SYNTTÄRIT 13-VUOTIAALLE, IDEOITA KAIVATAAN!!

swag
Hei kaikki mä tarvisin apua! Ku en tiedä mitä tekisin mun yökylä synttäreillä ku mä haluaisin niistä hauskat , mukavat ja että kaikki vieraat tykkäis niistä. Mietin että illalla voitaisiin paistaa vaahtokarkkeja grillissä ja vaikka makkaraa ja sen semmosta. Mut haluaisin myös jonku parhaimman kohdan mun synttäreille josta vieraat pitäis.Ehotuksia otetaan vastaan!;) mun synttäreihin on enään 20 päivää joten pliis tarvisin vähä apua miettimiseen!
 
13v
Vanha aihe mutta laitan kuitenkin, mulla on ens ti (24.6.-26.6.) mökkisynttärit. Eli mennää mökille tiistaina, ollaan kaksi yötä ja torstaina pois. Ollaan kahtena vuonna oltu Aina yksi Yö ja nyt vieraat sano ett kaks yötä! Eli syödään, pelaillaan, ulkoillaan, lauttaillaan, uidaan ja ollaa rennosti ???? Vieraita tulee 3, mutta hyvin riittää ????
 
"joku vaa"
Moi vaan kaikki vielä mulla on 3 vk aikaa ennen 13 v syndejä ja ideaa on jonkun laista. Eli Kaikki käytäis hakee kodeistaan Bilebussilla (meillä on yheksän hengen pakettiauto jtn vähän tällasta omalaatusta soveltamista) ja bilebussissa olis jtn hyvää tarjottavaa ja musaa. Sen jälkeen mentäis jonnekin .... ja se on vähä ongelma et minne.
Kuitenkin minne ikinä mentäiskin nii sen jälkeen tultais kotiin vielä bilettää ja ehkä karaoke yökylä saunabileet.
mutta auttakaa minne vois mennä (pääkaupunkiseudulla)

Help me
 
"leena"
mull on viikon päästä synttärit ja täytän 13 en tiiä mitä teen mutt halun chillaa mun 2 parhaiten kaverien kaaa. mutt en tiiä mihin mentäis silloin .en halu mennä kattoo leffaa.halun tehä jotain jännää!!!!!!
 
joku ihme hyypiö vain
Mä ite täytän 12 nii en tiiä onks nää ihan noloi.. eli mun syndeille tulee 4 tyttöö+minä niin aattelin jos oisin tehny ns "karkkibaarin" josta saa karkkii ja kaikkee sellasta.. Kirjoitan kutsuun et yöksi saa jäädä, mutt ei oo pakko. Tekemiseks jotain aarteen metsästystä (piilotan aatreet jonnekki ja vieraat saa sit löytää ne, parin vihjeen avulla) sit hengataa ja kuunnellaa musaa... MUTTA TARTTEN VIEL OHJELMAA KOSKA ON LUVASSA YÖKYLÄ SYNTTÄRIT!! ja haluan että niistä synttäreist puhutaan vielä..:)
Vanhoja ideoitahan täs oli mutta kiva jos autto..
Ja myös jotain haasteita voi keksii..?
 
sejokasäet
Eli siis tarjoiluksi ajattelin jonkun sateenkaarikakun väsätä.. jäätelöä ja karkkia ja jotain suolaista esim. Lihapasteijoita ja nakkeja? Annan mielikuvitukseni lentää:)
 
no moi vaan
Täs on jotain
pullonpyöritys
Pantommiimi
uintia
disco
pelejä
jos vaikka laitatte eri pelei olkkarii ja tyynyjä,herkkui ja musaa ja jos haluu nii elokuvii sit lapset voi pelailla ja herkutella
 
kohta13v
Mul on 6.3 synttärit ja mulla on ihan kotona ja gravity falls teema eli kaikki pukeutuu gravity falls ohjelman hahmoiksi. Itse pukeudun Dipperiksi. Sitten on mässyjä, pullonpyöritystä, tietovisoja ja totuutta vai tehtävää. Kutsun toivottavasti jtn 8 henkilöä, luulen et tulee aika kivat synttärit. (Harmi kyl en saa pitää yökyläsynttärei niinku oon saanu melkee joka vuosi).. :'(
 
13 V Täyttävä Typy :)
Mooi! Elikkäs aattelin antaa vähän ideoita synttäreihin. Aattelin että annan 4 eri vinkkiä; Kevät, kesä, syksy ja talvi-synttäreihin! Alotetaan mun omilla synttäreillä jotka ovat nyt keväällä.

