynyt hänen kohdallaan niin hyvä tuuri. Tarvitsen siis uuden lähetteen mikäli mielin päästä enää ultrattavaksi, ja yli-isolla sf-mitalla sellainen voidaan kirjoittaa. Tämä kaveri on nimittäin Iso, voin sanoa tuntevani sen luissani kun kylkiluut saavat kyytiä.

Onko muuten muilla taipumusta kolhia mahaansa yhtenään kaikkialle? Omani on ihan mustelmilla kun en aina muista tämänhetkisiä ulottuvuuksiani :whistle:

Onpas muuten kiva kun ei ole kokoajan hiki! Ja kiitos Simpulle kun käyt päivittämässä täällä syntyneiden kuulumisia sieltä naamoista :) Aika pieneen on porukka kutistunut tällä puolella, mutta ajatellaan vaikka laadun korvaavan määrän :D

-Napsi 33+5-
 
Simppu, kiitos kun käyt päivittämässä facen puolen kuulumisia, jotenkin tulee se vauvantulo todellisemmaksi kun ymmärtää että jotkut "meistä" on vauvan jo saaneet!

Crocukselle ekstratsempit myös täältä, toivotaan että tauti on pian ohi.. Ja velmutar, toivotaan että säästytte märkäruvelta. Yritä olla huolehtimatta liikaa, kun se ei kuitenkaan mitään auta.

Napsi, minäkin kolhin mahaa koko ajan joka paikkaan :D Varsinkin pyörän selkään noustessa pitää olla tarkkana, kun maha meinaa aina ottaa tankoon kiinni. Ja aika monta kertaa iskee ärsytys kun ei yllä johonkin tavaaran tms. ja miettii että no, mikä tässä nyt on ja sitten huomaa että no mahan se siinä.. Hirvittä välillä kun vauva on ihan tuossa edessä, että toivottavasti sillä ei käy kipeää :/

Kävin maanantaina ylimääräisellä lääkärikäynnillä kun halusin että katsottaisiin sitä lapsiveden määrää. Päällisin puolin lääkäri tutki mahan ja kuunteli sydänäänet, sanoi että maha myötää hyvin joten kyllä siellä vettä pitäisi olla. Ok.. Totesi kyllä itseki että oho, sehän pyrkii ihan tosissaan ulos sieltä kun jalat työntyivät kyljestä läpi. Onneksi vauva liikkuu hyvin, mutta miksi sen pitää tehdä niin kipeää? Ihan tosissaan saa hammasta purra välillä. Vauva on nyt raivotarjonnassa, toivottavasti siellä pysyykin. Painoa oli tullut viimeisen kolmen viikon aikana kolme kiloa lisää!? Taitaa olla turvotusta, kun edellisellä kerralla paino oli pysynyt samana. Ei ole mahdollista että paino olisi muunte lisääntynyt noin paljon, sillä en ole muuttanut syömisiä mitenkään.. Mutta meinas vähän naurattaa :) Nukkuminen on tosi vaikeaa, lonkkakivut on rantautuneet tännekin, lisäksi jalkapohjia kuumottaa niin että nukahtaminen on vaikeaa. Ja alamahaa juilii ja särkee, niin kuin menkkojen aikaan. Mutta muuten on oiken hyvä olo, olen jaksanut urheillakin ja touhuilla täällä kotona :) Hyviä vointeja meille kaikille!

Hispula ja LL 34+2
 
Mä olen niin kateellinen ihmisille, jota tässä vaiheessa vielä urheilee tai vielä pahempaa... käy töissä!!! Musta ei ole enää mihinkään. Tänään olin kuolla, kun vein kuopuksen eskariin kävellen. Jalat ja kädet turposti heti, hengästytti ja nivusissa kipu yltyi niin pahaksi, että nauratti jo koko touhu :)

