Syyskuun söpöläiset <3 - Elokuussa

No niin, ei vieläkään mitään täällä(kään). Vastaavia fiiliksiä tunnistanut kuin Sasse, Keltakukka ja Velmutar ja Susette. Toisaalta haluaisi tän loppuvan, toisaalta ei jaksaisi (ainakaan keskellä yötä) lähteä pakertamaan tyyppiä maailmaan. Mielialat yhtä vuoristorataa. Joka toinen hetki ärtynyt, levoton "syntyis jo!", sit välillä alkanut olla jotenkin luovuttanut oli "no kun ei niin ei, älä sit tuu näytille", sit taas välilä rauhallisempi "no kyl mä vielä jaksan odottaa, ainakin päivän kerrallaan".

Ihana kun teistä on vertaistukea, ettei tarvi yksin kokea tulevansa hulluksi tässä loppusuoralla. :D

Keltakukka: mullakin mies palaa tänään 1,5vkon loman jälk.töihin. Tilanne tosin sikäli ok, että töihin ei pitkä matka ja tekee toimistotyöaikaa. Silti vähän stressaa jäädä yksin kotiin ja että milloin on niin "tosi kyseessä", että kehtaa alkaa hätyytellä kotia kohti miestä... Vai suoraan sairaalalle.

Ilokarpalo ja Pipana 39+5
 
  • Tykkää
Reactions: Keltakukka
Huh huh mikä yö! Heräilin parin tunnin välein ja näin koko yön unta, että olin synnyttämässä. Uni jatkui heräilyjen jälkeen aina siitä mihin olin jäänyt. Vauva ei kyllä ehtinyt syntyä, vaan uni päättyi siihen, että päädyttiin sektioon. Leikkaushuoneen ehdin vielä nähdä. Jo oli levoton yö :) Voipi olla että päiväunet tulee tänäänkin tarpeeseen.

Uusi viikko alkaa taas. Katsotaan montako vauvaa saadaan tämän viikon aikana maailmaan...

SuSette ja huomenna poks 36+0
 
Susette: no on sulla ollut vaiheikas yö! Mä en kumma kyllä oo nähnyt yhtään ainoaa synnytysunta, vaikka päivisin asia toki pyörii paljon mielessä. 2-3 kk sitten näin pari kertaa unta, että menin sairaalalle "salaa" keskellä yötä käväisemään, mutta tajusin itsekin, että vielä ei ollu mun synnytysaika, joten kierreltyäni sairaalassa hipsin pois ennen kuin henkilökunta huomasi mua. :D
 
Mimzylle paljon onnea vauvasta! Toivottavasti toivut sektiosta nopeasti :)

Melkoista tuskailua on kaikilla tämä oleminen tällä hetkellä, enkä kyllä tee poikkeusta :D Nivusten särky ja alapään jomotus jatkuu edelleen, kävelylenkit pahentaa kipuja mutta sisulla olen mennyt eteenpäin. Muutamia supistuksiakin on tullut lenkkien aikaan. Ehkä ikävin vaiva on edelleen tuo jalkapohjien särky, kun jokainen askel sattuu niin kynnys lähteä liikkeelle nousee ihan huomaamatta. Eilinen päivä oli aika painajaismainen, iltapäivällä alkoi pääkipu joka jatkui läpi yön. Iltaan asti pärjäsin hyvin mutta illalla olisin ottanut särkylääkettä, jos sopivaa olisi talosta löytynyt. Kun ei löytynyt, yö meni vähän väliä heräillessä. Onneksi pääkipu on nyt aamun aikana helpottanut itsestään.

Vaikka olo on tuskainen niin minulla on joka päivälle jotain puuhaa tiedossa, joten sinällään en ehdi pitkästyä. On kaikenlaista puuhaa ja laittamista täällä kotona, vieraita tulossa käymään monena päivänä, mökkireissu tiedossa, ajattelin leipoa pakkasen täyteen suolaisia ja makeita herkkuja.. Eli päivät kyllä kuluu mukavasti vaikka olotila ei olekaan kaikken paras mahdollinen.

Jälleen kerran paljon tsemppiä kaikille, toivon kyllä kovasti että te joilla laskettu aika on koittanut tai koittaa lähitulevaisuudessa, pääsette pian tositoimiin. Mulla siihen on vielä varmasti pitkä matka...

Hispula ja LL 37+0
 
Täällä ei synnytysunia tai muita vastaavia, mulla taitaa olla niin naiivi luotto kätilöihin, että uskon vaan kaiken menevän samoin kuin viimeksikin :D Toivottavasti niin olisikin, en ole oikeastaan enempää uhrannut asialle ajatuksia. Kummallista. Omassa päässäni siis vaan piipahdan synnärillä ponnistamassa yhden vauvan ja siinä kaikki. Heh.

Tästä yskästä kun pääsisi eroon niin sitten olisi kaikki hyvin. Kohta kaksi viikkoa köhinyt eikä loppua tunnu näkyvän. Esikoinen köhii yhtä paljon ja huomisesta lähtien mieskin on toipilas pienen leikkauksen jäljiltä. Tämä mamma siis pitänee talouden pystyssä pienestä köhästä huolimatta :p

Tsemppiä "vaivaisille" ja loppusuoralla kärvistelijöille, kohta se odotus palkitaan :) Itsestä tuo tuntuu vielä kaukaiselta ajatukselta, onhan tässä kuitenkin vielä viikkoja edessä.

-Napsi 36+3-
 

Yhteistyössä