Kaikki huoli ja murhe oli turhaa! Tänään ultrassa näkyi täydellinen pieni
Ihanaa, että kaikki oli kunnossa. Hämmentävää, että teidän la muutettiin, mutta meidän ei, vaikka meidän pikkuinen oli 4 pvää isompi. Mutta täällä sitä muutetaan vasta jos on 5 pvää (tai enemmän) isompi. Siksisiis pysyi samana.Itsekkin viime viikolla tiistaina kävin nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin la aikaistu muutamalla päivällä kun olikin 3pv isompi mitä neuvola oli laskenut. Onko suurin osa siirtynyt fb:n puolelle täältä?
Joo siis esikoisesta ei muutettu vaikka oli kanssa muistaakseni sen pari pv isompi, nyt toki ultras lääkäri nii josko sit hänellä eri käytäntö kuin kätilöillä?Ihanaa, että kaikki oli kunnossa. Hämmentävää, että teidän la muutettiin, mutta meidän ei, vaikka meidän pikkuinen oli 4 pvää isompi. Mutta täällä sitä muutetaan vasta jos on 5 pvää (tai enemmän) isompi. Siksisiis pysyi samana.
Mä meinaan siirtyä Faceen sitten kun saadaan nämä lähimmät ihmiset infottua asiasta. En koe mukavaksi, jos ryhmässä onkin tuttuja ja sit esim. ei oltais kerrottu vielä isovanhemmille. Mutta pian loikkaan sille(kin) puolelle.
Joo, tunnuksen kun on tehnyt niin pääsee laittamaan yksityisviestiä minulle tai @Guinevere lle facebook ryhmään liittymisestä.Oliko niin että tänne piti tehdä tunnukset että saa lähetettyä jollekin viestin tuosta fb ryhmästä?
Sitä ja kananmunia täytyy syödä vähän jatkuvasti, ja luomuinaSama homma! Ja pari kertaa oon nyt lihaa syönytkin, hyvää oli!
Mullakaan ei näy mitään tietoa niistä verikokeista Kannassa eikä Maisassa, miksköhän osalla näkyy ja toisilla ei. =/