Tänään olisi 35+0 ja virallisesti ollaankin sitten äitiyslomalla! Mä olen kertonut täällä siitä mun toksemiapelosta ja suoranaisesta sektiokauhusta, jotka sai alkunsa esikoisen aikaisesta raskausmyrkytyksestä... No, nyt vaikuttaa siltä, että uusinta saattaa tulla oikeasti. Turvotukset on tosi kovat ja nyt RR lähtenyt nousuun. Ei vielä kovin paha, tänään esim. mittasin 137/85, mutta mulle normaali taso on n. 110/66! Kuopuksesta pysyi loppuun asti noissa lukemissa. Lääkäri ja terkkari on todennut, että mulla on kohonnut riski toksemiaan, koska edellisestä raskaudesta 6 vuotta, siksi mulla on kotona tuo mittari. Kovimmat lukemat oli 137/91 pari päivää sitten.

Ongelmia tuo lisäksi se, että olen nyt tosiaan yksin asumassa isompien lasten kanssa, joten mahdollisuudet levätä on vähissä. Ja jos minä joudun vuodelepoon/ osastolle jossain vaiheessa, niin lapsille olisi kyllä kai hoitajia, mutta kauempana, eli kuka huolehtisi lapset kouluun ja eskariin!!! Voihan rähmä, näin nätisti sanottuna. Lasten isä käy siis töissä tällä hetkellä yli 100km:n päässä, joten hänestä ei ole apua, eikä hänellä ole varaa palkatontakaan ottaa, Shit! No, ei voi mitään, aika näyttää miten käy.

Mutta kylläpä tuli kiire lähteä ostamaan viimeisiä hankintoja, kuten ammetta ja patjaa pinnasänkyyn. Olen vain koko ajan ajatellut, että onhan tässä aikaa, tänään sitten tajusin, ettei sitä aikaa olekaan välttämättä, ainakin jos myrkytys iskee. Viimeksi mut leikattiin samana päivänä, kun myrkytys todettiin, paineet ehti olla pari viikkoa koholla suunnilleen niissä lukemissa, kun nytkin on. Kuulemma ei kovin usein näe niin ärhäkkää versiota toksemiasta...

Äkäinen ja pettynyt Sydäntähti 35+0
 
Voimia kaikille ihanille naisille täällä! Inhottavia aina norot ja muut sairaudet, saati lähellä laskettua aikaa. Voimia myös sydäntähdelle, toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin, mitä ikinä loppuaika tuo tullessaan.

Mun on mentävä vielä verikokeisiin, vasta-aine... tämä on kolmas kerta raskauden aikana, ensimmäiset kokeet olleet ok, eli verensiirroista johtuen seuraavat kuulemma näin tiheään. Onko kellään muulla ollut näin montaa vasta-aineverikoetta? No, huomenna aamulla suuntaan siis labraan. Perjantaina on taas äippäpoli, jossa toivottavasti saan vähän paremmin infoa miten tullaan oikein toimimaan loppuraskaudessa nyt. Käynnistetäänkö, leikataanko, luomusti, vai mitä. Huomenna poksuu muuten 37+0 :)

Mimzy ja yksinäinen matkaaja 36+6
 
Mimzy Mulla olisi myös kolmas vasta-aineverikoe ensi viikolla edessä. Mulle on vaan sanottu, että standarditutkimus nykyään rh negatiivisille ja se rokote oli kans rv 28 kieppeillä. Itse en ihan ymmärrä miksi. Mun käsittääkseni sillä vanhallakin seurannalla oli tosi harvinaista, että ongelmia tuli. Koen sen vähän turhana ja turhauttavana, vaikka kai ne syystä tutkii niitä...
 
Mulla on kans vasta-aineverikokeet vielä kolmannen kerran, rh- mullaki. Joka raskaudessa on tuo otettu kolme kertaa, aina sieltä -94 asti. Rokotteen sain eka kerran nyt jo raskauden aikana muuten vasta synnytyksen jälkeen. En oo ajatellut sitä mitenkään rasittavana, meillä terkka ottaa sen, eli nlareissulla menee samaan syssyyn..