Kevät:
Kutsu pari parasta kaveria ensin kaupungille ja shoppailkaa, käykää syömässä ja pitäkää hauskaa, voitte kanssa käydä katsomassa leffan. Mutta jos menette kaupungille voitte samalla vuokrata vaikka makuunista leffan tai pari mitä voitte katsoo sitten myöhemmin illalla. Kutsu kaverit teille yökylään ja katsokaa leffoja, pelatkaa pelejä ja muuta kivaa! (Me ostetaan ehkä pinjata ylläriksi! Niitä saa juhlamaailma.fi) Voitte kanssa leipoa jotain hyvää ;) Aamulla menkää ulos tekemään jotain ulos, vaikka kävelylle.

Kesä:
Pidä synttärit rannalla! Menkää uimaan ja syökää mansikoita ja muuta hyvää. Jos ette uikkareissa halua näyttäytyä menkää vaikka huvipuistoon. Menkää vaikka piknikille johonkin kivaan puistoon! Tehkää vaikka eväät yhdessä. Jos kotona haluaa synttärit pitää niin, grillatkaa ja olkaa erillaisia visoja :)

Syksy:
Syksyllä on tosi kiva käydä metsässä kävelyllä! Menkää jollekin luontopolulle ja ottakaa eväät mukaan. Jos ei metsään huvita lähteä voitte yhtä hyvin mennä kauungille tai elokuvaan ;) Molemipien tekemisien jälkeen voit kutsua kaverit yökylään ja valitse joku pukeutumis teema, esim. jos sinä ja kaverisi fanitatte jotain bändiä, tv-sarjaa tai jotain muuta (halloween teema on aika cool kaverillani oli halloween synttärit kerran!)

Talvi:
Kutsu kaverit yökylään ja pukuteemana tietysti tonut tai talvitytöt! Leipokaa joulutorttuja ja pipareita yhdessä mitä voitte sitten myöhemmin mussuttaa. Katsokaa myös joku kiva leffa ja paljon tyynyjä ja vilttejä, niihin on kiva käpertyä ;) Aamulla syökää hyvin ja menkää pulkkamäkeen (Jos se ei teidän mielestä liian lapsellista ole) ottakaa kaakaota tai lämmintä mehua mukaan! Voitte myös mennä hiihtämään tai luistelemaan.
 
ojo
Alkuperäinen kirjoittaja 13 V Täyttävä Typy :);30692335:
Mooi! Elikkäs aattelin antaa vähän ideoita synttäreihin. Aattelin että annan 4 eri vinkkiä; Kevät, kesä, syksy ja talvi-synttäreihin! Alotetaan mun omilla synttäreillä jotka ovat nyt keväällä.

Kevät:
Kutsu pari parasta kaveria ensin kaupungille ja shoppailkaa, käykää syömässä ja pitäkää hauskaa, voitte kanssa käydä katsomassa leffan. Mutta jos menette kaupungille voitte samalla vuokrata vaikka makuunista leffan tai pari mitä voitte katsoo sitten myöhemmin illalla. Kutsu kaverit teille yökylään ja katsokaa leffoja, pelatkaa pelejä ja muuta kivaa! (Me ostetaan ehkä pinjata ylläriksi! Niitä saa juhlamaailma.fi) Voitte kanssa leipoa jotain hyvää ;) Aamulla menkää ulos tekemään jotain ulos, vaikka kävelylle.

Kesä:
Pidä synttärit rannalla! Menkää uimaan ja syökää mansikoita ja muuta hyvää. Jos ette uikkareissa halua näyttäytyä menkää vaikka huvipuistoon. Menkää vaikka piknikille johonkin kivaan puistoon! Tehkää vaikka eväät yhdessä. Jos kotona haluaa synttärit pitää niin, grillatkaa ja olkaa erillaisia visoja :)

Syksy:
Syksyllä on tosi kiva käydä metsässä kävelyllä! Menkää jollekin luontopolulle ja ottakaa eväät mukaan. Jos ei metsään huvita lähteä voitte yhtä hyvin mennä kauungille tai elokuvaan ;) Molemipien tekemisien jälkeen voit kutsua kaverit yökylään ja valitse joku pukeutumis teema, esim. jos sinä ja kaverisi fanitatte jotain bändiä, tv-sarjaa tai jotain muuta (halloween teema on aika cool kaverillani oli halloween synttärit kerran!)

Talvi:
Kutsu kaverit yökylään ja pukuteemana tietysti tonut tai talvitytöt! Leipokaa joulutorttuja ja pipareita yhdessä mitä voitte sitten myöhemmin mussuttaa. Katsokaa myös joku kiva leffa ja paljon tyynyjä ja vilttejä, niihin on kiva käpertyä ;) Aamulla syökää hyvin ja menkää pulkkamäkeen (Jos se ei teidän mielestä liian lapsellista ole) ottakaa kaakaota tai lämmintä mehua mukaan! Voitte myös mennä hiihtämään tai luistelemaan.
Taidat olla oikeastri 13-v, koska kirjoitit noin asiallisen ja hyvän vastauksen. Normaalit palstamammat eivät tuollaiseen kykene.
 
