3 veellä ontelosyyliä,mitäs nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Eli joku sienijauhekko auttaa? luontaistuotekaupastako siis? kuinka nopeasti tehoaa? paljonko annetaan ja voihan noin pienelle sitä antaa? Onko muita keinoja syylien pois saamiseksi?

Osterivinokas, muistaakseni. MUTTA kun se on luontaistuote, sitä ei suositella lapsille.. eipä ole tutkittu mitenkään. Paranevat itsestään, vaikkakin saattaa kestää pitkään.

jos ne tulehtuu niin sitten lääkäriin muuten ei mitään. Osterivinokaskapseleista on kai apua mutta en arvaa tenavalle sitä syöttää. Meillä syylät tulehtu kun tuli enterorokko ja silloin saatiin lääkäristä fusidin voidetta, jotta tulehdus lakkasi mutta ei ne syylät sillä tietenkään mihinkään katoa.

Jos niitä on muutama, ne voi myös ottaa pois. Tai siis minä tekisin niin, jos olisi minun lapsi. Joskus se ensimmäisten syylien poisto auttaa, ettei niitä tulekaan enää lisää. Niin oon omille lapsille tehnyt, eikä niitä ole enää tullut.

jos ne tulehtuu niin sitten lääkäriin muuten ei mitään. Osterivinokaskapseleista on kai apua mutta en arvaa tenavalle sitä syöttää. Meillä syylät tulehtu kun tuli enterorokko ja silloin saatiin lääkäristä fusidin voidetta, jotta tulehdus lakkasi mutta ei ne syylät sillä tietenkään mihinkään katoa.

On tuota fusidin voidetta,eli sitä voi laittaa jos syylä tulehtuu. Joo,osterivinokasjauhe se oli,tuttava kertoi että hänen lapsella oli sillä syylät lähteneet... eikö siis uskalla antaa? lapsi valittaa ja itkee pipejään ja niitä on tosi paljon. :(
Kiitos kaikille vastaajille.

Kyllä niitä mun mielestä lapsille annetaan niitä osterivinokasjuttuja.

Jos niitä syyliä on paljon, niin ei niitä kannata alkaa poistella ainakaan itse, kun se olisi lapselle kidutusta. Ne häviää, kun elimistö voittaa sen viruksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25129903:
Jos niitä on muutama, ne voi myös ottaa pois. Tai siis minä tekisin niin, jos olisi minun lapsi. Joskus se ensimmäisten syylien poisto auttaa, ettei niitä tulekaan enää lisää. Niin oon omille lapsille tehnyt, eikä niitä ole enää tullut.

niitä on tosi paljon :8, ei heti tajuttu mitä ovat ja lisääntyivät ihan mieletöntä vauhtia.

Mulla oli lapsena polvitaipeissa. Niitä oli monia ja äiti otti ne aina pois. Se oli kyllä aika kamalaa, koska se sattui, mutta sitten niitä ei enää tullut lisää.

Mun lapsilla on ollut muutama yksittäinen. Ne olen poistanut.

Meillä noihin tepsi sinnikäs rasvaaminen, eli ihan perusvoiteella rasvattiin ihoa. Meillä kahdella lapsella kolmesta on noita ollut, ja niillä kahdella, jolla oli on atooppinen iho, kolmannella ei ole. Eli ilmeisesti tarttuu herkemmin atooppiselle iholle.

Osterivinokaskapselit voivat auttaa tai sitten ei. Syyliä voi myös nyppiä, mutta se tekee kipeää ja saattaa myös levittää virusta. Eli ainakin silloin kunnon desinfiointi ja emla laastarilla voi ihoa ensin puuduttaa. Nyppimiseen ei kannata alkaa, jos syyliä on paljon.

[QUOTE="aloittaja";25129922]niitä on tosi paljon :8, ei heti tajuttu mitä ovat ja lisääntyivät ihan mieletöntä vauhtia.[/QUOTE]

Joo, melkeen kaikki lapset saa niitä. Mutta kyl ne lähtee pois jossain vaiheessa ja monet on sanonut, et ne osterivinokaskapselit auttaa.

Mun äidillekin tuli kerran vaikka se on aikuinen. Sillä on kuiva iho.

[QUOTE="poikia3";25129945]Meillä noihin tepsi sinnikäs rasvaaminen, eli ihan perusvoiteella rasvattiin ihoa. Meillä kahdella lapsella kolmesta on noita ollut, ja niillä kahdella, jolla oli on atooppinen iho, kolmannella ei ole. Eli ilmeisesti tarttuu herkemmin atooppiselle iholle.

Osterivinokaskapselit voivat auttaa tai sitten ei. Syyliä voi myös nyppiä, mutta se tekee kipeää ja saattaa myös levittää virusta. Eli ainakin silloin kunnon desinfiointi ja emla laastarilla voi ihoa ensin puuduttaa. Nyppimiseen ei kannata alkaa, jos syyliä on paljon.[/QUOTE]

Kuivaan ihoon tulee kai helposti siksi, koska se menee helpommin rikki ja virus pääsee sinne.