Sydäntähti haleja! Ymmärrän että yksin pelottaa..mulla on kans yks toksemiaraskaus takana joka päättyi äkillisesti rv32 ja se kyllä kummittelee taustalla aina..jaksamista!
 
Apua, toivotaan ettei tule mitään märkärupitartuntoja ja norovirus hellittää ja ettei Sydäntähdelle tule myrkytystä... tai edes niin että asiat järjestyvät parhain päin lastenhoidon ym. järjestelyjen kannalta. Norokin vie mehut ihan totaalisesti vaikkei kestäisikään kuin hetken vain.

Tänään poksuu 36+0 ja sen kunniaksi masukuva. Arvatkaapa olenko viime aikoina kuullut jalkapallo-kommentteja : /. Luulevat olevansa hauskojakin...



Laskeutumaan on lähtenyt kun vertaa edelliseen kuvaan jonka olen ottanut rv 30+0. Ja ylävatsassa tuntuukin välillä aika tyhjältä. Huominen neuvolalääkäri jännittää, onko mitään tapahtunut mihinkään suuntaan =).

RauRau ja pikku-ukko 36+0 poks!
 
Sydäntähdelle minäkin lähetän tsemppiä! Se on ainakin ihan varma, että jollain tapaa ne asiat aina järjestyy, kun pakko on. Varmaan sitten avustusjoukot hoitavat lapset aamulla oikeisiin paikkoihin, vaikka se hetken aikaa kaikilta vähän venymistä vaatisikin. Toivotaan kuitenkin, että säästyisit tällä kertaa pahimmalta!

Mä kävin tänään neuvolassa pyörähtämässä ja se oli kyllä taas niin turha keikka, että huh. Perusmittaukset vaan ja morjes. Jaksavat edelleen mulle sanoa, että "Sf-mitta 34,5 cm, hienosti kasvaa käyrillä!" vaikka viimeksikin mittasivat ihan päin helvettiä ja mikään missään enää ollut kasvanut pitkään aikaan. Turhauttaa siellä käydä, mutta halusin kuulla, että sydänäänet on nyt normaalit ja pissa puhdas. Ensi viikolla taas äippäpolille ja sitte sitä seuraavalla tarttis taas raahautua neuvolaan morjesnstamaan sijaista. Jos vaan synnyttäis, niin ei tarttis noissa ravata :D

RauRaun vatsa on kyllä tosi kaunis. Mekin otettiin tänään mahakuva, mutta en jaksanu vielä purkaa kuvia koneelle. Mun vatsa jakautuu jotenkin enempi koko vatsan alueelle, että ei oo noin tyrkyllä, vaikka iso onkin. Voin vaan kuvitella, kuinka helppoa tuommosen kanssa on just törmäillä joka paikkaan. Ite oon lähinnä käsienpesualtailla ja hellan ääressä huomannu, ettei pääsekään enää ihan niin liki ku normaalisti.
Keltakukka 37+3
 
Moikka! Tullaampas tännekkin ilmottamaan että ollaan jakauduttu:) lasketun ajan piti olla 2.9 mutta poika päätti syntyä 11.8 klo 5.35 leikkauksella. Viikkoja 36+6 painoa oli 3455g ja 49cm, lapsivedet meni maanantaina klo 02 ja klo 3.30 oltii synnärillä ja olin jo 5cm auki ja leikkaussaliin kun päästii olin täysin auki ja alkoi ponnistuttaa. Anestesialääkäri yritti spinaalipuudutuksen laittaa mutta ei onnistunu ja en puutunut ollenkaan:/ joten yleisanestesiassa leikattiin ja pystyviilto tehtiin kun arpikudosta ja kiinnikkeitä aikaisempien sektioiden takia. Tänää luultavasti päästään kotiin!:) paljon tsemppiä kaikille loppuodotukseen!:)
 
Onnea vauvelista Mamskuli! Kyllä sitä pikkuhiljaa alkaa syyskuisetkin saamaan vauvoja =).

Kiitos Keltakukka, yllätävän vähän olen törmööstellyt tämän kanssa. Suihkussa vähän pökkään hanaan mutta muuten aika vähän.