minä vaan.........
kertokaa vaikka mitä ootte tehneet omilla synttäreillänne! muut voi saada niistä ideoita!!!!!
mun synttärit on alle viikon päästä ja ne on sellaset että sinne tulee 3 kaverii + mä ja ne jää yöks meillä on paljon ohjelmaa en jaksa kirjottaa mut esim sokko, tyynysota, tanssikisa[leikkimielinen] ja sitte käydään saunassa ja laitetaan kasvonaamiot ja sitte hillutaan ja niin ;)
 
Janika Aalto
Mielestäni tuan ikäiset lapsen pitäisivät hohtokeilauksesta yms. Mutta jos haluu pitää vaikka kotona niin minun lapseni syntymäpäivillä menimme rannalle ja pidimme piknikin. Kun tyttöni täytti 10 vuotta järjestimme discon ja pelasimme hauskaa tanssipeliä ja tietovisaa, missä kysymykset liittyivät jollakin tapaa synttärisankariin. Olin itse kirjoittanut laput, jolloin itse sankari ei tiennyt kysymyksistä yhtään mitään. Tarjoiluina meillä oli pizzaa, jäätelöä, sipsiä, popcornia ja suklaamuffinsseja. Tyttöni luokkalaiset pitivät myös paljon cocacolasta. Tyttöni täytti kuitenkin jo kymmenen ja ajattelin että nakit ja lihapullat olisivat jo vähän vanhentunut juttu tuon ikäisillä. Yleensä olemme tarjoilleet kakkua, mutta yllättävän moni ei tahtonut sitä (ei siis yleisesti edes pitänyt kakusta). Pidin myös vanhemman tyttöni 15 vuotis synttärit sillä tavalla, että hän sai kutsua 4 tyttöä synttäreille. Annoin heidän mennä elokuvii ja ostaa juomat ja jotain suolaista. Sen jälkeen he menivät shoppailemaan kaupungille. Illalla he tulivat sitten kotiin ja 4 tyttöä jäivät meille yökylään. Mielestäni he käyttäytyivät ihan ok hyvin. Ovathan he jo vähän nin kun teinejä ja heidän pitää saada pitää hauskaa. Annoin heidän valvoa kauan sillä synttärinä sai mennä myöhään nukkumaan. Lapseni eivät ole koskaan sanoneet että synttärit olisivat olleet tylsät tai mitään. Olen vasta 31 vuotias ja muista täydellisesti nuoruuteni kun vanhempani eivät antaneet minun kutsua kuin 1 kaverin yökylään. Minusta on kuitenkin aina tärkeintä että synttäreitä saa viettää vain kerran vuodessa ja niitä pitää sitten viettää kunnolla.
 
"IItuska"
Itselläni pian kamusyndet ja jää yöksi. Aattelin sellasta, et ottakaa pikku muistilappuja ja kirjottakaa siihen jonkun "julkkiksen" nimi. (esim: Lady Gaga, Asterix....) ja sit se jolla on muistilappo otassa, kysyy vastauksii johon vastataan kyllä tai ei. Ja semmone on kiva, et tungetaan karkkia ilmapallon sisään ja puhalletaan se ilmapallo täyteen ja solmitaan. Pallo poksautetaan nuppineulalla ja sit kaikki ryntää ottaa niin monta karkkia ku saa, ja kenellä on eniten karkkia leikin lopussa voittaa :D
Toivottavasti oli apua :)
 
vierailija
13 vuotiaalle ekat viinabileet jos ei ole jo aloittanut. :D Mun mielestä ei kannata aloittaa ennen kun on 13 mut monet tietty alottaa jo aiksemmin. :( mut kuiteski ne viina bileet olis tosi kiva ylläri kelle tahansa 13 veelle! :)
Niin, siis alkoholihan on kiellettyä alle 18- vuotiailta. Täytyy olla aivokuollut vanhempi jos ostaa lapselleen syntymäpäiväjuhliin alkoholia! Itse en ainakaan omaa lastani päästäisi sellaisiin juhliin. Hyi teitä!
 
vierailija
Mä täytän kans 13 ja mä pidän sellaset synttärit, että mennään kaikki (12 henkee) powerparkkiin yöksi, ollaan vuokrattu sellanen hieno 12 hengen mökki sieltä ja olaan eka pvä huvipuistossa, toinen ratsastamassa. Tulee olee hauskaa!
 
vierailija
Tiedän, että tämä on aivan pirun vanha juttu, mutta tuohon sauna juttuun vaan haluaisin lisätä asian. Jos on OIKEITA kavereita, niin ei kyllä nolota olla saunassa niiden kanssa. Tuon ikäisenä kun yötä oltiin toisillamme tai pidettiin yökylä synttäreitä, niin aina koko konkkaronkka saunassa. Koko peruskoulu ajan jälkeenkin ollaan vielä kavereita...;)
 

Yhteistyössä