Syyskuiset 2022 🍁🧡

Minä taidankin hypätä täältä tuonne lokakuisten puolelle, la olis 1.10. :) Ja jos on niinkuin esikoinen, ei tämäkään ole tulossa kovin varhaisessa vaiheessa :D Listoille en täällä tainnut ehtiäkään, kun tuo la oli alkuun niin epäselvä. Tämä kuitenkin gynen ilmoittama sikiön mittojen mukaan, niin ehkä tähän voi uskoa. Tsemppiä kaikille syyskuisille! :love:
 
Itsekkin viime viikolla tiistaina kävin nt-ultrassa ja kaikki oli hyvin la aikaistu muutamalla päivällä kun olikin 3pv isompi mitä neuvola oli laskenut. Onko suurin osa siirtynyt fb:n puolelle täältä?
Ihanaa, että kaikki oli kunnossa. Hämmentävää, että teidän la muutettiin, mutta meidän ei, vaikka meidän pikkuinen oli 4 pvää isompi. Mutta täällä sitä muutetaan vasta jos on 5 pvää (tai enemmän) isompi. Siksisiis pysyi samana. 😊

Mä meinaan siirtyä Faceen sitten kun saadaan nämä lähimmät ihmiset infottua asiasta. En koe mukavaksi, jos ryhmässä onkin tuttuja ja sit esim. ei oltais kerrottu vielä isovanhemmille. Mutta pian loikkaan sille(kin) puolelle. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: tamariatara
Ihanaa, että kaikki oli kunnossa. Hämmentävää, että teidän la muutettiin, mutta meidän ei, vaikka meidän pikkuinen oli 4 pvää isompi. Mutta täällä sitä muutetaan vasta jos on 5 pvää (tai enemmän) isompi. Siksisiis pysyi samana.

Mä meinaan siirtyä Faceen sitten kun saadaan nämä lähimmät ihmiset infottua asiasta. En koe mukavaksi, jos ryhmässä onkin tuttuja ja sit esim. ei oltais kerrottu vielä isovanhemmille. Mutta pian loikkaan sille(kin) puolelle.
Joo siis esikoisesta ei muutettu vaikka oli kanssa muistaakseni sen pari pv isompi, nyt toki ultras lääkäri nii josko sit hänellä eri käytäntö kuin kätilöillä?
 
Meidän syyskuisesta tulikin jo elokuinen. Laskettu aika oli 7.9 mutta poika otettiin maailmaan jo 3.8 rv 35. Tehtiin suunnitellusti sektio, veritulppa vaara minulla niin kova ja alkoi jo tukosmarkkerit lähteä nousuun ja tulla merkkejä toksemiasta. Poika 46 cm ja 2860g 🙏
 
  • Tykkää
Reactions: Fizzyy
vierailija
Mullakaan ei näy mitään tietoa niistä verikokeista Kannassa eikä Maisassa, miksköhän osalla näkyy ja toisilla ei. =/
 

Yhteistyössä