Noniin, sitten niitä neuvolalääkärikuulumisia.

rv 36+1 (34+0)
Paino +373g (+350g)
Turvotus +/- (+/-)
RR 120/81 (135/76)
Pissa - - (- -)
Liikkeet ++

Kohdunsuulla ei ollut tapahtunut YHTÄÄN MITÄÄN! Ei edes niin vähää mitä esikoisesta näillä viikoilla, eli aivan kiinni ja kiinteä eikä kaula lyhentynyt mihinkään :|. Muutoinhan tuo on hyvä ettei etuajassa ole syntymässä, mutta pelkään että enteilee taas yliaikaisuutta. Lääkäri kyllä sanoi, että jos siltä näyttää, niin terveydenhoitaja voi pyöräytellä kohdunsuulla jos vähän ärsyttäis kohdunsuuta ja tulis supistuksia.

Lapsivettä oli normaali määrä ja saatiin sukupuoleen varmistus. Painoarvio oli 2450g eli aika alakäyrällä kasvaa, laskettuna aikana olisi sellainen 3,3kg mutta noissahan nyt on se virhemarginaali 10%. Raivotarjonnassa oli vauva, ei mitenkään erityisen alas laskeutunut, pää pyöri vielä ja toki tunnenkin vielä pään liikkeet. Alan nyt rauhassa pakkailemaan kuitenkin sairaalalaukkua, voihan se synnytys sitten alkaakkin rytinällä =).

RauRau ja pikku-ukko 36+1
 
  • Tykkää
Reactions: Keltakukka
Pikapäivitys: Olen reippaasti siivonnut kaappia ja saanut pestyt vauvanvaatteet viikatuksi! Iso kassillinen on vielä pestävänä ja niille on raivattava tilaa, mutta ainakin olen päässyt alkuun. Äitiyspakkaukseen petasin jo päikkäripedin, pinnis kootaan varmaan vasta, kun kotiutuminen sairaalasta häämöttää. Olin jo varma, etten saa itsestäni tätä irti pian lainkaan ennen vauvan syntymää. Mulla nimittäin peräpukamat vaivaa niin paljon, etten pysty oikein olemaan mitenkään päin kun sattuu ihan järkyttävästi. Yksi pukama trombosoitunut siis...

Kipuileva Mimzy ja yksinäinen matkaaja 37+0
 
Mamskulille ONNEA! Hienoa päästä kirjoittamaan tänne ketjun ekat onnittelut! Ei muuta kuin pikaista parantumista ja kotiutumista!

Mimzylle erityistsempit noista pukamista. Mä olen niitä kauhulla odotellut, mutta vielä ei oo näkynyt. En tiedä mitä trombosoitunut tarkoittaa, enkä uskalla kuvien pelossa googlatakaan, mutta kivalta se ei varmasti tunnu. Toivottavasti pääset vaivasta eroon sitten mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen.

Mä olen pikku hiljaa (erittäin pikku hiljaa) aloittanut valmistelut ja sain peräti kehdon tyhjennettyä, patjan tuuletettua ja peiton pestyä. Uudet lakanat ompelin, mutta vielä en saanut pedattua. Mutta kyllä se tästä pikku hiljaa!

Keltakukka 37+4
 
Mamskulille onnittelut myös minulta! :flower: Ja jo oli pikkumiehellä kokoa viikoihin nähden, ties mitä olisi ollut laskettuna aikana!

Mimzyn pukamiin en osaa sanoa muuta kuin Au : / Odotan "innolla" milloin omani taas äityvät, ihme ja kumma vielä eivät ole sitä tehneet...tuppaavat vain aina uusiutumaan joten josko vaikka viimeistään sen isoimman ponnistelun jälkeen. Pläh, onpahan onneksi lääkesalvat valmiina.

