S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotain 20-30 euroa, en tarkkaa hintaa muista. Riittää muistaakseni 10 käsittelyyn.Alkuperäinen kirjoittaja syyläinen:Paljonkohan maksaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:pienile jäädytys
Verruruxin maksaa 8,20 ? ( just ostettiin meille sitä ). Sitä sivellään syylän päälle aamuin illoin. Ainetta ei saa käyttää alle 7-vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:pienile jäädytys
mikä toi verrux on? onko kertakäyttöinen vai laitetaanko useita kertoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:pienile jäädytys
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:Apoteekista saa Wartner merkkistä jäädytysmenetelmää. siitä riittää 12 hoitokertaan mutta pitäis lähtee ihan yhdellä kertaa. Hinta n. 30 e.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotikirurgi:Mä leikkasin lapsena ihan itse syylän linkkuveistä apuna käyttäen pois..."leikkaus" onnistui, sillä syylä hävisi eikä enää koskaan tullut takaisin. Verta tuli ja kipeetä teki tottakai!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Verruruxin maksaa 8,20 ? ( just ostettiin meille sitä ). Sitä sivellään syylän päälle aamuin illoin. Ainetta ei saa käyttää alle 7-vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:pienile jäädytys
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:Verruruxin maksaa 8,20 ? ( just ostettiin meille sitä ). Sitä sivellään syylän päälle aamuin illoin. Ainetta ei saa käyttää alle 7-vuotiaille.Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:pienile jäädytys
tietä miksi ei alle 7v?vai paketista vain luit?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotikirurgi:Mä leikkasin lapsena ihan itse syylän linkkuveistä apuna käyttäen pois..."leikkaus" onnistui, sillä syylä hävisi eikä enää koskaan tullut takaisin. Verta tuli ja kipeetä teki tottakai!!!!
oishan toikin yks mutta kun miehen jalkapohjassa nää syylät on seillä jalan "sisällä" enkä oikeen viittis lähtee puukolla kaivaa! |O tulee vielä kengästä otsaan.
faija sano että me pitää polttaa stendarilla ja tää ukko sit teki työtä käskettyä..:ashamed: olipas pahan hajunen jalkapohja!!
lääkäri on jäädyttäny,verruxit ym on kokeiltu..ja silleen