Minä olen käynyt jo 2,5vk sitten , mutta en näe arvoja mistään.. en tiedä eikö neuvola ole niitä lisännyt tuonne järjestelmään. Tänään meillä on nt ultraKetkäs on käyneet jo verikokeissa? Millaisia arvoja tuli? Omat arvot sain tänään ja huonolla tulkitsemistaidolla ne saattaa kyllä olla rajoissa. Riskiluvun laskemiseen taisi vaikuttaa myös äidin ikä (minä 36v) ja paino (liikaa) sekä ne niskaturvotus. Olen asennoitunut että mulla saattaa jo ikä nostaa riskilukua, onneksi sitten pääsee lisätutkimuksiin
Minä olen käynyt jo 2,5vk sitten , mutta en näe arvoja mistään.. en tiedä eikö neuvola ole niitä lisännyt tuonne järjestelmään. Tänään meillä on nt ultra
Ja onneksi tosiaan sitten tutkitaan lisää! Vaikka pelästyttähän se, mutta kaikki voi olla hyvinkin<3Ketkäs on käyneet jo verikokeissa? Millaisia arvoja tuli? Omat arvot sain tänään ja huonolla tulkitsemistaidolla ne saattaa kyllä olla rajoissa. Riskiluvun laskemiseen taisi vaikuttaa myös äidin ikä (minä 36v) ja paino (liikaa) sekä ne niskaturvotus. Olen asennoitunut että mulla saattaa jo ikä nostaa riskilukua, onneksi sitten pääsee lisätutkimuksiin
Hmm. Tätä en ole tullut miettineeksikään. Mulla on ihan sama juttu, ikää 36 ja painoa liikaa. Verikokeisiin menen 1-2vkon päästä. Onpas hyvä tietää, että jo noilla faktoilla riskit voi olla suuremmat, ettei tule ihan puskista, jos joku kutsu tarkempiin tutkimuksiin tulee. Tosi pelottavaa ajatella semmosta, mutta nytpä voin tätäkin alkaa sulattelemaan. Kiitos, siis kun mainitsit.Ketkäs on käyneet jo verikokeissa? Millaisia arvoja tuli? Omat arvot sain tänään ja huonolla tulkitsemistaidolla ne saattaa kyllä olla rajoissa. Riskiluvun laskemiseen taisi vaikuttaa myös äidin ikä (minä 36v) ja paino (liikaa) sekä ne niskaturvotus. Olen asennoitunut että mulla saattaa jo ikä nostaa riskilukua, onneksi sitten pääsee lisätutkimuksiin
Mulla ne on omakannassa. Pitää avata se neuvolan laittama lähete ja ottaa sieltä labrat.Minä olen käynyt jo 2,5vk sitten , mutta en näe arvoja mistään.. en tiedä eikö neuvola ole niitä lisännyt tuonne järjestelmään. Tänään meillä on nt ultra
Googlailin vastaavia tuloksia, kun en viitearvoja löytänytJoo nyt löytyikin ne sieltä! Meille tuli tosi pienet riskiluvut tänään laskennassa, vaikka en ymmärrä noista verikoetuloksista mitään että millaisissa arvoissa pitäisi olla mistä sinä löysit noita viitearvoja?
Sitä muutetaan jos erottaa 5pv kuukautisista lasketustaNythän hoksasin, että perhevapaauudistuskin tuli voimaan 4.9.2022 jälkeen lasketuille ajoille. Meillä nyt LA 9.9., mutta ne saattaa muuttaa sitä +3pvää (en muista kuinka herkästi ne niitä muutoksia tekikään).
Kiva että vanhempainvapaalla saa nyt olla pidempään, mutta olin kyllä asennoitunut olemaan itse kotona
En ole miesystävän kanssa koskaan jutellut hänen ajatuksistaan jäädä kotiin, kun tämä vauva tuli vähän yllärinä…
Nyt se on varmaan jo toennu siitä yllätyksestä, niin saankin seuraavaksi yllättää sen kotiinjäämispakolla
Enpä osannut ajatella noin, eli jos (kun) mies antaa omistaan mulle, niin saan olla kotona sen mitä ois saanut olla ennenkinSitä muutetaan jos erottaa 5pv kuukautisista lasketusta
ja sama juttu meillä, mies luovuttaa kaikki mitä voi minulle eli saman ajan saan sitten olla kuin esikoisestakin mies sitten pidempään, joskin esikoisesta ei ollut ollenkaan joten katsotaan miten nyt tehdään.. meillä myös laskettu tasan 4.9 joten just sitten uudistuksen piirissä
Mistä löysit viitearvot?Mä kävin eilen verikokeissa, tulokset näytti pikaisella vilkaisulla menevän viitearvojen sisään. NT ultraan kutsua edelleen odottelen, toivottavasti tulis pian!
Siinä ne on tulosten yhteydessä mainittu omakannassa. Tai sit oon ymmärtäny jotain väärinMistä löysit viitearvot?
Mullakaan ei näy mitään tietoa niistä verikokeista Kannassa eikä Maisassa, miksköhän osalla näkyy ja toisilla ei. =/Mistähän johtuu, ettei mulla näy kannassa missään mitään tietoa (edes lähetettä) seulonnan verikokeista, vaikka kävin siellä jo pari vk sitten? Jännittää että eihän ole voineet hukata niitä