Syyskuiset 2019

@Jeppis92 Täälläkin yksi syyskuun odottelija :) La olis 4.9.
Alku tässä vielä jännittää, että pysyykö pikkuihme matkassa....vielä vähän pelonsekaisen tuntein täällä ollaan.
Pahoinvointia on havaittavissa, mikä onkin ihmeellistä kun mulla ei oo koskaan aiemmissa raskauksissa moista ollut näin varhaisessa vaiheessa. Olot on iskenyt vasta rv 6 eteenpäin. (n)
 
Heippa, täälläki ootellaan syyskuista. Plussattu 23.12 ja la ois 5.9. Toista odotellaan, esikoinen syntynyt 9/17 :love:

Mulla alko esikoisesta 6+2 pahoinvointi, joka kesti 20 viikolle saakka. Nyt on ollu vähä iltasin pahaa oloa :)

Täällä kans tottakai pelottaa, mutta yritän nauttia ja ajatella, että kaikki on hyvin, ei se ressaaminen ainakaan auta parempaan suuntaan.. :confused:

Toivotaan, että meillä kaikilla menee hyvin loppuun saakka ja saadaan pienet sylliin syyskuussa :love:
 
.A.
Täällä laskettuaika myös 5.9 :love: toinen tulossa.
Oireina oikeastaan hetkistä pahoinvointia, muttei vielä ainakaa muuta.

Korjaan, onhan mulla mahakipuja ollut tosi paljon reilu viikon ajan. Toivottavasti normaaleja alkuraskauteen kuuluvia.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea kaikille plussista :love:
Ihanaa saada syyskuun ketjuun lisää väkeä. <3


Pahoinvoinnin voimistuminen pelottaa, kun ennestään tiedän kuinka se vie voimat. Myös tämä kammo väsymys on aikamoista. Vuorotyö vielä rokottaa varmasti voimia:sleep:
 
Varovaisesti tulen mukaan tänne. La 2.9. Ensimmäinen kyseessä. Syksyllä kkm. Joten jännityksellä, mutta toiveikkaana mennään eteenpäin. Alkuraskauden uä varattuna parin viikon päähän. Vatsanipistelyjä ja väsymystä oireina.
 
Jes, oottelin tätä vähän! La ois 9.9, mikäli kaikki menee hyvin. Plussattu jo dpo 10 hailura viiva, eli 27.12. Eilen ois menkkojen pitänyt alkaa. Nyt vaan peukut pystyyn meille kaikille :love:
Esikoinen kyseessä täällä, ikää 24 ja 25. Yritystä ei virallisesti oltu vielä aloitettu, mutta kunnollista ehkäsyä ei oo ollu käytössä 1.5 vuoteen ajatuksella, että jos sieltä joku päättää tulla niin tulkoot :rolleyes:

Oireina täälläkin jäätävä väsymys, unettomuus, vatsan nipistely ja vihlonta ja tissikipu ja turvotus. Nää oireen alko n. Viikko oviksesta
 
Niin ja eilen alko hirveen onnekkaasti kauhee flunssa, kova yskä ja kuumetta. Panadolia pakko syyä tasasesti kun muutoin nousee yli 38, ja sillon suositellaan laskemaan kuumetta välttääkseen sikiövaurioita. Yön nukuin sohvalla istuen, kun ei vaan pysty makaamaan yskältä/limalta :(
 
Ootteko miettineet varhaisultraa? Mulla olisi vissiin 7+0, mutta siihen vielä 2,5 viikkoa. Ei millään jaksaisi odottaa. Vuosi sitten varhaisultrassa oli 2x tuulimuna. Hoitoja tahkottu jo aivan liian kauan. Aika epätoivoinen fiilis on, että onkohan nytkään hyvin asiat.

Mulla krampit on ainoa oire. Jos noudattaa esikoisen raskautta niin oksentelu alkanee 6+ viikoilla. Ilmankin sitä toki selviäisin.