RauRaulla on muikea masu =) Omani on enempi pyöreä ylhäältä saakka, ja vaikka joku kuukausi takaperin manasin siitä B-kirjaimen muotoisesta masusta loppuun asti, ihmeekseni tämä on muuttunut kokolailla kauttaaltaan pyöreäksi. Ei siis sittenkään ole varsinaisesti läski olo ihan loppuun saakka niin kuin oli esikoisen kanssa :D

Täällä onnenhetkiä toi tänään kyseinen esikoinen, joka sanoi ekan kerran jopa kolmen sanan lauseen. Ja vieläpä neuvolatädin edessä joten mulla on todistaja :p Viikkoa vaille 1v 9kk ja jos nyt merkit pitävät paikkansa, melkoinen papupata tuosta on tulossa. Ihanaa! Koska niin on äitikin, heh. Puhutaan yhdessä iskä suohon, pikkuveljen vielä salainen luonne tuo sitten oman mausteensa soppaan. Tekisi mieli sanoa, ettei lapselle voi ikinä lukea liikaa. Tuolle on luettu iso pino kirjoja päivittäin 3kk iästä lähtien, ja nyt uskoisin lukutuokioiden kantavan hedelmää :)

Pikkuveli kääntyilee edelleen milloin mitenkin päin, ja oli ainakin osan päivästä perätilassa. Nyt taas ilmesesti pää alaspäin. Muuten en osaisi tunnistaa asentoa, mutta hikan uskoisin paljastavan tyypin olomuodon. Kiinnittyisi jo niin pääsisi tästäkin jännityksestä...

Meillä on täällä vauvan tavarat sulassa sovussa lastattuna pinnikseen, ja jossain välissä niitä varmaan pitäisi vähän laitella paikalleen. Jännityksellä odotan, onko äitiyspakkauksen laatikko patjoineen selvinnyt melkein kahden vuoden säilytyksestä kylmävarastossa, hmmhmm.

-Napsi 33+6-
 
Onnea Mamskuli!!!

Yöt alkanu olla karmeita, kun lonkkakipu on niin jäätävää. Ei pysty enää nukkua kummallakaan kyljellä. Viime yö oli kyllä levoton ja jotenkin tuskainen. Tänään sitten oksettava ja pyörryttävä olo vaivannut. Vatsakin sekaisin. Ihana päivä tulossa.

Musta tuntuu, että vatsa on hieman valahtanut alaspäin. Eilen kävin kuopuksen kanssa leffassa ja jestas että teki välillä kipeää kävellä. Niin juili tuolla kohdun suulla, auts! Synnytys alkanut yhtäkkiä pelottaa. Kaikki se muistuu pikkuhiljaa mieleen. ...nyyh. onko pakko jos ei haluu!?

SuSette ja rv 34
 
Onnea Mamskuli minunkin puolestani!! :flower:

Mua on kanssa alkanut pelottaa synnytys, vaikka kahden edellisen kohdalla ei ole pelottanut yhtään. Jotenkin ne avautumisvaiheen supistuskivut on musta kaikista pahimpia. Miestä kanssa huvitti, kun totesin, että voisko tän vielä perua. :cool:

Me koitettiin eilen heilutella peittoa, mutta ei siitä tullut yhtään mitään. Vauva on niin alhaalla, ettei se kertakaikkiaan onnistunut. Nauramiseksi meni koko touhu! :LOL: Mä en voi käsittää, että miten se vauveli vieläkin pysyy siellä, vaikka on tosiaan enteillyt tuloaan jo kauan. Supistuksia tulee päivittäin paljon ja osa niistä on sellaisia, että lyö reisille saakka. Prismassa eilen jouduin pysähtelemään hyllyjen väliin puuskuttamaan aina supistuksen ajaksi. Eilen olin neuvolassa ja sf-mitta ei ollut enää kasvanut. On siis nyt kaksi viikkoa ollut 30 cm ja sen enempää ei ole missään vaiheessa ollutkaan. Johtunee siitä, että vauva on tosiaan niin alhaalla.

Tsemppiä kaikille vaivojen kanssa kärsiville!

Mei* 37+2
 

Yhteistyössä