ja mulla oli kans ihon sisäinen ja kipeä mun syylä,se laastari auttaa kipuun ku suojaa ihoa.
kokeilkaa tätä vinkkiä, mulle neuvo apteekkari tämän.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikirurgi:Mä leikkasin lapsena ihan itse syylän linkkuveistä apuna käyttäen pois..."leikkaus" onnistui, sillä syylä hävisi eikä enää koskaan tullut takaisin. Verta tuli ja kipeetä teki tottakai!!!!
oishan toikin yks mutta kun miehen jalkapohjassa nää syylät on seillä jalan "sisällä" enkä oikeen viittis lähtee puukolla kaivaa! |O tulee vielä kengästä otsaan.
faija sano että me pitää polttaa stendarilla ja tää ukko sit teki työtä käskettyä..:ashamed: olipas pahan hajunen jalkapohja!!
lääkäri on jäädyttäny,verruxit ym on kokeiltu..ja silleen
Onko hän kokeillut sitä apteekissa valmistettavaa "mössöä"? Tiedän monia, jotka ovat saaneet syylät sillä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikirurgi:Mä leikkasin lapsena ihan itse syylän linkkuveistä apuna käyttäen pois..."leikkaus" onnistui, sillä syylä hävisi eikä enää koskaan tullut takaisin. Verta tuli ja kipeetä teki tottakai!!!!
oishan toikin yks mutta kun miehen jalkapohjassa nää syylät on seillä jalan "sisällä" enkä oikeen viittis lähtee puukolla kaivaa! |O tulee vielä kengästä otsaan.
faija sano että me pitää polttaa stendarilla ja tää ukko sit teki työtä käskettyä..:ashamed: olipas pahan hajunen jalkapohja!!
Onko hän kokeillut sitä apteekissa valmistettavaa "mössöä"? Tiedän monia, jotka ovat saaneet syylät sillä pois.
ei ole kuulema.
täytyykin kysästä =)
ei muuten mutta valittaa aina töiden jälkeen kun on ensin 12tuntia seissyt,istunut,hyppinyt ja pomppinut että päkiät on ihan tulessa ja tekee kipeää.enkä yhtään ihmettele!
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikirurgi:Mä leikkasin lapsena ihan itse syylän linkkuveistä apuna käyttäen pois..."leikkaus" onnistui, sillä syylä hävisi eikä enää koskaan tullut takaisin. Verta tuli ja kipeetä teki tottakai!!!!
ei ole kuulema.
täytyykin kysästä =)
ei muuten mutta valittaa aina töiden jälkeen kun on ensin 12tuntia seissyt,istunut,hyppinyt ja pomppinut että päkiät on ihan tulessa ja tekee kipeää.enkä yhtään ihmettele!
En ole muuten ihan varma saako sitä ilman reseptiä. Apteekissa kuitenkin valmistavat. Känsälaastarit(pyöreät, joissa reikä keskellä) auttavat aika hyvin siihen, että ei tunnu niin kipeältä kävellessä.
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:ja mulla oli kans ihon sisäinen ja kipeä mun syylä,se laastari auttaa kipuun ku suojaa ihoa.
Melko varmasti kasvaa. Sillä syylällä kun on "juuri" siellä ihon sisällä. Kun nyt leikkelemäsi syylä on parantunut, osta sitä Wertnerin jäädytysjutskaa.Alkuperäinen kirjoittaja syyläinen ap:Leikkasin syylän saksilla pois. Verta tulee kivasti. Siinä syylässä olikin tunto, luulin että ei ole ja ronskisti nappasin irti ja sattui. Kasvaakohan takaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa jeesusteippiä pala syylän päälle ja antakaa olla muutama päivä.lähtee syylät hyvin.työkaveri on poistanut näin itseltään jalkapohjasta syyliä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä on ollut se jäädytystsydeemi. Nimeä en muista, mutta apteekista saa reseptittä jä syylät lähteneet kertakäsittelyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jiijii:Luin, että syljen poisto kotona.
Alkuperäinen kirjoittaja sss:mulla on kans etusormessa ja keskellä kämmentä syylä.. Tällä hetkellä koitan syylä/känsälaastareita.. tehookohan noikaan??? oon koittantut jäädytystä kerran, ei tepsinyt..ja verruxiniäkin tuli koitettua, syylä vaan punoitti ja kasvoi
(( mitenköhän noi lähtis?...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laittakaa jeesusteippiä pala syylän päälle ja antakaa olla muutama päivä.lähtee syylät hyvin.työkaveri on poistanut näin itseltään jalkapohjasta syyliä