Tänään 4+4
 
Mietin kyllä tota varhisultraa, mutta toisaalta voisin ite yrittää löytää dopplerilla sydänääniä heti kun on mahollista. Perhe-Artessa toki ei ihan mahottoman hintanen ois. Mies oli sitä mieltä et ootetaanihan vaan sinne ekaan np ultraan :rolleyes:
 
Mullaki varhaisultra pyöriny mielessä.. Olis kyllä huippua, kun otettais joka neuvolaan käytännöks se, että ekalla käynnillä ultrattais. Joillaki paikkakunnilla se on :love: Esikoisesta löyty dopplerilla sydänäänet 8+2, toisaalta vois odotella, mutta... malttaako sitten kuitenkaan :rolleyes::D
 
Hei!

Täällä myös yksi onnellinen plussannut. :love: Tänään digiin tuli 2-3, eli oletettavasti Rv4 tai 5. Huomenna soitto neuvolaan.

Me odotetaan erittäin toivottua ja odotettua esikoista. <3 Itse olen 22 ja mies 24. Tosi jännää! :rolleyes: Vahvimpana oireena olleet menkkamaiset jomotukset/vihlaisut kohdun alueella. Välillä hentoa etovaa oloa, mutta en sanoisi, että normaalisti poikkeavaa. Tissit vähän ehkä myös turvonneet. Itseäni pelottaa oksennuskammoisena raskauspahoinvointi. Mutta pienen takiahan se on kestettävä, mikäli ilmenee. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae
Hei!

Täällä myös yksi onnellinen plussannut. :love: Tänään digiin tuli 2-3, eli oletettavasti Rv4 tai 5. Huomenna soitto neuvolaan.

Me odotetaan erittäin toivottua ja odotettua esikoista. <3 Itse olen 22 ja mies 24. Tosi jännää! :rolleyes: Vahvimpana oireena olleet menkkamaiset jomotukset/vihlaisut kohdun alueella. Välillä hentoa etovaa oloa, mutta en sanoisi, että normaalisti poikkeavaa. Tissit vähän ehkä myös turvonneet. Itseäni pelottaa oksennuskammoisena raskauspahoinvointi. Mutta pienen takiahan se on kestettävä, mikäli ilmenee. :D

Millon oli viimeks menkat? :)
 
Okei! Mulla oli viimeks 3.12, tosi säännöllinen kierto. Tällä hetkellä siis 4+1 :)
 
Mietin kans tuota varhaisultraa, missähän hinnoissa ne nykyään liikkuu (n) viime raskaudesta on jo 8 vuotta eli hinnat on varmasti noussut.
Mulla on kaksi keskenmenoa menneisyydessä, joiden takia olen jotenkin kovin epäilevä aina näin alkuraskaudesta. Vaikka kuitenkin on on kaksi onnistunutta raskautta näiden keskenmenojen jälkeen.
Viimeisimmissä raskauksissa olen käynyt varhaisultrassa, ihan vaan varmistamassa raskauden tilanteen mielenrauhani takia.o_O
 
@Kunpa , riippuu missä asuu. Kannattaa googletella. Hkissä ja lahdessa perhe-arte, hinta taitaapi olla 79€, mehiläisissä yms tais nousta jopa 200€ tienoolle o_O

Mun on nyt pakko omanapailla. Mulla ei tää kuume laske, panadolit menny maksimilla ja kaikki "mekaaniset" jipot kokeiltu. Kuume nytkin 38.4. Pelottaa, että täsyäon jotain seurauksia sikiölle tai ylipäänsä koko raskaudelle. Yleensäkki mua kuumeessa särkee nivusiin, mutta nyt se kipu hirvittää,vaikka ilman raskautta vastaavaa on ollu :(:(
 
Täällä plussattiin eilen hailakka plussa. Tai oikeestaan 10 hailakkaa plussaa. Oma arvioitu laskettu aika olis 10.9. Oireita on tisseissä särkyä ja erilaisia vihlaisuja mahassa. Esikoiselle (1v4kk) nyt vähän suunniteltiinkin pikkusisarusta
 
Heippa kaikille!

Ehkä tässä vähitellen uskaltaisi siirtyä tälle puolelle tuolta esikoisesta haaveilijoista..

Nyt olisi laskujen mukaan rv 5+0 ja la 04.09. :love:

Huomenna pitäisi neuvolaan soittaa ja alkuraskauden ultraääneen olen varannut ajan Perhe-Artelle parin viikon päähän. Jännää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emmae

Yhteistyössä