Olen kuullut että osterivinokas auttaa vaan enpä oikein usko. Ostin kuitenkin laatikon ja siitä ne ovat päivittäin napsineet. Eipä niistä kait mitään haittaakaan ole vaikka pparissa viikossa ei ole ainakaan tapahtunut mitään. Moni kehuu omia konstejaan vaikka tosi asia on että ne häviävät kun keho kehittää vastustuskyvyn. Meillä vanhimmalla hävisi tosi äkkiä ilman poppakonsteja, nuoremmilla näyttää olevan tiukemmassa.

Olen kuullut että osterivinokas auttaa vaan enpä oikein usko. Ostin kuitenkin laatikon ja siitä ne ovat päivittäin napsineet. Eipä niistä kait mitään haittaakaan ole vaikka pparissa viikossa ei ole ainakaan tapahtunut mitään. Moni kehuu omia konstejaan vaikka tosi asia on että ne häviävät kun keho kehittää vastustuskyvyn. Meillä vanhimmalla hävisi tosi äkkiä ilman poppakonsteja, nuoremmilla näyttää olevan tiukemmassa.

paljonko napsivat? yhdenkö päivässä? meilläkin on laatikollinen tuota vinokasta,muttei vielä ole aloitettu... miten se napsitaan? ei tuo ainakaan noita tollaisenaan niele.

Mitään tieteellistä näyttöä osterivinokkaan tehosta ei ole olemassa joten sen "teho" voi hyvinkin perustua juuri tuohon että kun syylät häviävät joka tapauksessa myös itsestään niin on helppo uskoa kuurin tehonneen. Jotain ainetta osterivinokkaassa kuitenkin on joka jollain tavalla vaikuttaa syylän aiheuttamaan virukseen mutta ontelosyylähän ei ole tavallinen syylä.

Meillä on joka myös tytöllä niitä. 8veeltä alkaa pikkuhiljaa helpottamaan ja 3veelle alkaa pikkuhiljaa tulemaan. 5veellä on "tilanne päällä".
Kyllä mekin ollaan ajateltu kokeilla osterivinokkaita mutta ei ole vaan tullut vielä ostettua. Saas nähdä tuleeko lopuksi ollenkaan.

Jos eivät kipuile eikä haittaa menoa, niin häviävät ajan myötä. Jos taas aihettavat kipua esim jalkapohjissa niin lääkäri voi jäädyttää typellä, tai sitten jalkaterapeutti poistaa ne mekaanisesti tai haudehoidolla. Noin pienellä kyllä odottaisin joskos lähtisivät itsestään...

[QUOTE="aloittaja";25130096]paljonko napsivat? yhdenkö päivässä? meilläkin on laatikollinen tuota vinokasta,muttei vielä ole aloitettu... miten se napsitaan? ei tuo ainakaan noita tollaisenaan niele.[/QUOTE]

Kaksi päivässä syövät. Ihan niine hyvineen menee, "mansikan makuisia". Ei kuulemma kovin hyviä, ainakaan pojan mielestä....

Osterivinokastableteilla on meiltä lähtenyt kaikilla. Pienemmillä sekoitin jauheen esim. mehuun, kun eivät osanneet isoja kapseleita niellä. Mutta yksi paketti yhdellekään lapselle ei vielä riitä. Vanhimmalla, kun niitä oli paljon, niin joutui syödä kolme paketellista yksin. Ja säännöllisesti pitää muistaa ottaa. Myös pitää jatkaa pillereiden syöntiä vaikka näpyt häviää, sillä virus on vielä jäljellä elimistössä. Isommille lapsille sai luotaistuotekaupan mukaan antaa kolme pilleriä kahdesti päivässä ja pienemmille muistaakseni kaksi kahdesti päivässä. Eli aika paljon niitä pitää syödä. Kannattaa kysyä ohje vielä luontaistuotekaupasta.
Meillä nuo kesti pari vuotta, eikä häipynyt minnekään ennen noita pillereitä. Lisää vain tuli kovaa kyytiä.

Ei onnistu napsiminen ja nipistely meidän 4v neidiltä, itku on hirmuinen jos edes ajattelee moista...
Toisessa kainalaossa on - koetin sinkkivoiteella - ei auta.
Nyttemmin olen rasvannut perusvoiteilla ja kutinan vuoksi Dexemillä.
Kortisonivoiteitahan ei saa missään nimessä ontelsyylien aikaan käyttää - ne aiheuttavat leviämistä.
Tämäpä se kuivaihoiselle ja atopiaan taipuvaiselle tekeekin asiaan lisä haastetta.

Mutta siis ehdoton ei miedoillekin kortisoneille!

Minäkin niitä osterivinokkaita pyörittelin kädessä - mutta yhtä tuskaista olisi niidenkin syöttäminen lääkevastaiselle 4vuotiaalle - kaikki taudit on hoidettu hunajavedellä tähän mennessä :)

Yhteistyössä