Hei kaikille, itsellä ensimmäinen mahdollinen raskaus. Olen vähän ummikko, niin kertokaahan miksi täällä muutamat kirjoittelee että tekee testejä siis päivittäin? Onko ollut alussa niin haalea plussa vai mitä? Itse tein viikko sitten ke testin (menkat olisi pitänyt tulla about edellisenä vkloppuna) ja tärähti kyllä kaksi todella punaista viivaa heti ja nyt mietin onko tässä jokin syy, että pitäisi testata lisää? Vähän kyllä jännittää onko mitään elollista matkassa mukana, viime viikolla oli tosi voimakasta paineentunnetta alavatsassa, nipistelyä ja sellaisia menkkakipumaisia kipuja. Nyt ei oikein mitään. Ei ole oikein selkeää pahoinvointia, tuntuu että kuvittelen sen itse itselleni, koska olen usein pahoinvoiva ihan muutenkin. Mieheni hien olen yhtäkkiä alkanut haistamaan todella selvästi, mutta tässäkin mietin josko mies vain on jotenkin hikisempänä ja kuvittelen tämänkin oireen. Rinnat ovat sivuilta kipeät. Pissa mielestäni tummempaa vaikka juon vettä ihan samaan malliin kuin aiemmin. Reilun viikon päästä varhaisultra, toivon mukaan silloin selviää. En ole varsinaisesti lasta toivonut, mutta tietysti tässä jännittäessä toivoisi että se siellä nyt olisi ja kaikki ok.
Ei niitä testejä enempää tarvitse tehdä plussan jälkeen. Itsellä liuskatesti näytti eka haaleampaa plussaa, halusin vielä testata myöhemmin että viiva lähtee vahvenemaan eli hormoonit lisääntyy. Ja kun oireetkin on ollu lievempiä/erilaisia kuin ekassa raskaudessa niin tuntuu välillä että onko sitä oikeesti raskaana, testit on antanu siihen varmuutta