Katso alla oleva video nÀhdÀksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinÀytöllesi.
Huomio: TÀmÀ ominaisuus ei vÀlttÀmÀttÀ ole kÀytettÀvissÀ kaikissa selaimissa.
MinÀ olen kÀynyt jo 2,5vk sitten , mutta en nÀe arvoja mistÀÀn.. en tiedÀ eikö neuvola ole niitÀ lisÀnnyt tuonne jÀrjestelmÀÀn. TÀnÀÀn meillÀ on nt ultraKetkÀs on kÀyneet jo verikokeissa? Millaisia arvoja tuli? Omat arvot sain tÀnÀÀn ja huonolla tulkitsemistaidolla ne saattaa kyllÀ olla rajoissa. Riskiluvun laskemiseen taisi vaikuttaa myös Àidin ikÀ (minÀ 36v) ja paino (liikaa) sekÀ ne niskaturvotus. Olen asennoitunut ettÀ mulla saattaa jo ikÀ nostaa riskilukua, onneksi sitten pÀÀsee lisÀtutkimuksiin
MinÀ olen kÀynyt jo 2,5vk sitten , mutta en nÀe arvoja mistÀÀn.. en tiedÀ eikö neuvola ole niitÀ lisÀnnyt tuonne jÀrjestelmÀÀn. TÀnÀÀn meillÀ on nt ultra
Ja onneksi tosiaan sitten tutkitaan lisÀÀ! Vaikka pelÀstyttÀhÀn se, mutta kaikki voi olla hyvinkin<3KetkÀs on kÀyneet jo verikokeissa? Millaisia arvoja tuli? Omat arvot sain tÀnÀÀn ja huonolla tulkitsemistaidolla ne saattaa kyllÀ olla rajoissa. Riskiluvun laskemiseen taisi vaikuttaa myös Àidin ikÀ (minÀ 36v) ja paino (liikaa) sekÀ ne niskaturvotus. Olen asennoitunut ettÀ mulla saattaa jo ikÀ nostaa riskilukua, onneksi sitten pÀÀsee lisÀtutkimuksiin
KetkÀs on kÀyneet jo verikokeissa? Millaisia arvoja tuli? Omat arvot sain tÀnÀÀn ja huonolla tulkitsemistaidolla ne saattaa kyllÀ olla rajoissa. Riskiluvun laskemiseen taisi vaikuttaa myös Àidin ikÀ (minÀ 36v) ja paino (liikaa) sekÀ ne niskaturvotus. Olen asennoitunut ettÀ mulla saattaa jo ikÀ nostaa riskilukua, onneksi sitten pÀÀsee lisÀtutkimuksiin
Mulla ne on omakannassa. PitÀÀ avata se neuvolan laittama lÀhete ja ottaa sieltÀ labrat.MinÀ olen kÀynyt jo 2,5vk sitten , mutta en nÀe arvoja mistÀÀn.. en tiedÀ eikö neuvola ole niitÀ lisÀnnyt tuonne jÀrjestelmÀÀn. TÀnÀÀn meillÀ on nt ultra
Googlailin vastaavia tuloksia, kun en viitearvoja löytÀnytJoo nyt löytyikin ne sieltÀ! Meille tuli tosi pienet riskiluvut tÀnÀÀn laskennassa, vaikka en ymmÀrrÀ noista verikoetuloksista mitÀÀn ettÀ millaisissa arvoissa pitÀisi olla mistÀ sinÀ löysit noita viitearvoja?
NythÀn hoksasin, ettÀ perhevapaauudistuskin tuli voimaan 4.9.2022 jÀlkeen lasketuille ajoille. MeillÀ nyt LA 9.9., mutta ne saattaa muuttaa sitÀ +3pvÀÀ (en muista kuinka herkÀsti ne niitÀ muutoksia tekikÀÀn).
Kiva ettÀ vanhempainvapaalla saa nyt olla pidempÀÀn, mutta olin kyllÀ asennoitunut olemaan itse kotona
En ole miesystĂ€vĂ€n kanssa koskaan jutellut hĂ€nen ajatuksistaan jÀÀdĂ€ kotiin, kun tĂ€mĂ€ vauva tuli vĂ€hĂ€n yllĂ€rinĂ€âŠ
Nyt se on varmaan jo toennu siitÀ yllÀtyksestÀ, niin saankin seuraavaksi yllÀttÀÀ sen kotiinjÀÀmispakolla
EnpÀ osannut ajatella noin, eli jos (kun) mies antaa omistaan mulle, niin saan olla kotona sen mitÀ ois saanut olla ennenkinSitÀ muutetaan jos erottaa 5pv kuukautisista lasketusta
ja sama juttu meillÀ, mies luovuttaa kaikki mitÀ voi minulle eli saman ajan saan sitten olla kuin esikoisestakin mies sitten pidempÀÀn, joskin esikoisesta ei ollut ollenkaan joten katsotaan miten nyt tehdÀÀn.. meillÀ myös laskettu tasan 4.9 joten just sitten uudistuksen piirissÀ
MistÀ löysit viitearvot?MÀ kÀvin eilen verikokeissa, tulokset nÀytti pikaisella vilkaisulla menevÀn viitearvojen sisÀÀn. NT ultraan kutsua edelleen odottelen, toivottavasti tulis pian!
SiinÀ ne on tulosten yhteydessÀ mainittu omakannassa. Tai sit oon ymmÀrtÀny jotain vÀÀrinMistÀ löysit viitearvot?
Mullakaan ei nÀy mitÀÀn tietoa niistÀ verikokeista Kannassa eikÀ Maisassa, miksköhÀn osalla nÀkyy ja toisilla ei. =/MistÀhÀn johtuu, ettei mulla nÀy kannassa missÀÀn mitÀÀn tietoa (edes lÀhetettÀ) seulonnan verikokeista, vaikka kÀvin siellÀ jo pari vk sitten? JÀnnittÀÀ ettÀ eihÀn ole voineet hukata niitÀ![]()