H
"höh"
Vieras
Eli joku sienijauhekko auttaa? luontaistuotekaupastako siis? kuinka nopeasti tehoaa? paljonko annetaan ja voihan noin pienelle sitä antaa? Onko muita keinoja syylien pois saamiseksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
jos ne tulehtuu niin sitten lääkäriin muuten ei mitään. Osterivinokaskapseleista on kai apua mutta en arvaa tenavalle sitä syöttää. Meillä syylät tulehtu kun tuli enterorokko ja silloin saatiin lääkäristä fusidin voidetta, jotta tulehdus lakkasi mutta ei ne syylät sillä tietenkään mihinkään katoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25129903:Jos niitä on muutama, ne voi myös ottaa pois. Tai siis minä tekisin niin, jos olisi minun lapsi. Joskus se ensimmäisten syylien poisto auttaa, ettei niitä tulekaan enää lisää. Niin oon omille lapsille tehnyt, eikä niitä ole enää tullut.
Olen kuullut että osterivinokas auttaa vaan enpä oikein usko. Ostin kuitenkin laatikon ja siitä ne ovat päivittäin napsineet. Eipä niistä kait mitään haittaakaan ole vaikka pparissa viikossa ei ole ainakaan tapahtunut mitään. Moni kehuu omia konstejaan vaikka tosi asia on että ne häviävät kun keho kehittää vastustuskyvyn. Meillä vanhimmalla hävisi tosi äkkiä ilman poppakonsteja, nuoremmilla näyttää olevan tiukemmassa.
Mitään tieteellistä näyttöä osterivinokkaan tehosta ei ole olemassa joten sen "teho" voi hyvinkin perustua juuri tuohon että kun syylät häviävät joka tapauksessa myös itsestään niin on helppo uskoa kuurin tehonneen. Jotain ainetta osterivinokkaassa kuitenkin on joka jollain tavalla vaikuttaa syylän aiheuttamaan virukseen mutta ontelosyylähän ei ole tavallinen syylä.Olen kuullut että osterivinokas auttaa vaan enpä oikein usko. Ostin kuitenkin laatikon ja siitä ne ovat päivittäin napsineet. Eipä niistä kait mitään haittaakaan ole vaikka pparissa viikossa ei ole ainakaan tapahtunut mitään. Moni kehuu omia konstejaan vaikka tosi asia on että ne häviävät kun keho kehittää vastustuskyvyn. Meillä vanhimmalla hävisi tosi äkkiä ilman poppakonsteja, nuoremmilla näyttää olevan tiukemmassa.